جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری نوک آباد و کلنگور سیستان و بلوچستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری نوک آباد و کلنگور سیستان و بلوچستان

 

نوک آباد یکی از شهرهای استان سیستان بلوچستان می باشد که در جنوب شرقی ایران واقع شده است. کنگور یا کلنگور در دهستان تفتان جنوبی بخش نوک آباد قرار گرفته است. باربری نوک آباد و کلنگور توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

برای دریافت خدمات باربری در شهر کلنگور و نوک آباد می توانید با شماره 09154949436 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

بیشتر بدانید: باربری بزمان | مادر مگسان و اسهک سیستان و بلوچستان

باربری نوک آباد و کلنگور به تهران

باربری و ارائه خدمات باربری از نوک آباد به تهران شامل دو مسیر می باشد.

  • مسیر اول حدود 1681 کیلومتر است که حدود 18 ساعت و 18 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از نوک آباد شروع و پس از عبور از شهرهای زاهدان، بم، کرمان، رفسنجان، یزد، کاشان و قم به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم نیز شمال 1784 کیلومتر است که از نظر زمانی 20 ساعت و 20 دقیقه است. این مسیر نیز پس از عبور از زاهدان به سمت شهرهای بیرجند، سبزوار، بوشهر و سمنان به تهران ختم می شود.

مسیرهای کلنگور به تهران نیز همانند نوک آباد به تهران می باشد.

ارائه خدمات باربری نیسان بار و خاور در استان سیستان و یلوچستان توسط شرکت دی بار صورت میگیرد. قابل ذکر است که رانندگان نیسان برای حمل بار به تهران از چادر برزنتی جهت جلوگیری از آسیب و خسارت ناشی از بارندگی و گرد و خاک به بار استفاده می کنند.

همچنین تمامی رانندگان این شرکت به مسیر و جاده های زاهدان به تهران مسلط هستند و با توجه به ترافیک جاده ها یک مسیر را برای تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند.

شما می توانید برای خدمات باربری نمایشگاه بین المللی زاهدان به تهران نیز با ما همراه شوید و از خدمات ما به صورت شبانه روزی بهره مند شوید.

حمل اثاثیه منزل نوک آباد و کلنگور

حمل اثاثیه منزل توسط باربری دی بصورت پوشش سراسری تمامی مناطق توسط کادر مجرب و متخصص مستقر در شعب مختلف و با آخرین امکانات موجود در این زمینه انجام می شود که کار حمل بار را به امری کاملا بدیهی و بدون استرس تبدیل می کند.

پس در هیچ مقیاسی کیفیت خدمات افت نکرده و بلکه هر روز دارای آپدیت های لازم می شود که بسته به توان شرکت و درخواست مشتری ها به یک پکیج مناسب می رسد.

باربری نوک آباد و کلنگور سیستان و بلوچستان

دی بار با بیش از چند دهه فعالیت مستمر در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل در سیستان و بلوچستان و سایر کلانشهرهای ایران با توجه به درخواست های مکرر مخاطبان وفادار و قدیمی که از سالیان دور با این موسسه همراه بوده اند و از خدمات شرکت در زمینه حمل و نقل بهرمنده برده اند و به لطف و حسن انتخاب شما عزیزان با اضافه نمودن پانزده دستگاه خودرو حمل اثاثیه منزل با ظرفیت پنج تن به بالا سعی دارد در سال جدید سطح خدمات خود را در کلانشهر زاهدان بیش از بیش ارتقاء دهد.

از امکانات مورد نیاز برای باربری اثاثیه منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته‌ بندی صحیح: بسته‌ بندی صحیح یکی از مهم‌ ترین فاکتورهایی است که باعث سالم ماندن اثاثیه منزل هنگام جابجایی می‌ شود.
  • ماشین مناسب: شما باید با توجه به حجم اثاثیه منزل بهترین ماشین را انتخاب کنید. هرگز بخاطر هزینه کمتر ماشین‌ هایی با ظرفیت نامناسب را انتخاب نکنید.
  • پرسنل حرفه‌ ای: افرادی که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند، باید تخصص لازم در این زمینه را داشته باشند. به همین دلیل لازم است پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که پرسنل مورد نظر شما تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

هزینه باربری نوک آباد و کلنگور

هزینه باربری نوک آباد و کلنگور دی بار نسبت به دیگر خدمات شرکت های باربری کمتر است. قیمت حمل بار به تهران حدود 3.400.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری خود با باربری دی با شماره باربری 09154949436 تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی کرمانشاه

نیسان بار نوک آباد و کلنگور

برای ارسال بار تا 2 تن می توانید از خودروی باری نیسان جهت حمل بار خود استفاده نمائید. ما از هر کجای استان سیستان و بلوچستان در کمترین زمان ممکن بار شما را به سرعت و کاملا مطمئن حمل می نمائیم.

اگر از جمله افرادی هستید که بخشی از بیزینس شما به باربری احتیاج دارد می توانید با ما همراه باشید. بسیاری از بارهایی که دی بار از نوک آباد ارسال می کند شامل حمل بار برگشتی نیز می باشد.

برای مثال یک بار از تهران به مقصد نوک آباد حمل می شود و پس از آن یک بار دیگر با همان خودرو از نوک آباد به همان مبدأ بارگیری می شود.

شما می توانید برای انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه به صورت تخصصی راهنمایی کنند.

بارهایی که بالای 2 تن وزن دارند معمولا با خودروهایی مانند خاور 6 و 8 تنی حمل و جایجا می شوند. برخی از بارها مانند دستگاه های صنعتی، مواد غذایی و … را به دلیل حساسیت و خراب شدن آن ها با ماشین های مخصوص مانند ماشین های یخچالدار و مسقف حمل و جابجا می کنند.

برای جابجایی مواد غذایی معمولا از ماشین های یخچالدار استفاده می شود چرا که ممکن است در طول مسیر فاسد و خراب شوند. از همین رو با کنترل دمای آن و سرد نگه داشتن مواد غذایی از خراب شدن آنها جلوگیری می کنند.

برخی دیگر از بارها مانند حمل شیشه و سرامیک نیز از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است. شیشه و سرامیک باید به صورت کاملا تخصصی و توسط رانندگان خبره و آشنا به جاده حمل شود. در صورت نداشتن مهارت لازم ممکن است بار شما دچار آسیب شود.

برای دریافت خدمات باربری به صورت شبانه روزی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *