جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی بوشهر

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی بوشهر - دی بار

شهر بوشهر از شهرهای بندری ایران و مرکز استان بوشهر است. منابع عظیم نفت و گاز و نیروگاه هسته ای در این شهر موجب نام گرفتن پایتخت انرژی ایران برای این شهر شده است. اقتصاد استان بوشهر را کشاورزی، دامداری، نخلداری، شیلات، تجارت و صنعت تشکیل میدهد. در این استان و بخصوص شهر بوشهر شهرکهای صنعتی فراوانی وجود دارد. باربری شهرک صنعتی بوشهر شامل باربری از شهرکهای صنعتی این شهر و استان به کلیه نقاط دور و نزدیک ایران می باشد.

همچنین به دلیل موقعیت استراتژیک صادرات و وارداتی این استان باربری با ماشین های سنگین و سبک در این شهر بسیار انجام می شود. شرکت دی بار با بیش از دو دهه تجربه در زمینه باربری با این شهرکهای صنعتی همکاری دیرینه داشته و دارد. در این مقاله به باربری شهرک صنعتی بوشهر خواهیم پرداخت و با شرکت دی بار بیشتر آشنا خواهیم شد پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

شهرک صنعتی چیست؟

محدوده و منطقه ای از یک شهرک که بمنظور متمرکز شدن تولیدات صنعتی و توسعه صنعتی در نظر گرفته شده و هدف از ایجاد آن هم توسعه صنعتی خارج از مناطق شهریست تا بدین سبب ساکنین شهرها تحت تاثیر آلودگی ها و تاثیرات منفی این تولیدات صنعتی قرار نگیرند و آلایندگی هوای شهرها کمتر شود و همچنین به دلیل دسترسی بهتر به جاده های حمل و نقلی برای تردد ماشین های سنگین بار ترافیکی به مناطق شهرنشین اضافه نمی شود.

در طراحی یک شهرک صنعتی باید کارخانجات، انبارها، ناحیه مسکونی، مراکز توزیع، مراکز خدمات رفاهی مانند فروشگاه، آتش نشانی، درمانگاه و … در طراحی در نظر گرفته شوند.

در شهر بوشهر هم به دلیل اینکه این شهر موقعیت استراتژیکی جهت تولیدات صنعتی می باشد شهرکهای صنعتی زیادی در اطراف این شهر وجود دارند.

شهرکها و نواحی صنعتی استان بوشهر

  • شهرک صنعتی شماره 1 بوشهر (چغادک بوشهر)
  • شهرک صنعتی شماره 2 بوشهر (گزبلند دشتستان)
  • شهرک صنعتی اهرم
  • شهرک صنعتی برازجان
  • شهرک صنعتی دلوار
  • شهرک صنعتی دیلم (ناحیه صنعتی بویرات دیلم)
  • شهرک صنعتی بندر ریگ (ناحیه صنعتی عربی دشتی)
  • شهرک صنعتی خورموج، کنگان و گناوه، دیر، دلوار (ناحیه صنعتی لمبدان دیر)
  • ناحیه صنعتی بنه گز در تنگستان
  • و …

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تهران به بوشهر را مطالعه نمایید. 

باربری شهرک صنعتی بوشهر به بندرعباس

با اینکه بوشهر و بندرعباس هر دو از شهرهای جنوبی کشور هستند ولی حدود 750 کیلومتر با هم فاصله دارند و طی نمودن این مسیر چیزی در حدود 9 الی 10 ساعت طول می کشد. همانطور که می دانید شهر بندرعباس شهری بندری و مرکز ترانزیت کالاهای صادراتی و وارداتی می باشد.

برخی از تولیدات شهرک صنعتی بوشهر هم برای صادرات به بندرعباس ارسال می شود که این کار با ماشین های بزرگ نظیر تریلی، کامیون، کامیونت و خاور صورت می گیرد.

شرکت باربری دی با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری سبک و سنگین آماده همکاری با واحدهای تولیدی و صنفی این شهرک صنعتی می باشد.

ارسال کنارباری و خرده بار از شهرک صنعتی بوشهر

در صورتی که بار خرده ای را می خواهید از این شهرکهای صنعتی به نقاط دیگر استان بوشهر یا شهرهای دیگر کشور ارسال کنید کافیست با شرکت دی بار تماس بگیرید. این شرکت بارهای خرد شما را بصورت کنارباری یا خرده بار همراه با بارهای دیگر تحویل گرفته و در مقصد تحویل می دهد.

با این کار کرایه حمل کمتری را تقبل خواهید نمود و از خدمات باربری با کیفیت باربری عادی بهره خواهید برد. برای اطمینان از سالم رسیدن بار به مقصد هم می توانید بار را بیمه کنید تا اگر اتفاقی در طول مسیر یا هنگام بارگیری و یا تحویل بار وارد شد شرکت بیمه خسارات وارده را جبران نماید.

شرکت باربری دی بار

این شرکت نزدیک به سه دهه است که خدمات باربری با ماشین های سبک و سنگین را در سرتاسر کشور به مشتریان محترم ارائه می کند و با راه اندازی 28 نمایندگی در شهرهای مهم و پرجمعیت کشور توانسته به نیاز مشتریان در اسرع وقت در زمینه باربری رسیدگی نماید.

همچنین اپراتورهای شرکت دی بار با صبر و حوصله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان در زمینه باربری می باشند. کافیست با شماره های این شرکت تماس بگیرید و خیال خود را از بابت یک باربری آسان و مطمئن راحت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *