جستجو
Close this search box.

باربری شهرک صنعتی ایلام

باربری شهرک صنعتی ایلام

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی ایلام - دی بار

شهر ایلام مرکز استان ایلام است که بدلیل زیباییهای طبیعی به عروس زاگرس معروف است. این استان از شمال با کرمانشاه، از جنوب با خوزستان، از شرق با لرستان و از غرب با عراق همسایه است. شهرهای این استان دهلران، ایوان، ایلام، دره شهر، آبدانان، مهران، شیروان و چرداول است. علاوه بر این شهرکهای صنعتی فراوانی هم در این استان وجود دارند. باربری شهرک صنعتی ایلام شامل باربری سبک بار و سنگین بار از این شهرکها به نقاط دور و نزدیک کشور می باشد.

نمایندگی شرکت دی بار در شهر ایلام آماده ارائه خدمات باربری از این شهر و استان به سرتاسر کشور می باشد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با باربری شهرک صنعتی ایلام و همین طور شرکت دی بار آشنا شوید.

باربری شهرک صنعتی ایلام به تهران

با توجه به اینکه چند مسیر برای ایلام به تهران وجود دارد بین 670 تا 865 کیلومتر متغیر است و بین 8 تا 11 ساعت زمان نیاز است که با توجه به جاده انتخابی از ایلام به تهران و بالعکس حرکت کرد. البته این مسیر برای ماشینهای باری کمی بیشتر طول می کشد به دلیل سنگینی بار و محدودیت سرعت در جاده ها.

همانطور که می دانید شهر تهران بازار خوبی برای فروش محصولات کلیه شهرهای کشور به حساب می آید و محصولات صنعتی، کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، خوراک و پوشاک و … همه روزه از این شهرها به استان تهران و خصوصا شهر تهران ارسال می شوند. شرکت باربری دی امور خدمات باربری شهرک صنعتی ایلام به تهران را در اسرع وقت انجام می دهد.

لیست شهرکهای صنعتی استان ایلام

  • شهرک صنعتی ایلام
  • شهرک صنعتی آبدانان
  • شهرک صنعتی دره شهر
  • شهرک صنعتی شباب
  • شهرک صنعتی مهران
  • شهرک صنعتی دهلران
  • شهرک صنعتی هلیلان
  • شهرک صنعتی بدره
  • شهرک صنعتی ایوان
  • شهرک صنعتی سرابله
  • شهرک صنعتی صنفی – خدماتی ایلام
  • ناحیه صنعتی ملکشاهی- ناحیه صنعتی سیروان

بیمه کردن بار توسط شرکت دی بار

با توجه به اینکه جاده های کشور در بعضی فصول به دلیل بارندگی و یخبندان ناایمن هستند و خصوصا این موضوع برای شهرهای کوهستانی همچون ایلام و شهرهای اطراف بیشتر حائز اهمیت است بنابراین شرکت دی بار به مشتریان خود توصیه می کند که حتما بارهای خود را بیمه نمایند تا در صورت بروز حوادثی برای بار شرکت بیمه خسارات وارده را جبران کند ولی این موضوع در نهایت به خواست و اراده مشتری بستگی دارد.

شرکت دی بار همه بارها حتی کنارباری و خرده بار را نیز بیمه می کند به شرط اینکه مشتری محترم حاضر به پرداخت حق بیمه ناچیز آن به همراه کرایه حمل باشد.

مقاله پیشنهادی: باربری تهران به ایلام

باربری شهرک صنعتی ایلام به اصفهان

برای طی کردن مسافت بین ایلام تا اصفهان سه مسیر وجود دارد که بین 640 تا 900 کیلومتر متغیر هستند. همچنین حدود 9 تا 11 ساعت و15 دقیقه طول می کشد تا این مسافت طی شود. با توجه به اینکه این مسیر بسیار طولانی است و برای ماشین های باری سنگین هم محدودیتهای سرعت وجود دارد امکان دارد بیشتر از این هم طول بکشد.

شهر اصفهان شهری تاریخی، توریستی، صنعتی و تولیدی است که همچون شهر تهران بازار بسیار خوبی برای محصولات شهرک صنعتی ایلام می باشد. تولیدکنندگان و صاحبان اصناف این شهرکهای صنعتی با توجه به حجم و وزن بار با شرکت دی بار تماس گرفته و ماشین موردنظر خود را سفارش می دهند.

صد البته کارشناسان شرکت دی بار می توانند در صورت سردرگم بودن مشتریان برای انتخاب ماشین باری به آنها کمک کنند تا بتوانند به صرفه ترین خدمات باربری را دریافت نمایند و از دادن کرایه اضافه و یا خالی ماندن ماشین باربری خودداری کنند.

ارائه انواع خدمات باربری شرکت دی بار

شرکت دی بار با انواع ماشین های باربری نظیر خاور (مسقف و روباز)، کامیونت، کامیون، تریلی از نوع ماشینهای سنگین و همچنین وانت پراید، پیکان، نیسان و آریسان در باربری سبک آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم می باشد.

کافی است برای انتخاب و سفارش ماشین مناسب بار خود با نمایندگی شرکت دی بار در ایلام با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید و باربری ایمن، مطمئن و ارزان را با شرکت دی بار تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *