جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

لیست باربری های مجاز کرج 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست باربری های مجاز کرج - باربری دی بار

لیست باربری های مجاز کرج 1402 موضوعی است که قرار است در این مقاله به آن پرداخته شود . پس تا پایان با باربری دی بار همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب نمایید.

ویژگی یک باربری مجاز چیست ؟ بر چه اساس و معیاری می توان گفت که یک باربری مجاز است ؟ آیا از بین انبوه تبلیغات شرکت های باربری می توان به آنها اعتماد کرد و بار خود را به دست آنان سپرد؟

ما در این مقاله به نگرانی ها و پرسشهای شما در این زمینه پاسخ مناسب خواهیم داد .

ویژگی های یک شرکت باربری خوب

  1. دارا بودن مشاوران و اپراتورهای آگاه ، صبور و مسئولیت پذیر که بصورت شبانه روزی و شیفتی به پاسخگویی و راهنمایی مشتریان پرداخته و به سوالات آنها در زمینه نوع خودروی باربری ، کرایه حمل و … پاسخ گویند .
  2. دسترسی به کارگران ماهر جهت بارگیری و تخلیه بار و همچنین کارگران بسته بندی برای اثاثیه منزل که مهارت کافی در این زمینه داشته باشند .
  3. کیفیت بالا در بسته بندی ، ضد ضربه کردن و بارگیری بارها برای مسافت های دور بین شهری .
  4. در اختیار داشتن انواعی از خودروهای باربری اعم از خودروهای سنگین ، نیمه سنگین و سبک بار .
  5. خدمات دهی در کلیه ایام سال حتی تعطیلات رسمی و بصورت شبانه روزی
  6. عضویت در اتحادیه حمل و نقل
  7. انتقادپذیر بودن و احترام به نظرات و انتقادات مشتریان
  8. به روز بودن اطلاعات و خدمات و نوآوری داشتن در زمینه باربری

مقاله پیشنهادی : باربری شهرک صنعتی کرج

 

لیست باربری های مجاز کرج - ویژگیهای یک باربری خوب

لیست باربری های مجاز کرج 1402

یکی از کلانشهرهای مهم و نزدیک به پایتخت شهر کرج است که موقعیت خیلی خوبی در کشور دارد و این به سبب نزدیکی به شهر تهران و شهرهای شمالی کشور ، شرایط آب و هوایی مناسب و تولیدات فراوان صنعتی ، کشاورزی ، دامپروری و … است .

باربری در این شهر نیز مانند بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر از رونق بالایی برخوردار است و این به دلیل صنعتی و تولیدی بودن این شهر می باشد . در ادامه لیست باربری های مجاز کرج 1402 را به شما معرفی می کنیم :

باربری های مجاز در کرج به شرح زیر هستند :

نام باربری

تلفن شعبه کرج

تلفن شعبه مرکزی

باربری دی بار

09191934779

021-52412

باربری پیک آموت

0263-4499753

021-86122082

باربری ماموت بار

02634499753

021-88631470

باربری آموت بار

0919-1934779

021-52901

بیشتر بخوانید : پایانه نیسان بار برگشتی کرج

حمل اثاثیه منزل از کرج به شهرستان ها

از آنجا که باربری دی بار یک باربری بین شهری محسوب می شود حمل و نقل انواعی از بارها اعم از محصولات تولیدی کارخانجات ، محصولات صنعتی ، کشاورزی ، دامی ، نساجی و … را با انواعی از خودروهای سبک و سنگین از شهری به شهر دیگر به عهده دارد .

حمل اثاثیه منزل نیز یکی از خدمات باربری دی می باشد که توسط خاورهای مسقف یا روباز و همچنین نیسان بار انجام می شود .

چنانچه قصد نقل مکان از کرج به سایر شهرها و شهرستان ها را دارید می توانید با دی بار تماس بگیرید و برمبنای مقدار اثاثیه ای که دارید خاور یا نیسان بار در کمتر از یک ساعت در محل زندگی یا کار شما حاضر شده و آماده بارگیری و حمل اثاثیه منزل یا محل کار شما می باشد .

اگر برای بسته بندی لوازم منزل زمان کافی ندارید یا نیاز به کمک دارید می توانید از این باربری درخواست کارگر بسته بندی نمایید .

کارگران بسته بندی لوازم مورد نیاز اعم از کارتن خالی، پلاستیک ضربه گیر ، چسب نواری پهن ، طناب ، روزنامه باطله و … را همراه خود دارند و نیازی نیست که شما نسبت به تهیه آنها اقدام نمایید .

این کارگران اصول بسته بندی استاندارد و درست لوازم را می دانند و طوری وسایل شما را بسته بندی و کارتن می کنند که در حین اسباب کشی صدمه ای به آنها وارد نشود .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری سال 1402 را مطالعه نمایید. 

 

لیست باربری های مجاز کرج - حمل اثاثیه منزل

باربری دی بار پیشرو در خدمات باربری

باربری دی با بیش از 28 نمایندگی در سطح کشور پوششی سراسری از خدمات باربری را به هموطنان ارائه می دهد و به صورت 24 ساعته و همه روز هفته حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی ، راهنمایی ، ثبت سفارش و پشتیبانی تلفنی و آنلاین مشتریان تا رسیدن بارشان به مقصد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *