جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی عباس آباد تهران

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی عباس آباد تهران - دی بار

شهرک صنعتی عباس آباد در شهرستان تهران و به مساحت 1029 هکتار است. فاصله این شهرک تا فرودگاه 55 کیلومتر است و تا راه آهن تهران 22 کیلومتر است. این شهرک در محور تهران به گرمسار و بعد از پاسگاه شریف آباد است و در 70 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.

باربری شهرک صنعتی عباس آباد تهران توسط شرکت دی بار انجام می شود که بوسیله ماشین های سبک نظیر وانت بار و نیسان بار و همچنین ماشین های بزرگتر نظیر خاور، کامیونت، کامیون و تریلی انجام می شود.

در این مقاله قصد داریم بیشتر با این شهرک صنعتی و خدمات باربری شرکت دی بار آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

انواع ماشین های باربری شرکت دی بار

ماشین های باربری به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می شوند که در زیر به شرح آنها می پردازیم.

سبک بار شامل:

  • وانت پراید
  • وانت آریسان
  • وانت پیکان
  • وانت مزدا
  • وانت نیسان

سنگین بار شامل:

  • خاور رو باز
  • خاور مسقف
  • خاور مبلی
  • کامیونت
  • کامیون
  • تریلی
  • و …

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تهران را مطالعه نمایید. 

 

انواع ماشین های باربری- باربری شهرک صنعتی عباس آباد

البته اغلب برای بارهای با حجم کمتر نیسان بار استفاده می شود و برای بارهای بیشتر خاور مسقف یا بدون سقف استفاده می شود. البته بسته به اینکه چه محموله ای قرار است با آن حمل شود نوع ماشین فرق می کند.

مثلا برای اثاثیه منزل معمولا خاور مسقف استفاده می شود تا لوازم و اثاثیه خیس و کثیف نشوند ولی برای حمل و جابجایی آهن آلات از تریلی یا کامیون استفاده می شود.

شما فقط کافیست با شرکت دی بار تماس بگیرید و نوع بار و حدود تقریبی آن را اطلاع دهید تا کارشناسان این شرکت ماشین مناسب را برای شما ارسال نمایند.

باربری شهرک صنعتی عباس آباد تهران

همانطور که در قسمت بالا گفته شد این شهرک تا تهران حدود 70 کیلومتر فاصله دارد که چیزی در حدود 90 دقیقه زمان لازم است تا از این شهرک به شهر تهران رسید.

خدمات، فعالیتها و محصولاتی که در این شهرک تولید می شوند شامل صنایع فلزی، نساجی، غذایی، چرم مصنوعی، ریخته گری فلزات، شیرآلات بهداشتی، قطعات ماشین های راه سازی ، ساخت یخچال فریزر خانگی و …

محصولاتی که در این شهرک و در واحدهای صنعتی و صنفی تولید می شوند برای رسیدن به دست مصرف کننده یا کارخانجات و کارگاههای تولیدی نیاز به ماشین های باربری دارند.

با توجه به حجم و وزن بارها می توان از نیسان بارها یا ماشین های بزرگ نظیر خاور و کامیون استفاده کرد. همچنین در نزدیکی این شهرک، شهرکهای صنعتی پایتخت، خوارزمی، پیشوا و پاکدشت واقع شده است که تولیدات آنها نیز احتیاج به باربری دارند تا به شهرهای اطراف ارسال شوند.

باربری شهرک صنعتی عباس آباد تهران که تحت نظارت شرکت دی بار انجام می شود آمادگی ارائه خدمات سبک بار، سنگین بار، خرده بار و کنارباری، حمل اثاثیه، اعزام کارگر و … را به کلیه واحدهای صنفی این شهرک دارد.

کافیست با شرکت دی بار تماس بگیرید و ماشین باربری موردنظر خود را رزرو کنید. اگر نمی دانید برای بار شما چه ماشینی مناسب است می توانید از اپراتورهای شرکت دی بار که همواره آماده پاسخگویی به مشتریان می باشند کمک گرفته و نسبت به انتخاب درست خودروی باربری اقدام نمایید.

برای دیدن شعب شهرستان شرکت دی بار کلیک کنید. 

 

باربری شهرک صنعتی عباس آباد - باربری شهرک صنعتی عباس آباد تهران

شرکت دی بار سایت تخصصی باربری در کشور

شرکت دی بار نزدیک به سه دهه است که در زمینه باربری خصوصا سبک بار مشغول به کار است و طی این سه دهه 28 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور تاسیس کرده است که آمادگی ارائه خدمات باربری را به مشتریان محترم در هر ساعت از شبانه روز و تمامی ایام سال را دارند. فقط شماره دی بار را بگیرید و مابقی کارها را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *