جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

لیست باربری های مجاز مشهد 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست-باربری-های-مجاز-مشهد-1402-دی-بار-

لیست باربری های مجاز مشهد 1402 عنوان مقاله پیش روی شماست . باربری دی بار با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات باربری شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

باربری در شهر مشهد به دلیل وسعت و جمعیت زیاد ساکنان و زائران این شهر بسیار رونق دارد و این امر با انواع گوناگون خودروهای سنگین ، نیمه سنگین و سبک بار انجام می شود .

باربری دی بار که شعبه ای فعال در شهر مشهد دارد باربری بین شهری از این شهر تا دیگر شهرهای استان خراسان رضوی و همچنین دیگر شهرهای سرتاسر کشور را انجام می دهد .

شهر مشهد نه تنها یک شهر مذهبی و تاریخی محسوب می شود بلکه در صنعت ، کشاورزی ، دامداری و … در رتبه بالایی قرار دارد . محصولاتی نظیر زرشک و زعفران این شهر که شهره خاص و عام است و علاوه بر مصرف داخل کشور به سایر کشورها نیز صادر می شود .

باربری محصولات و تولیدات بسته به میزان وزن و حجم آنها با خودروهای بزرگ و یا نیسان بارها به مقصد شهرهای دیگر ارسال می شوند .

پیشنهاد می کنیم مقاله تعرفه باربری مشهد را مطالعه نمایید. 

 

لیست باربری های مجاز مشهد - چرا دی بار را انتخاب کنیم

چرا دی بار را انتخاب کنیم ؟

  • حمل و جابجایی بار بین شهری
  • حمل اثاثیه منزل بین شهری توسط خاور مسقف ، روباز و نیسان بار
  • اعزام کارگر بسته بندی خانم و آقا برای بسته بندی استاندارد و اصولی لوازم
  • ارسال کارتن اسباب کشی و سایر لوازم جهت بسته بندی به همراه کارگران
  • حمل بار ارزان قیمت نسبت به سایر باربری ها (در حد بارهای برگشتی)
  • اسباب کشی مطمئن و راحت با کارگران و راننده امین و معتمد
  • دقت بالا در حمل و جابجایی لوازم شکستنی
  • صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر برای بارها
  • پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل
  • دارا بودن 28 شعبه فعال در مراکز استان ها
  • ارائه خدمات باربری در سرتاسر کشور
  • تامین کلیه خودروهای باربری برای حمل و جابجایی هر نوع بار

مقاله پیشنهادی : باربری شهرک صنعتی مشهد

لیست باربری های مجاز مشهد

در شهر مشهد باربری های متعددی مشغول به فعالیت هستند و در زمینه حمل انواع بار به هموطنان عزیز خدمات رسانی می کنند .

در اینجا به معرفی چند باربری مجاز در شهر مشهد می پردازیم که می توانید با خیال راحت نسبت به سپردن بارهای خود به آنها اقدام نمایید .

ردیف

نام باربری

نوع خودروهای باربری

1

باربری آموت بار

همه انواع سبک و سنگین

2

باربری دی بار

همه انواع سبک و سنگین

3

باربری ماموت بار

فقط سبک بار شامل نیسان و وانت

4

باربری پیک آموت

همه انواع سبک و سنگین

 

لیست باربری های مجاز مشهد - باربریهای مجاز

باربری آموت بار :

باربری آموت بار در زمینه جابجایی و حمل بار بصورت داخلی و بین المللی دارای بیش از دو دهه تجربه و 34 شعبه در سرتاسر کشور است . آموت بار کلیه خدمات باربری بین شهری را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد .

جهت ثبت سفارش باربری خود در مشهد با شماره 05137608071 تماس بگیرید . شماره تلفن شعبه مرکزی (تهران) آموت بار نیز 52901-021 می باشد که چنانچه در شهرهای دیگر نیاز به خدمات باربری دارید از طریق تماس با شعبه مرکزی بتوانید خدمات خود را دریافت نمایید .

باربری دی بار

دی بار سالها سابقه فعالیت در زمینه باربری دارد و دارای 28 شعبه فعال در سرتاسر کشور می باشد . خدمات حمل بار در این باربری با خودروهای باری سنگین ، نیمه سنگین و سبک انجام می شود .

همچنین حمل اثاثیه منزل بین شهری ، حمل خرده بار و کنارباری و … از خدمات دی بار می باشد . شماره تماس شعبه مشهد دی بار 6665639-0915 و شماره تماس تهران (شعبه مرکزی) دی بار 52412-021 است .

بیشتر بخوانید : باربری مشهد 

باربری پیک آموت :

باربری پیک آموت در زمینه باربری و بکارگیری نیروی انسانی مجرب و متعهد همواره رضایت و اعتماد مشتریان را در نظر داشته و با بیش از 30 شعبه پویا و فعال در کل کشور آماده ارائه خدمات باربری جاده ای بین شهری به هموطنان عزیز می باشد .

جهت ثبت سفارش باربری خود کافیست در شهر مشهد با شماره 09156665639 تماس بگیرید . تلفن شعبه تهران 88178943 – 021 می باشد . چنانچه انتقاد یا پیشنهادی در زمینه دریافت خدمات باربری خود دارید می توانید با شعبه مرکزی تماس بگیرید .
4- باربری ماموت بار :
باربری ماموت از معدود باربری های داخل کشور است که فقط و فقط در زمینه نیسان بار و وانت بار فعالیت می کند . بیش از 64000 عضو فعال در سامانه این باربری ثبت نام کرده اند که در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان این مجموعه می باشند . ماموت بار دارای 40 نمایندگی در مراکز استانهاست و دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده است . تلفن شعبه مرکزی 88631470-021 و شعبه مشهد 05137608071 می باشد .

لیست باربری های مجاز مشهد - حمل بار و اثاثیه

باربری دی بار : زنگ بزن یک بار ، مشتری بشو هربار

حسن شهرت باربری دی بار در میان مشتریان در واقع تبلیغات این مجموعه است . ما در دی بار خدمت درست ارائه می کنیم و بازخورد مثبت دریافت می کنیم .

با دی بار تماس بگیرید و حمل بار خود را با خیال راحت به این مجموعه پویا بسپارید . اپراتورهای دی بار با صبر و حوصله آماده پاسخگویی و راهنمایی مشتریان محترم در این زمینه می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *