جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری بزمان | مادرمگسان و اسهک سیستان و بلوچستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری بزمان | مادرمگسان و اسهک سیستان و بلوچستان

 

بزمان، مادرمگسان و اسهک جزو شهرهای کوچک استان سیستان و بلوچستان می باشند که در بخش مرکزی و در نزدیکی شهر ایرانشهر واقع شده اند. ارائه خدمات باربری بزمان ، مادرمگسان و اسهک سیستان و بلوچستان توسط شرکت حمل و نقل دی بار به صورت شبانه روزی انجام میشود.

شهر بزمان در 100 کیلومتری شمالغرب ایرانشهر قرار گرفته است. از خدمات باربری در این شهر می توان به حمل اثاثیه منزل، حمل کنارباری و … اشاره کرد.

شما می توانید برای درخواست خدمات باربری در شهرهای بزمان، مادرمگسان و اسهک با نمایندگی دی بار با شماره 09154949436 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی کرمانشاه

باربری بزمان به تهران

فاصله شهر بزمان تا تهران حدود 1451 کیلومتر میباشد که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 30 دقیقه فاصله است. جاده ایرانشهر بزمان و بزمان ریگان علیرغم تردد ترانزیت کالای بین المللی، بعلت دو طرفه بودن، تردد زیاد شتر و حیوانات صحرایی مانند الاغ های وحشی از عرض جاده و نبود آنتن تلفن همراه پایدار و دایمی از جاده های خطرناک در شب ایران است.

رانندگان دی بار با توجه به شرایط جوی و جاده ای بهترین مسیرها را برای حمل بار انتخاب می کنند. اگر به دنبال ارسال سریع بارهای خود به صورت مطمئن و سریع هستید پیشنهاد میکنیم با حمل و نقل دی بار تماس بگیرید.

دی بار با دریافت کمترین تعرفه باربری سریع ترین و مطمئن ترین باربری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

حمل اثاثیه منزل از مادرمگسان

حمل اثاثیه منزل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر فرد در اسباب‌کشی است. در گذشته که خانه‌ های آپارتمانی کم‌تر بودند، اسباب‌کشی کار ساده‌تری بود. خانواده‌ ها می‌ توانستند به تنهایی اثاثیه منزلشان را بسته‌بندی کرده و با کرایه کردن نیسان بار یا خاورهای شخصی، اثاثیه را به جای دیگری می‌بردند.

اما امروزه وسایل منزل تنوع بیشتری پیدا کرده‌ و سنگین‌ تر شده‌اند. همچنین معمولا خانه‌ ها آپارتمانی هستند و اجازه استفاده از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل وجود ندارد.

باربری بزمان | مادرمگسان و اسهک سیستان و بلوچستان

برای اسباب کشی امکانات زیر لازم است:

  • بسته‌بندی صحیح: بسته‌ بندی صحیح یکی از مهم‌ ترین فاکتور هایی است که باعث سالم ماندن اثاثیه منزل هنگام جابجایی می‌شود.
  • ماشین مناسب: شما باید با توجه به حجم اثاثیه منزل بهترین ماشین را انتخاب کنید. هرگز بخاطر هزینه کمتر ماشین‌هایی با ظرفیت نامناسب را انتخاب نکنید.
  • کارگران حرفه‌ ای: کارگرانی که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند، باید تخصص لازم در این زمینه داشته باشند. به همین دلیل لازم است پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که کارگران مورد نظر شما تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی کرمان

قیمت نیسان بار بزمان

تعرفه و هزینه باربری بزمان به صورت برگشتی نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از بزمان به تهران حدود 3.700.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

برای اطلاع از تعرفه باربری بزمان می توانید با کارشناسان دی بار با شماره 09154949436 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای ارتباط با پایانه باربری تهران با شماره 02155537323 ارتباط برقرار کنید.

نیسان بار برگشتی بزمان

معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند. با این روش و دریافت هزینه کمتر می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود بروند. این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد.

نیسان بار برگشتی بزمان یک مزیت فوق العاده برای رانندگان، صاحبان بار و حتی شرکت باربری می باشد. معمولا رانندگان پس از تخلیه بار علاقه مند هستند برای رفتن به سمت خانه خود یک بار با هزینه کمتر را حمل کنند.

برای مثال فرض کنید یک بار از تهران به مقصد نمایشگاه بین المللی زاهدان بارگیری شده است. پس از تخلیه بار در بزمان ممکن است راننده قصد رفتن به خانه خود را داشته باشد. در این هنگام علاقه مند می باشد یک بار با هزینه کم به شهر خود حمل کند.

شرکت باربری دی برای انجام خدمات باربری به صورت دربستی و برگشتی آماده خدمات رسانی به تمامی مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی دی بار در شهر خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *