جستجو
Close this search box.

پایانه نیسان بار برگشتی کرمانشاه

پایانه نیسان بار برگشتی کرمانشاه

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

پایانه نیسان بار برگشتی کرمانشاه

 

استان کرمانشاه به مرکزیت شهر کرمانشاه یکی از شهرهای غربی کشور می باشد که یکی از کلانشهرهای ایران است. ارائه خدمات نیسان بار برگشتی از کرمانشاه به تهران، کرج، مشهد، یزد و … توسط شرکت باربری دی با کمترین هزینه باربری انجام می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات باربری کرمانشاه با شماره 09183103991 تماس بگیرید و علاوه بر سوالات خود از خدمات دی بار به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی کرج

باربری کرمانشاه به تهران

از سه مسیر می توانید برای سفر و یا باربری کرمانشاه به تهران اقدام نمائید.

  • مسیر اول شامل 501 کیلومتر مسافت و 6 ساعت فاصله زمانی دارد. این مسیر از جاده کرمانشاه به ملایر شروع میشود و بعد از عبور از شهرهای همدان، ساوه و پرند به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم نیز شامل 538 کیلومتر فاصله است که حدود 6 ساعت و 20 دقیقه فاصله زمانی دارد. این جاده به سمت جاده همدان-ملایر حرکت می کند و پس از عبور از همدان همانند مسیر اول به سمت تهران ادامه دارد.
  • مسیر سوم شامل 573 کیلومتر است 6 ساعت و 45 دقیقه فاصله زمانی دارد که از مسیر کرمانشاه به سمت ملایر شروع و پس از عبور از شهرهای اراک و قم به تهران ختم می شود.

برای ارسال بار از کرمانشاه به تهران، حمل اثاثیه منزل، باربری نمایشگاه بین المللی کرمانشاه و … می توانید با نمایندگی باربری دی در کرمانشاه تماس بگیرید. همچنین می توانید برای ارسال بار از تهران به کرمانشاه با پایانه باربری دی بار با شماره 02188742437 تماس حاصل فرمائید.

هزینه نیسان بار برگشتی کرمانشاه

هزینه باربری کرمانشاه به صورت برگشتی نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از کرمانشاه به تهران حدود 1.200.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری خود با باربری دی با شماره باربری 09183103991  تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی کرمان

نیسان بار برگشتی کرمانشاه

بسیاری از باربری های بین شهری به صورت نیسان بار برگشتی انجام می شود. نیسان بار برگشتی به این منظور است که رانندگان نیسان از مبدأ یک شهر به مقصد شهر دیگر حرکت می کنند.

رانندگان پس از تخلیه بار معمولا علاقه دارند یک بار دیگر به مقصد مورد نظر خود حمل کنند. حال می توان این مقصد منزل آنها باشد.

خدمات نیسان بار برگشتی کرمانشاه نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد. نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

برای مثال فرض کنید یک بار از مبدأ تهران به مقصد کرمانشاه حرکت می کند و پس از تخلیه بار راننده قصد دارد مجددا به تهران باز گردد. برای بازگشت می تواند یک بار از کرمانشاه به مقصد تهران با هزینه پایین تر دریافت کند و به سمت تهران حرکت کند.

شرکت باربری دی.با بیش از چندین سال تجربه درخشان.در زمینه باربری موفق به راه اندازی 28 نمایندگی در سراسر کشور شده است. همچنین این شرکت دارای بیش از 28.000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور می باشد.

برای ارتباط با پایانه باربری.دی در شهرستان خود.به صفحه تماس با ما سایت.مراجعه نمائید. شما می توانید برای ارتباط با پایانه باربری دی در تهران نیز با شماره 02188742437 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *