جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری پاکدشت تهران

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری پاکدشت تهران

باربری پاکدشت تهران تحت نظارت شرکت دی بار به همه نقاط ایران خدمات باربری ارائه می دهد.

پاکدشت از شهرستانهای جنوب شهر تهران است که جمعیتی بالغ بر 750 هزار نفر دارد. این شهرستان به دلیل کشت گل و گیاه و سبزیجات به پایتخت گل و گیاه معروف است.

همین طور منطقه نظامی پارچین هم در پاکدشت واقع شده است. کشاورزی در این شهرستان بسیار رونق دارد و رودخانه جاجرود و چاه ها تامین کننده آب کشاورزی این شهرستان هستند.

بسیاری از این محصولات توسط باربری پاکدشت تهران که تحت نظارت شرکت دی بار است به شهرهای دیگر ارسال می شوند. برای ثبت سفارش باربری خود از پاکدشت به سایر نقاط ایران با شرکت دی بار تماس بگیرید.

حمل اثاثیه منزل از پاکدشت به شهر تهران

پاکدشت یکی از شهرهای استان تهران است و فاصله آن با شهر تهران حدود 43 کیلومتر است که برای طی کردن این مسیر حدود 55 دقیقه زمان لازم است.

برخی از ساکنین شهر پاکدشت به دلیل وجود امکانات بیشتر در شهر تهران، موقعیت های شغلی بهتر، تحصیل خود یا فرزندان و … به شهر تهران نقل مکان می کنند.

حمل اثاثیه منزل از پاکدشت به تهران نیز توسط شرکت دی بار انجام می شود. انواع ماشین های باربری نظیر خاور مسقف و بدون سقف، نیسان بار و وانت بار کار حمل اثاثیه منزل را انجام می دهند.

برای انجام یک باربری خوب و راحت اول از همه باید نسبت به بسته بندی درست و اصولی لوازم اقدام کرد و بعد با یک شرکت باربری مطمئن تماس گرفت و روز و ساعت باربری را فیکس کرد.

حال اگر در بسته بندی کردن لوازم منزل برای اسباب کشی دچار مشکل هستید، دست تنها هستید یا زمان و فرصت کافی برای این کار ندارید در ادامه مقاله همراه ما باشید. برای این مشکل شما هم راه حل مناسبی داریم.

مقاله پیشنهادی: تعرفه باربری استان تهران در سال 1401

 

حمل اثاثیه منزل از پاکدشت - باربری پاکدشت تهران

بسته بندی راحت اثاثیه با کارگران بسته بندی

اخیرا یک خدمت جدید به خدمات شرکت دی بار اضافه شده است که شامل اعزام کارگران بسته بندی برای کمک به خانواده هایی است که قصد اسباب کشی دارند و خود به دلایلی از انجام این کار مهم معذور هستند.

امروزه لوازم و اثاثیه منزل نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده و اغلب آنها نیز شکستنی و حساس هستند. اگر در هر حمل و نقل و جابجایی منزل قرار باشد مقداری از این اثاثیه در اثر اهمال در بسته بندی آسیب ببینند صدمات اقتصادی زیادی به خانواده وارد خواهد شد.

کارگران بسته بندی به دلیل مهارت و تجربه ای که در این کار دارند در کمترین زمان ممکن و با مهارت کافی کلیه اثاثیه را بسته بندی و ضد ضربه کرده و کار شما را بسیار راحت خواهند کرد.

در ضمن لازم نیست که برای این کار به دنبال خرید کارتن خالی، چسب، طناب، پلاستیک حبابدار و … باشید. کارگران بسته بندی خیلی مجهز به محل زندگی یا کار شما می آیند و کار را شسته و رفته تحویل شما می دهند.

هزینه ای که قرار است بابت این کار متحمل شوید از آسیبی که در اثر بسته بندی غیر اصولی به لوازم وارد می شود به مراتب کمتر است. برای دریافت خدمات اعزام کارگر بسته بندی با دی بار تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری تهران را از دست ندهید.

خدمات نیسان بار در باربری پاکدشت تهران

از آنجا که این شهرستان تولیدات زیادی از نظر کشاورزی و تولید گل و گیاه دارد نیاز به باربری نیسان بار در این منطقه بسیار احساس می شود. خودروی باربری نیسان، بارهایی در حدود 2 الی 3 تن را نیز جابجا می کند و این برای تولیدکنندگان بسیار به صرفه تر از کرایه ماشین بزرگتر است.

شرکت دی بار دارای 65000 راننده در کل کشور است که در سامانه این شرکت ثبت نام کرده و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم می باشند.

بیشتر بخوانید : پایانه نیسان بار برگشتی کرج

 

بسته بندی اثاثیه با کارگران بسته بندی - باربری پاکدشت تهران

شرکت دی بار، امتحانش کن یک بار!

خیلی چیزها ارزش یک بار امتحان کردن رو داره. استفاده از خدمات دی بار هم این ارزش رو داره. اگر راضی نبودی خب دیگه با این شرکت کار نمی کنی ولی اگه راضی بودی دیگه برای همیشه مشتری این شرکت میشی.

اپراتورهای خوش اخلاق ما تو دی بار همیشه تو همه ساعت ها و همه روزهای هفته آماده کمک به شما برای باربری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *