جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری بادرود کاشان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری بادرود کاشان - شرکت دی بار

باربری بادرود کاشان تحت نظارت نمایندگی اصفهان شرکت دی بار انجام می شود.

بادرود شهری مذهبی تاریخی است که در 135 کیلومتری اصفهان و بین شهرهای کاشان، نطنز و اردستان واقع شده است. تمدن این شهر به شش هزار سال قبل برمی گردد و شواهد آن هنوز هم در اطراف این منطقه موجود است.

موزه رهگشا، مسجد آدینه، عمارت سرهنگ، حمام تاریخی نوغه، آب انبار جامعی و بارگاه آقا علی عباس و سیدمحمد از دیدنی ها و جاذبه های این شهر است.

جمعیت این شهر 13120 نفر و مساحت آن 3600 کیلومترمربع است. در این مقاله سعی داریم با این شهر تاریخی و زیبا و باربری در این شهر بیشتر آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

باربری بادرود کاشان به اصفهان

از بادرود تا اصفهان دو مسیر وجود دارد:

  • مسیر یک : 163 کیلومتر و به مدت دو ساعت
  • مسیر دو : 224 کیلومتر و به مدت دو ساعت و 39 دقیقه

اصفهان شهری بزرگ و پرجمعیت و توریستی است که فاصله چندانی با شهر بادرود ندارد پس می تواند بازار خوبی برای محصولات کشاورزی، دامپروری، تولیدی، صنعتی و کارگاهی این شهر باشد.

باربری دی بار در هر ساعت از شبانه روز و هفت روز هفته آماده ارائه خدمات باربری سبک بار شامل نیسان بار و وانت بار و ماشین های سنگین می باشد. کافیست با شماره های این شرکت تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری اصفهان را مطالعه نمایید. 

باربری بادرود کاشان به اصفهان - باربری بادرود کاشان

 

صدور بیمه نامه برای کلیه بارها

شرکت دی بار با سالها تجربه در زمینه باربری خدمات صدور بیمه نامه و بارنامه مجزا برای کلیه بارها را به مشتریان خود ارائه می دهد. این شرکت حتی خرده بار و کنارباری را نیز به درخواست مشتری بیمه می کند تا خیال او را از بابت صدمات احتمالی و جبران خسارت راحت کند.

حمل اثاثیه منزل از بادرود

با توجه به اینکه این شهر در نزدیکی شهرهای بزرگی چون اصفهان، کاشان و نطنز است جابجایی میان این شهرها بسیار صورت می گیرد. بسیاری به دلیل ادامه تحصیل، شغل و یا دلایل دیگر از این شهر به شهرهای بزرگتر نقل مکان می کنند.

حمل اثاثیه منزل اگر در حجم و مقدار محدود باشد بهترین وسیله برای حمل آن نیسان بار است زیرا کرایه حمل کمتری نسبت به ماشین های بزرگتر نظیر خاور دارد ولی اگر حجم اثاثیه زیاد است مجبور هستید از خاور مسقف یا بدون سقف استفاده کنید. البته در فصول بارانی بهتر است از خاور مسقف استفاده شود.

مقاله پیشنهادی: باربری شهرک صنعتی اصفهان

اعزام کارگر بسته بندی توسط شرکت دی بار

اگر برای بسته بندی لوازم و اثاثیه خود دست تنها هستید و نیاز به کمک دارید یا مشغله دارید و خود اصلا فرصت این کار را ندارید می توانید از کارگران بسته بندی کمک بگیرید.

این کارگران با تجربه و مهارتی که در این کار دارند در عرض چند ساعت کلیه لوازم شما را بسته بندی کرده و با لوازم ضربه گیر مانند پتو و پلاستیک حبابدار آنها را ضد ضربه می کنند تا دچار آسیب و شکستگی نشوند.

اگر درخواست کارگر بسته بندی نمودید دیگر لازم نیست که لوازمی نظیر کارتن خالی، روزنامه، چسب، طناب، پلاستیک حبابدار و … فراهم کنید زیرا کارگران لوازم مورد نیاز را با خود همراه دارند.

خصوصا در حمل اثاثیه به شهری دیگر به دلیل دوری راه بهتر است برای آسیب ندیدن لوازم سعی شود تا بسته بندی به روشی صحیح انجام شود.

کارگران بسته بندی اصول بسته بندی را به خوبی می دانند و به شما اطمینان می دهند که حتی در مسافت های خیلی دور هم مشکلی برای هیچ یک از لوازم شما پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: وانت بار تلفنی کاوه اصفهان

 

حمل اثاثیه منزل از بادرود - باربری بادرود کاشان

شرکت دی بار، مطمئن در حمل بار

این شرکت 28 نمایندگی فعال در مراکز استانها دارد که چندین نمایندگی دیگر نیز در آینده ای نزدیک به آن افزوده خواهد شد. تعداد رانندگان فعال ثبت نام شده در سامانه شرکت دی بار به بیش از 65000 نفر می رسد که این نشان از مدیریت صحیح، خوش حسابی و اعتبار این شرکت دارد.

همچنین اپراتورهای این شرکت در سرتاسر نمایندگی ها در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می باشند. اگر می خواهید اطمینان در باربری را تجربه کنید با این شرکت تماس بگیرید و بار خود را به آن بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *