جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

پایانه نیسان بار برگشتی سنندج

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

پایانه نیسان بار برگشتی سنندج

 

خدمات نیسان بار برگشتی سنندج توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام میشود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نوع خدمات، هزینه باربری و … با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

سنندج یکی از شهرهای استان کردستان می باشد که بیست و یکمین شهر بزرگ ایران به شمار می رود. سنندج مرکز استان کردستان است که در بخش غربی کشور واقع شده است.

این شهر دارای نیروگاه و کارخانه های متعددی نیز می باشد که باربری از کارخانجات و شهرک های صنعتی سنندج و استان اراک توسط شرکت باربری دی انجام می شود.

برای انجام خدمات باربری می توانید با نمایندگی باربری در سنندج با شماره 09183103991 تماس بگیرید. برای سفر و یا باربری از تهران به سنندج مسیرهای مختلفی نیز وجود دارد.

اما به طور معمول این شهر در 488 کیلومتری شهر تهران قرار دارد که از نظر زمانی حدود 5 ساعت و 38 دقیقه راه می باشد. مسیر دوم شامل 568 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 7 ساعت راه می باشد.

نیسان بار برگشتی سنندج به تهران

ارسال بار از سنندج به تهران و بالعکس توسط باربری دی انجام می شود. ارسال بار می تواند محصولات غذایی، برقی، درمانی و … باشد. تمامی رانندگان دی بار کاملا مطمئن و مسلط به جاده می باشند؛ همچنین برای تمامی بارهایی که ارسال می شود بارنامه صادر می شود. بارنامه برای صاحب بار به منظور سند مالکیت است.

در سنندج باربری های زیادی در طول شبانه روز کار باربری انجام می دهند زیرا بدلیل داشتن محصول کشاورزی و زراعی باربری به شهرستان در این شهر بسیار زیاد انجام می شود.

برای انجام امور باربری، باربری از سقز، حمل بار بانه و  … می توانید با ما در اتباط باشید.

قیمت نیسان بار برگشتی سنندج

هزینه باربری سنندج به صورت برگشتی نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از تهران به سنندج حدود 1.400.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری خود با باربری دی با شماره باربری 09183103991 تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

نیسان بار برگشتی سنندج

خدمات نیسان بار برگشتی سنندج نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد.

نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

برای مثال فرض کنید یک بار از مبدأ تهران به مقصد سنندج حرکت می کند و پس از تخلیه بار راننده قصد دارد مجددا به تهران باز گردد. برای بازگشت می تواند یک بار از سنندج به مقصد تهران با هزینه پایین تر دریافت کند و به سمت تهران حرکت کند.

پایانه نیسان بار برگشتی سنندج

مقالات بیشتر:  تعرفه باربری یزد در سال 1401

معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند. با این روش و دریافت هزینه کم می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود بروند. این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد.

خدمات باربری سنندج به صورت شبانه روزی

شرکت باربری دی.با بیش از چندین سال تجربه درخشان.در زمینه باربری موفق به راه اندازی 28 نمایندگی در سراسر کشور شده است. همچنین این شرکت دارای بیش از 28.000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور می باشد.

برای ارتباط با پایانه باربری.دی در شهرستان خود.به صفحه تماس با ما سایت.مراجعه نمائید. شما می توانید برای ارتباط با پایانه باربری دی در تهران نیز با شماره 02188742437 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *