جستجو
Close this search box.

باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا

باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا

باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار در زمینه حمل بار به صورت بین شهری مشغول به فعالیت است. این مجموعه خدمات باربری را به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت استانداردهای لازم برای ایمنی بار به متقاضیان حمل بار ارائه می کند.

باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات صنعتی و تولیدی را با وانت بار و نیسان بار توسط رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر و نیروهای حمل و بسته بندی ماهر در تمام روزهای هفته و حتی در روزهای تعطیل انجام می دهد.

برای بهره مندی از خدمات باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا می توانید با پشتیبانی دی بار تماس گرفته و بعد از استعلام قیمت، درخواست باربری خود را ثبت کنید. استعلام قیمت جزو ویژگی های انحصاری این مجموعه است که با استفاده از آن متقاضیان حمل بار می توانند قیمت باربری های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و از پایین بودن تعرفه گروه حمل و نقل دی بار مطلع شوند.

برای ارتباط با باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا می توانید با شماره تلفن 02152412 تماس حاصل فرمایید. پشتیبانی باربری دی به صورت 24 ساعته پاسخگویی متقاضیان حمل بار بین شهری با وانت بار و نیسان بار است.

 

خدمات باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا

خدمات باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا

از خدمات این باربری می توان به حمل اثاثیه و حمل خرده بار به صورت ویژه اشاره کرد. لازم به ذکر است که در باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا که به عنوان یکی از نمایندگی های گروه حمل و نقل دی بار در زمینه باربری بین شهری به مشتریان گرامی خدمات ارائه می دهد، حمل اثاثیه منزل توسط نیروهای حمل بار و بسته وسایل و توسط رانندگان با تجربه و ماشین های باربری و مناسب برای اسباب کشی انجام می شود. همین مورد موجب افزایش ایمنی در حمل بار و کاهش دغدغه های مشتریان برای حمل اثاثیه خود به شهرهای مختلف می شود.

با استفاده از خدمات حمل اثاثیه منزل مجموعه دی بار این اطمینان را به متقاضیان خود می دهد که وسایل آنها بدون هیچ آسیبی و به صورت کاملا سالم بارگیری و در مقصد تخلیه می شود.

حمل خرده بار یکی دیگر از خدمات باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا است که برای آن تنها هزینه حمل کالا دریافت می شود و نیازی به استفاده از وانت بار یا نیسان بار به صورت دربستی نخواهد بود.

این باربری برای حمل انواع بار بیمه نامه معتبر با توجه به ارزش کالا برای دریافت خسارت در صورت آسیب به بار و بارنامه هوشمند برای رصد وضعیت بار به صورت آنلاین صادر می کند که همین موارد نیز موجب افزایش ایمنی در بار و جلب رضایت مشتریان به این مجموعه باربری شده است.

حمل بار با وانت بار در باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا

در این باربری از انواع وانت بار مانند وانت نیسان، وانت مزدا، وانت پراید و وانت آریسان برای حمل بار استفاده می شود که هر کدام از آنها متناسب با نوع بار و حجم و وزن بار به کار گرفته می شود. برای مثال برای حمل بار تا حدود 2 تن وانت نیسان، بار تا حدود 700 گرم وانت پراید پیشنهاد می شود.

همچنین لازم به ذکر است از آنجایی که باربری بین شهری با نیسان بار مزایای بسیار دارد و مقرون به صرفه است (با توجه به میزان باری که جابجا می کند هزینه باربری آن پایین است)، به صورت روزانه متقاضیان زیادی دارد و جزو پرکاربردترین ماشین باربری محسوب می شود.

نیسان بار برگشتی، نوع باربری بین شهری است که در صورت اعلام بار از سوی راننده در هنگام برگشت به مبدا بارگیری انجام می شود و با استفاده از آن می توان هزینه باربری را کاهش داد؛ زیرا برای این نوع باربری کرایه کمتری از مشتریان دریافت می شود.

 

حمل بار با وانت بار در باربری محدوده یوسف آباد و جهان آرا

دی بار، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری بین شهری

گروه حمل و نقل دی بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه حمل بار به صورت بین شهری همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با پایین نرخ باربری به مشتریان گرامی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *