جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی آب باریک فارس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی آب باریک فارس - دی بار

باربری شهرک صنعتی آب باریک فارس توسط شرکت دی بار به سرتاسر کشور انجام می شود.

روستای آب باریک از توابع اقلید استان فارس است و در نزدیکی شهر آباده واقع شده است. این روستا آب و هوایی کوهستانی و معتدل دارد و شغل اغلب مردم آنجا کشاورزی است.

محصولاتی نظیر گندم، نخود، عدس، چغندر قند، ذرت، هندوانه، خیار و … در این روستا کشت می شود که چغندر قند آن معروف تر از همه است.

این روستا در 35 کیلومتری شهر اقلید است و اطراف روستا محل مناسبی جهت ییلاق و قشلاق عشایر این منطقه می باشد.

شهرک صنعتی آب باریک در شهرستان زرقان فارس و در حوالی شیراز واقع شده است که در سالهای اخیر بخشی از صنعت این استان را به خود اختصاص داده است.

این شهرک صنعتی مساحتی بالغ بر 22 هکتار صنعتی و در کل مساحت شهرک 32 هکتار می باشد. در این شهرک بیش از 1300 نفر مشغول به کار هستند و 78 واحد صنفی و صنعتی در این شهرک موجود است.

باربری شهرک صنعتی آب باریک فارس

شهرک صنعتی آب باریک از شهرکهای فعال در تمام کشور است و تولیدات صنعتی آن به شهرهای اطراف و سایر شهرها و استانها ارسال می گردد.

نمایندگی دی بار در شهر شیراز به ارائه خدمات باربری در شهرها و شهرک های صنعتی اطراف نیز می پردازد و به کلیه شهرها اعزام بار دارد.

مقاله پیشنهادی : باربری شیراز استان فارس 

 

باربری شهرک صنعتی آب باریک - باربری آب باریک

نیسان بار ، خودروی سبک بار مناسب شهرک های صنعتی

از آنجا که مسیر جاده ای روستای آب باریک و شهرک صنعتی به همین نام کوهستانی است بهترین وسیله برای باربری سبک بار خودروی نیسان بار می باشد.

زیرا این خودرو علاوه بر اینکه حمل باری نزدیک به سه تن را انجام می دهد کرایه حمل کمتری از ماشین هایی نظیر خاور و کامیون دارد. البته به شرط آنکه بار از نظر حجم و وزن با نیسان بار همخوانی داشته باشد.

رانندگان نیسان بار شرکت دی بار بوسیله چادر برزنتی بار را پوشش می دهند تا از گزند باد و باران و گرد و خاک در طی مسیرهای طولانی در امان باشند.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری لار استان فارس را مطالعه نمایید. 

تعریف خرده بار، کنارباری و بار برگشتی

خرده بار:

باری که حجم و وزن کمی نسبت به کل ظرفیت ماشین باربری دارد و بنابراین فضای زیادی از آن را اشغال نمی کند. در این گونه موارد راننده از چندین مشتری باری به مقصد مشترک دریافت می کند و همگی را با هم در ماشین خود بارگیری کرده و در مقصد مورد نظر تحویل می دهد.

کنارباری:

این خدمت باربری نیز شبیه خرده بار است با این تفاوت که در کنارباری تحویل بار در محل زندگی یا کار صاحب بار در شهر مقصد می باشد در صورتیکه در خرده بار تحویل گیرنده باید به باربری شهرش مراجعه کرده و خودش بار را تحویل بگیرد زیرا راننده بار را به باربری شهر مقصد تحویل نموده است.

در کرایه حمل این دو نیز اندکی تفاوت وجود دارد که برای کسب اطلاعات از جزئیات آن بهتر است با شرکت دی بار تماس بگیرید و از قیمت دقیق کرایه حمل بار خود مطلع شوید.

باربرگشتی :

بار برگشتی، نیسان بار برگشتی، نیسان برگشتی همه مربوط به نوعی خدمت است که در آن راننده بعد از تحویل بار در شهر مقصد به شرکت باربری آن شهر مراجعه کرده و برای بازگشت به شهر خود طلب باری به همان مقصد می کند.

این بار که به بار برگشتی معروف است در نیسان بارها به نام نیسان برگشتی هم گفته می شود. این بار هزینه حمل کمتری نسبت به باربری معمولی دارد و برای مشتریان بسیار خوشایند است که با کرایه کمتری همان خدمات را دریافت نمایند.

درست است که راننده کرایه کمتری دریافت می کند ولی برایش از اینکه با ماشین خالی به شهرش برگردد صرفه بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید : پایانه باربری شیراز 

 

باربری شهرک صنعتی آب باریک فارس - نیسان بار مناسب شهرک صنعتی

شرکت دی بار مرجع تخصصی حمل بار در کشور

بیست و چند سال سابقه در زمینه ارائه خدمات باربری، دارا بودن 28 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور و سامانه 65000 عضوی در زمینه باربری نشان از تعهد و مسئولیت پذیری تیم حرفه ای شرکت دی بار در باربری دارد.

شرکت دی بار در همه شهرها و زیر نظر نمایندگی های مختلف همواره مشتریان وفادار و همیشگی داشته خصوصا صاحبان کسب و کارها، مدیران کارخانجات، کارگاههای تولیدی خصوصا در شهرک های صنعتی همواره از خدمات باربری این شرکت بهره برده اند. شما نیز یک بار شرکت دی بار را محک بزنید تا به جمع مشتریان همیشگی ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *