جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری یزد به شهرستان نیسان بار

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری یزد به شهرستان نیسان بار - دی بار

شهر یزد مرکز استان یزد و اولین شهر خشت خام در دنیاست. این شهر تاریخی همچنین دومین استان معدنی بعد از کرمان است که معدن سرب و روی تنها یکی از این معادن است.

محصولات کشاورزی این شهر به دلیل کمبود بارش و خشکی آب و هوا بیشتر شامل گندم، انار، پسته، بادام، ذرت و انگور است. بیشترین وسیله باربری یزد به شهرستان نیسان بار است.

محصولات کشاورزی تولید شده در نیسان بارها بارگیری می شوند و سپس با چادرهای برزنتی بزرگ مخصوص این ماشین ها پوشانده می شوند و به اقصی نقاط کشور از نزدیک تا دور ارسال می شوند.

شهرهای دیگر استان یزد شامل اردکان، بافق، بهاباد، اشکذر، تفت، مهریز، میبد، خاتم و ابرکوه است که باربری از کلیه این شهرها به دیگر نقاط کشور و بنادر جنوبی کشور توسط نمایندگی دی بار در شهر یزد انجام می شود. در این مقاله اختصاصا به باربری یزد به شهرستان نیسان بار پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

نیسان بار چیست و انواع آن کدام است؟

نیسان بار از انواع وانت است که در اصل به نام شرکت ژاپنی سازنده اش معروف شده است. از این نوع وانت در حمل اثاثیه، محصولات کشاورزی و سایر بارها استفاده می شود.

نیسان بار به نام های نیسان جونیور، نیسان گاوی، کامیونت نیسان و حتی در شهرهای شمالی به نام سایپا نیز گفته می شود. ظرفیت استاندارد این ماشین 2100 کیلوگرم است ولی گاها تا 3000 کیلوگرم هم با آن حمل می کنند که ظرفیت حداکثری آن است.

مقاله پیشنهادی: لیست شهرک صنعتی های استان یزد 

 

نیسان بار چیست - باربری یزد به شهرستان نیسان بار

انواع نیسان بار در ایران

  • نیسان روباز با اتاق فلزی
  • نیسان مسقف با اتاق فلزی
  • نیسان کمپرسی
  • نیسان یخچالی
  • نیسان تانکری

باربری یزد به شهرستان نیسان بار

همانطور که در بالا گفته شد محصولات کشاورزی، دامپروری، صنعتی، کارگاهی و صنایع دستی و یا اثاثیه منزل توسط باربری یزد به شهرستان نیسان بار انجام می شود.

این شرکت اختصاصا در زمینه نیسان بار فعالیت می کند و رانندگان بسیاری در سامانه این شرکت ثبت نام کرده اند که هر زمان شما نیاز به ماشین برای باربری داشتید بدون معطلی کار شما انجام شود. کافیست با شماره 09133898467 تماس بگیرید.

حمل اثاثیه منزل از یزد به اصفهان

برخی از ساکنان شهر یزد و شهرهای اطراف به دلایلی نظیر ادامه تحصیل، تغییر شغل، شرایط آب و هوایی و … به شهرهای دیگر اعم از اصفهان نقل مکان می کنند.

خصوصا دانشجویان شهرهای مختلف برای حمل اثاثیه به خانه های دانشجویی نیاز به ماشین باربری دارند. اگر حجم اثاثیه منزل زیاد نباشد می توان آنها را با نیسان بار حمل نمود تا هزینه باربری کمتری را متقبل شد.

مسافت یزد به اصفهان حدود 310 کیلومتر است که چیزی در حدود چهار ساعت با ماشین باربری طول می کشد تا مسافت این دو شهر پیموده شود.

با توجه به دوری مسیر رانندگان بارها را بوسیله چادرهای برزنتی می پوشانند تا در طول مسیر آسیبی در اثر گرد و خاک و بارش به بارها وارد نشود. نمایندگی دی بار در یزد آماده اعزام نیسان بار در هر ساعت از شبانه روز و هفت روز هفته برای بارهای شما می باشد.

بیشتر بخوانید : تعرفه باربری یزد در سال 1401 

نیسان بار برگشتی و مزایای آن

نیسان باری که از مبدا شهری مثل یزد به شهرهای اطراف و یا دورتر حمل بار انجام می دهد برای بازگشت به شهر خود نیاز به یک بار دارد تا خالی برنگردد.

رانندگان نیسان بارها به شرکتهای باربری مراجعه می کنند و درخواست بار برگشتی می کنند تا با کرایه ای کمتر ولی بدون معطلی و اتلاف وقت بتوانند بار را به شهر خود برگردانند و کرایه خود را دریافت نمایند.

مشتریان شرکتهای باربری از این خدمت باربری بسیار استقبال می کنند و درخواست برای بار برگشتی در میان مشتریان و رانندگان بسیار زیاد است.

– مزیت برای مشتری : مشتری در عوض پرداخت مبلغ کل کرایه می تواند با مبلغی کمتر همان خدمات را دریافت نماید.

– مزیت برای راننده : برای راننده حمل باری ولو به قیمت کرایه پایین تر به صرفه تر از خالی برگشتن ماشین به شهر خود است.

– مزیت برای شرکت باربری : بدلیل اینکه استقبال مشتریان از خدمات بار برگشتی زیاد است تعداد مشتریان باربری افزایش یافته و کاهش کرایه ها را جبران می کنند.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری یزد را از دست ندهید. 

حمل اثاثیه منزل از یزد - باربری یزد به شهرستان نیسان بار

سامانه باربری نیسان بار شرکت دی بار

شرکت دی بار کلیه خدمات باربری از قبیل حمل اثاثیه منزل، حمل کنار باری و خرده بار، حمل محصولات کشاورزی و دامپروری، تولیدات کارخانه ای و کارگاهی و … را به نحو احسنت انجام می دهد و مشتریان وفادار فراوانی در زمینه باربری برای خود فراهم کرده است.

اپراتورهای این شرکت با حسن خلق و حوصله به سوالات مشتریان در زمینه باربری پاسخ می گویند و آنها را در انتخاب ماشین مناسب باربری راهنمایی می کنند. در صورت تمایل مشتری به همکاری با این شرکت، صدور بارنامه و بیمه نامه انجام شده و در اسرع وقت ماشین درب منزل یا کارگاه و اداره شما حاضر خواهد بود.

اگر در شهر قنوت و قنات و قناعت، شهر زیبای یزد یا دیگر شهرهای این استان ساکن هستید کافیست برای ثبت سفارش باربری خود با شماره 09133249924 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *