جستجو
Close this search box.

باربری محدوده میدان فاطمی

باربری محدوده میدان فاطمی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده میدان فاطمی

باربری محدوده میدان فاطمی تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار آماده ارائه خدمات باربری بین شهری به متقاضیان حمل بار است. این باربری همواره می کوشد بهترین خدمات را با پایین ترین نرخ باربری در تمام روزهای هفته (حتی روزهای تعطیل) به مشتریان خود ارائه دهد تا موجب جلب رضایت و کسب اطمینان آنها شود.

باربری محدوده میدان فاطمی تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات صنعتی و تولیدی، حمل فرآورده های دامی و کشاورزی، حمل وسایل سنگین و تجهیزات صنعتی، حمل وسایل حساس و با احتیاط بالا را با انواع ماشین باربری همانند وانت بار و نیسان بار توسط نیروهای با تجربه و ماهر انجام می دهد.

برای استفاده از خدمات باربری محدوده میدان فاطمی کافی است که از طریق پشتیبانی دی بار اعلام بار کنید. سپس در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال خواهد شد. در این باربری قبل از ثبت سفارش و ارسال ماشین باربری، حتما درباره هزینه باربری، صدور بارنامه و چگونگی انجام حمل بار توضیحاتی به شما مشتریان گرامی داده می شود تا با آگاهی کامل برای باربری بین شهری اقدام کنید.

برای ارتباط با باربری محدوده میدان فاطمی می توانید با شماره تلفن 02152412 تماس حاصل فرمایید. پشتیبانی مجموعه باربری دی بار به صورت 24 ساعته پاسخگویی متقاضیان حمل بار است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعرفه و لیست قیمت باربری تهران به شهرستان 1402 پیشنهاد می شود.

 

خدمات باربری محدوده میدان فاطمی

خدمات باربری محدوده میدان فاطمی

از خدمات این باربری می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر برای تمام امور باربری اشاره کرد. به این صورت که مشتریان می توانند با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه می توانند از وضعیت بار خود مطلع شوند، لازم به ذکر است که رصد وضعیت بار در گروه حمل و نقل دی به صورت آنلاین انجام می شود و جزو ویژگی های انحصاری این مجموعه محسوب می شود.

بیمه نامه مورد استفاده در باربری محدوده میدان فاطمی جزو معتبرترین بیمه های موجود در زمینه حمل و نقل است که با به کارگیری آن در صورت بروز آسیب به بار، تمام خسارت پرداخت خواهد شد. صدور بیمه نامه با توجه به ارزش بار در گروه حمل و نقل دی بار موجب افزایش ایمنی در باربری و جلب رضایت مشتریان شده است.

حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار به صورت ویژه از دیگر خدمات باربری محدوده میدان فاطمی است. در این مورد می توان بیان کرد که حمل اثاثیه منزل این باربری تحت نظارت مجموعه باربری دی با استفاده از نیروهای باربری و بسته بندی ماهر و رانندگان با تجربه توسط ماشین های باربری مناسب برای اسباب کشی انجام می شود.

از دیگر خدمات باربری محدوده میدان فاطمی، حمل خرده بار با نیسان بار است که برای انجام آن از ماشین باربری به صورت دربستی استفاده نمی شود و تنها هزینه حمل بار از مشتریان دریافت می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری سال 1402 پیشنهاد می شود.

نیسان بار برگشتی در باربری محدوده میدان فاطمی

در این باربری از نیسان بار به عنوان پرکاربردترین ماشین باربری استفاده می شود و از آنجایی که دارای ویژگی های انحصاری مانند قدرت موتور بالا، بدنه محکم، ظرفیت بارگیری بالا تا حدود 2 تن است، امکان حمل بار با نیسان بار در تمام جاده های کشور وجود دارد و به علت عدم محدودیت تردد در سطح شهر، به صورت روزانه با متقاضیان زیادی روبه رو است.

نیسان بار برگشتی یکی دیگر از انواع باربری با نیسان بار است که در صورت اعلام بار از سوی راننده در هنگام برگشت به مبدا انجام می شود. برای حمل بار با نیسان بار برگشتی از مشتریان هزینه کمتری دریافت می شود، بر همین اساس این نوع باربری، در میان متقاضیان حمل بار به باربری ارزان و مقرون به صرفه معروف است.

 

نیسان بار برگشتی در باربری محدوده میدان فاطمی

دی بار، نخستین ناوگان سبک بار در ایران

مجموعه حمل و نقل دی بار دارای 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری است و با داشتن بیش از 34 نماینده رسمی در مراکز استان ها و 64000 راننده فعال در سراسر ایران، موجب ایجاد بزرگ ترین ناوگان سبک بار در کشور شده است.

متقاضیان حمل بار در هر نقطه ای از ایران قرار داشته باشند می توانند از خدمات باربری دی بهره مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *