جستجو
Close this search box.

باربری بندر دیر

باربری بندر دیر

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری بندر دیر - دی بار

بندر دیر در جنوب استان بوشهر و شهری زیبا و بندری است که با مرکز استان بوشهر (شهر بوشهر) 208 کیلومتر فاصله دارد. دیر بزرگترین بندر صیادی در ایران است.

در اسکله های اصلی این بندر ماهی و میگو بصورت عمده صید می شود که به مصرف داخل می رسد و به خارج از کشور نیز صادر می شود. صید هر روزه این بندر به همراه سایر محصولات و تولیدات این شهر بوسیله ماشین های باربری به شهرهای دیگر ارسال می شوند.

باربری بندر دیر که توسط نمایندگی شرکت دی بار در شهر بوشهر انجام می شود ارائه کلیه خدمات باربری را به همه نقاط ایران به عهده دارد. در این مقاله بیشتر با خدمات این شرکت و همچنین با این شهر بندری زیبا آشنا خواهیم شد پس با ما همراه شوید.

تاریخچه بندر دیر

قدمت این شهر با توجه به اشیاء و ابزار آلات کشف شده به دوره ساسانیان باز می گردد. بندر دیر نه تنها از نظر اقتصادی و تجاری رونق خوبی داشته و دارد بلکه کشاورزی و صیادی بسیار خوبی هم دارد.

گنبد نمکی جاشک، ویرانه های روستای بردستان، تنگ موخدان، قلعه های قصر دختر، گنوی، بردستان و چشمه آب گرم گنوی و … از آثار تاریخی، گردشگری و طبیعی این شهر و استان محسوب می شود.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری بوشهر را از دست ندهید.

 

باربری بندر دیر به شیراز - باربری بندر دیر

باربری بندر دیر به شیراز

فاصله این شهر تا شهر شیراز حدود 360 کیلومتر است. همه روزه بارهای زیادی که از طریق بندر دیر و توسط کشتی ها حمل می شوند تخلیه شده و بوسیله ماشین های باربری به اقصی نقاط ایران ارسال می شوند.

یکی از شهرهایی که مقصد بسیاری از ماشین های باربری از مبدا دیر است شهر شیراز است که شهری پرجمعیت و توریستی است که بازار بسیار مناسبی برای اجناس وارداتی می باشد.

همچنین ماهی های صید شده از این بندر توسط ماشین های باربری یخچال دار به شهرهای دیگر از جمله شهر شیراز ارسال می شوند و در بازار روز و مغازه ها توزیع می گردند.

نمایندگی شرکت دی بار در این شهر انواع ماشین های باربری را در اختیار دارد و تنها با تماس با شماره های این شرکت می توانید از خدمات باربری شرکت دی بار بهره مند گردید.

ارسال خرده بار و کنارباری از بندر دیر

بعضی مواقع بارهایی که قرار است به شهری دیگر ارسال شوند حجم یا وزن زیادی ندارند که یک ماشین باربری سبک یا سنگین را پر کنند. مثلا فرض کنید شما از بازار بندر دیر یک ماشین لباسشویی یا وسیله دیگری تهیه نموده اید و قصد ارسال به شهری دیگر دارید.

کرایه کردن یک ماشین باربری برای ارسال تنها یک ماشین لباسشویی کار به صرفه ای نیست. برای این منظور خدمات باربری خرده بار و کنارباری شرکت دی بار به کمک شما می آید.

در اینگونه مواقع بارهای مشتریان مختلف جمع آوری شده و در یک ماشین بارگیری می شود و به مقصدی مشترک ارسال می شود. در این صورت خدمات باربری با همان کیفیت باربری عادی ولی با کرایه ارزانتر به مشتری ارائه می شود و برای مشتریان بسیار خوشایند خواهد بود.

خرده بار و کنارباری هم که اغلب توسط نیسان بار و وانت بار ارسال می شوند هم شامل موضوع بیمه می شوند. یعنی اگر مشتری حاضر باشد مبلغ بیمه نامه را بپردازد بار او بیمه می شود و در صورت بروز حادثه یا صدمه ای به بار این شرکت بیمه است که خسارت وارده را جبران خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : باربری شهرک صنعتی بوشهر 

ارسال بار از بندر دیر به تهران

بسیاری از محصولات کشاورزی، صیادی و وارداتی بوسیله ماشین های باربری سنگین و سبک بار به شهر تهران اعزام می شوند که بازار بسیار مناسبی برای این گونه محصولات است.

زیرا شهر تهران مرکزیت کشور را دارد و شهری پویا و پرجمعیت است و همیشه مقصد تولیدات همه شهرها می باشد. از بندر دیر به سمت تهران سه مسیر وجود دارد که بین 1200 تا 1418 کیلومتر متغیر است.

طی این مسافت چیزی حدود 15 الی 17 ساعت زمان می برد که زمان بسیار زیادی است. مسافت های این چنین طولانی نیاز به رانندگان زبده ای دارد که راه بلد باشند و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

همچنین نسبت به بارها احساس مسئولیت کنند و با پوشاندن صحیح بارها توسط چادر برزنتی و ضد آب کردن آن خصوصا در فصل های بارندگی از آسیب دیدن به بار جلوگیری کنند.

رانندگان شرکت دی بار افرادی متعهد و مسئول هستند که نسبت به مشتریان خود تعهد داشته و تا تحویل بار به دست گیرنده مراقبت از بارها را بعهده دارند.

باربری بندر دیر شامل چه خدماتی است؟

  • باربری سبک بار شامل حمل بار بوسیله نیسان بار و وانت بار
  • باربری با ماشین های سنگین نظیر خاور، کامیونت، کامیون و تریلی
  • حمل اثاثیه منزل
  • باربری خرده بار و کنارباری
  • بیمه کردن بارها و صدور بیمه نامه مجزا برای هر بار
  • اعزام کارگران بسته بندی برای اثاثیه منزل
  • بارگیری، حمل و چیدمان وسایل توسط کارگران حرفه ای
  • و …

مقاله پیشنهادی : باربری تهران به بوشهر 

 

باربری بندر دیر شامل چه خدماتی است - باربری بندر دیر

چرا شرکت دی بار را برای باربری انتخاب کنم؟

شرکت دی بار با بیش از ربع قرن تجربه باربری خصوصا نیسان بار و دارا بودن 28 نمایندگی در سرتاسر ایران و مراکز استانها و همچنین عضویت بیش از 65000 راننده فعال و معتمد توانسته مشتریان ثابت و وفاداری برای خود فراهم نماید.

افرادیکه باربری را با شرکت دی بار تجربه کرده اند مشتری باربری دیگری نشده اند زیرا کلیه انتظارات آنها از یک باربری امن و راحت برآورده شده است. کافیست شما هم یک بار مشتری ما شوید تا برای همیشه مشتری ما بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *