جستجو
Close this search box.

پایانه نیسان بار برگشتی کرمان

پایانه نیسان بار برگشتی کرمان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

پایانه نیسان بار برگشتی کرمان

 

در ادامه به بررسی خدمات پایانه نیسان بار برگشتی کرمان به شهرها و استان های دیگر کشور خواهیم پرداخت. اگر نیاز به دریافت خدمات باربری به صورت برگشتی از کرمان را دارید تا انتهای این مقاله با شرکت حمل و نقل دی بار همراه باشید.

کرمان یکی از شهرهای جنوب شرقی کشور می باشد که مرکز استان کرمان قرار گرفته است و  روزانه بسیاری از بارها از این استان توسط شرکت باربری دی جابجا می شود.

برای دریافت خدمات باربری در استان کرمان می توانید با شماره 09133249924 تماس بگیرید و از خدمات دی بار در این استان به صورت شبانه روزی بهره مند شوید. از خدمات مهم در این استان می توان به باربری شهرک صنعتی رفسنجان نیز اشاره کرد.

باربری کرمان به تهران

از دو مسیر می توان برای باربری کرمان به تهران اقدام کرد که این دو مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول 984 کیلومتر فاصله دارد که از نظر زمانی حدود 10 ساعت و 21 دقیقه فاصله دارد. این مسیر از کرمان شروع و با عبور از شهرهای رفسنجان، یزد، کاشان و قم به تهران می رسد.
  • مسیر دوم نیز 1214 کیلومتر است که مدت زمان 13 ساعت و 10 دقیقه طول می کشد تا راننده از کرمان به تهران برسد. این مسیر مانند مسیر اول تا قبل یزد ادامه دارد . بعد از آن به سمت شهر اصفهان می رود. بعد از شهر اصفهان مجدد مسیر مانند مسیر اول از کاشان به سمت قم و تهران حرکت می کند.

برای انجام امور باربری می توانید بار خود را با خیالی آسوده به شرکت باربری دی بسپارید. رانندگان دی بار با توجه به شرایط آب و هوایی و ترافیک یک مسیر را برای تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند. همچنین تمامی رانندگان از چادر برزنتی جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به بار در هنگام بارندگی استفاده می کنند.

برای مشاوره و رزرو ماشین باربری می توانید با دفتر مرکزی دی بار با شماره 02188760730  و یا با پایانه باربری کرمان با شماره 09133249924 تماس بگیرید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی کرج

نیسان بار برگشتی کرمان

خدمات نیسان بار بر گشتی کرمان نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد. نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند. با این روش و دریافت هزینه کم می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود بروند.

این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد. شما می توانید برای ارتباط با پایانه باربری دی بار در تهران نیز با شماره 02188742437 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *