جستجو
Close this search box.

وانت بار تلفنی کاوه اصفهان

وانت بار تلفنی کاوه اصفهان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

وانت بار تلفنی کاوه اصفهان - دی بار

محله کاوه در شهر اصفهان در محدوده مرکزی شهر واقع شده و از شمال با بلوار رباط سوم و خیابان سیدرضی، از جنوب با بزرگراه ردائی پور و چمران و از شرق با بلوار کاوه، خیابان بهارستان شرقی و خیابان استادفلاطوری و از غرب با خیابان رزمندگان و بلوار رباط و خیابان جابر انصاری احاطه شده است.

نمایندگی شرکت دی بار در اصفهان ارائه انواع خدمات باربری شامل وانت بار تلفنی کاوه اصفهان، نیسان بار، حمل اثاثیه منزل، کنارباری، خرده بار و … را در برنامه خود داشته و همواره کوشش نموده که نیاز اهالی و صاحبان مشاغل و اصناف در این ناحیه را در زمینه باربری به خوبی پاسخگو باشد.

در این مقاله در زمینه خدمات این شرکت بیشتر با هم گفتگو خواهیم کرد پس تا پایان ما را همراهی نمایید.

وانت بار تلفنی کاوه اصفهان

در شهر اصفهان علاوه بر بلوار کاوه که در بالا به شرح محدوده آن پرداختیم شهرکی به نام کاوه هم وجود دارد که در شمال شهر اصفهان واقع شده و از شمال با خیابان سردار کمالی و هسا و از جنوب با خیابان گلستان، از شرق با خیابان آل بویه شمالی و از غرب با خیابان پرستار، غرضی و سعدی غربی احاطه شده و با محله های باغ فدک، برازنده، رحیم آباد و میلاد مجاور است.

نمایندگی شرکت دی بار در اصفهان در زمینه نیسان بار، وانت بار تلفنی و … به خوبی خدمات باربری را به اهالی این شهرک نیز ارائه کرده است. کافیست برای حمل بار، اثاثیه منزل، کنارباری و خرده بار و … با شماره های ذیل تماس گرفته و از ما تقاضای ماشین باربری نمایید.

در اسرع وقت ماشین باربری برای شما ارسال شده و اگر نیاز به کارگر حمل و نقل نیز داشته باشید کافیست که به اپراتور شرکت دی بار اعلام کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری شهرک صنعتی اصفهان را از دست ندهید. 

چگونه خودروی باربری مناسب برای حمل بار خود انتخاب کنیم - وانت تلفنی کاوه اصفهان

چگونه خودروی باربری مناسب را برای حمل بار خود انتخاب کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی قرار است یک ماشین حمل بار کرایه کنید با خود بگویید که چه خودرویی مناسب است تا هم وسایل، لوازم و بار در آن جای بگیرد و اینکه کرایه مناسب تری هم داشته باشد.

البته شما اگر با شرکت دی بار تماس بگیرید کارشناسان این مرکز بصورت رایگان به شما مشاوره می دهند که چه ماشینی مناسب بار شماست. در هر صورت فاکتورهایی وجود دارد که باید آنها را برای کرایه ماشین باربری مناسب در نظر بگیرید که شامل موارد ذیل است:

1- نوع اثاثیه و لوازم:

بارها با هم متفاوت هستند پس ماشین باربری مناسب آنها هم با هم متفاوت است. مثلا اگر شما یک ست مبلمان خریداری نمایید و بخواهید به منزل یا محل کارتان ببرید باید وانت بار یا نیسان باری را کرایه کنید که کفی داشته باشد و بتوان به راحتی مبلمان را بارگیری نمود. همچنین به سایز مبلمان هم باید توجه کرد.

2- حجم و وزن بار:

ماشین های باربری هر یک وزن و حجم خاصی را می توانند در خود جای داده و حمل کنند. مثلا وانت پیکان تا 700 کیلوگرم را می تواند حمل کند ولی نیسان بار تا 2 تن را می تواند حمل نماید. با توجه به سایز بار و وزن آن می توانید ماشین مناسب را انتخاب نمایید.

مثلا اگر شما به بازار رفته و یک ماشین لباسشویی خریداری کرده اید نیاز نیست ماشین بزرگتری مثل نیسان بار کرایه کنید بلکه وانت پراید یا وانت پیکان هم کار شما را راه می اندازد و کرایه حمل کمتری نیز دارد.

3- فصل باربری و ساعت حمل بار :

اینکه باربری در چه فصلی انجام شود خیلی مهم است. مثلا در فصولی که بارندگی برف و باران داریم حتما ماشین باید مسقف بوده یا بوسیله چادر برزنتی بارها پوشیده شوند.

همچنین مهم است که بار در روز حمل شود یا در شب زیرا بار ترافیک در شب و روز متفاوت است ضمن اینکه در شب کرایه حمل بار بیشتر است.

4- نوع مسیر مبدا و مقصد:

برخی جاده ها یا مسیرها بی کیفیت هستند و احتمال آسیب به ماشین باربری نیز در آن جاده ها وجود دارد. مثلا اگر یک جاده خاکی باشد یا کیفیت آسفالت مناسبی نداشته باشد و بار سنگین باشد ممکن است شاسی ماشین شکسته شود و آسیب جدی به بار و ماشین وارد شود. پس به نوع جاده و مبدا و مقصد توجه کنید تا ماشین مناسب را انتخاب نمایید.

5- داخل شهری یا بین شهری بودن باربری:

مسلما باربری داخل شهری به دلیل مسافت کوتاهتر قیمت پایین تری از نظر کرایه حمل دارد ولی باربری بین شهری علاوه بر اینکه کرایه حمل بیشتر است بارها باید خیلی اصولی تر بارگیری شوند تا در طی مسافت طولانی و جاده های بعضا بی کیفیت صدمه ای به بار وارد نشود. مثلا در جاده های کوهستانی با شیب زیاد نیسان بار به دلیل قدرت بیشتر انتخاب بهتری است.

نمایندگی شرکت دی بار در شهر اصفهان

شرکت دی بار در حال حاضر 28 نمایندگی در مراکز استان های کشور دارد که در آینده ای نزدیک تعداد این شعب بیشتر خواهد شد و شهرهای بیشتری را تحت پوشش خدمات باربری خود قرار خواهد داد.

نمایندگی دی بار در اصفهان یکی از شعب فعال این شرکت در امر باربری بوده و به کلیه محله ها، شهرک ها و شهرستان های اطراف خدمات باربری را ارائه می کند. برای ارسال بار خود به هر نقطه ای از ایران کافیست با شماره های شرکت دی بار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *