جستجو
Close this search box.

لیست باربری های مجاز کرمان 1402

لیست باربری های مجاز کرمان 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست باربری های مجاز کرمان 1402

لیست باربری های مجاز کرمان 1402 موضوعی است که باربری دی بار در این مقاله به آن خواهد پرداخت پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید .

کلانشهر کرمان مرکز پهناورترین استان کشور یعنی استان کرمان است که وسعت آن به اندازه کشور سوریه است . در استان کرمان هفت اثر تاریخی ثبت شده در میراث جهانی یونسکو وجود دارد و از سویی دیگر این استان رتبه اول صادرات غیر نفتی در کشور را به خود اختصاص داده است .

این استان از نظر محصولات کشاورزی قطب مهمی در کشور است و در تولید پسته ، گردو ، خرما ، مرکبات و … دارای رتبه های اول تا سوم در کشور می باشد .

این شهر پویا و فعال از نظر صنعتی و کشاورزی مراودات زیادی با شهرها و استانهای دیگر دارد و مازاد مصرف داخلی نیز برای صادرات به بنادر کشور ارسال می شود. باربری در شهر و استان کرمان از رونق زیادی برخوردار است که توسط خودروهای باربری سبک تا سنگین انجام می شود .

شعبه کرمان باربری دی بار یکی از شعب 28 گانه این مجموعه می باشد که بسیار فعال بوده و خدمات رسانی در زمینه باربری به کرمان و شهرهای اطراف آن را به عهده دارد .

مقاله پیشنهادی : پایانه نیسان بار برگشتی کرمان 

 

لیست باربری های مجاز کرمان - انواع خدمات باربری

انواع خدمات باربری دی بار در کرمان

باربری دی بار خدمات مشابهی در استانهای کشور به مشتریان خود ارائه می دهد که به شرح زیر می باشد :

  • حمل بار توسط خودروهای سنگین و نیمه سنگین نظیر تریلی ، کامیون ، کامیونت و خاور
  • حمل بار توسط خودروهای سبک نظیر نیسان وانت ، پیکان وانت ، آریسان و …
  • حمل اثاثیه منزل بین شهری توسط خاور مسقف ، روباز و نیسان وانت
  • اعزام کارگر حمل اثاثیه و کارگر بسته بندی جهت اثاثیه منزل و ادارات
  • حمل خرده بار و کنارباری
  • بار برگشتی و نیسان بار برگشتی
  • صدور بیمه نامه معتبر (به درخواست مشتری)
  • صدور بارنامه برای کلیه بارها
  • پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل

مطالعه بیشتر : باربری شهرک صنعتی کرمان

لیست باربری های مجاز کرمان

ردیف

نام باربری

تلفن

1

باربری پیک آموت

09130335364

2

باربری دی بار

021-52412

3

باربری ماموت بار

09130335364

4باربری آموت بار021-52901

حمل اثاثیه منزل از کرمان به شهرستان

افراد به دلایل گوناگونی از قبیل ادامه تحصیل ، یافتن شغل جدید ، شرایط آب و هوا ، ازدواج و … ممکن است اقدام به نقل مکان از یک شهر به شهر دیگر کنند .

حمل اثاثیه درون شهری اغلب توسط اتوبارها انجام می شود که آنها حق خروج از شهر و حمل بار بین دو شهر را ندارند ولی باربری ها نظیر باربری دی بار کار حمل اثاثیه منزل را از یک شهر به شهر دیگر به عهده دارد .

با توجه به اینکه حجم و وزن اثاثیه منزل چقدر است خودروی مناسب برای مشتری ارسال می شود . برای اثاثیه کم با وزن کمتر از 2.5 تن می توان از نیسان بار برای حمل اثاثیه منزل استفاده کرد که البته با چادر برزنتی روی اثاثیه پوشش داده می شود تا در اثر باد و باران خسارتی به لوازم وارد نشود .

برای اثاثیه بیشتر از 2.5 تن عمدتا از خاورهای مسقف و گاها خاورهای روباز استفاده می شود که در مورد خاورهای روباز هم مبحث چادر برزنتی وجود خواهد داشت .

یک ویژگی دیگری که باربری دی بار در خدمات خود قرار داده است امکان درخواست کارگر بسته بندی از این باربری است . کارگران بسته بندی مهارت و تخصص لازم در بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم را دارند به طوری که در طی بارگیری ، حمل و تخلیه آسیبی به بارها خصوصا لوازم شکستنی وارد نشود .

کلیه لوازم بسته بندی نظیر چسب ، کارتن خالی ، پلاستیک ضربه گیر ، طناب و … نیز توسط خود کارگران به محل آورده می شود و نیازی به تهیه آنها از طرف مشتری نیست .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری کرمان را مطالعه نمایید . 

 

لیست باربری های مجاز کرمان - حمل اثاثیه منزل

باربری دی بار متخصص در حمل اثاثیه منزل بین شهری

باربری دی بار با سالها تجربه و سابقه در زمینه ارائه خدمات باربری آماده حمل و باربری اثاثیه منزل ، لوازم اداری و سایر بارهای شما از شهر خود به شهرهای دیگر کشور می باشد .

برای ثبت درخواست باربری خود می توانید با شماره های دی بار تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از اپراتورهای این مجموعه دریافت نمایید . پشتیبانی شبانه روزی از بار تا رسیدن به مقصد هدف باربری دی می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *