جستجو
Close this search box.

لیست باربری های مجاز زاهدان 1402

لیست باربری های مجاز زاهدان 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست-باربری-های-مجاز-زاهدان-1402-دی-بار-

لیست باربری های مجاز زاهدان در این مقاله توسط باربری دی بار ارائه شده است پس برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری های زاهدان با ما تا انتهای مطلب همراه باشید .

زاهدان از کلانشهرها شرق کشور و مرکز استان سیستان و بلوچستان می باشد . این شهر بدلیل مرزی بودن از موقعیت جغرافیایی استراتژیکی برخوردار است و از نظر نظامی و تجاری نیز بسیار مهم می باشد .

این شهر به دلیل مسیرهای ترانزیتی با کشورهای همسایه همواره در باربری حرفی برای گفتن داشته و توسط انواع وانت بارها و ماشین های سنگین و نیمه سنگین عملیات حمل و جابجایی انواع بار در این شهر و شهرهای اطراف صورت می گیرد.

باربری دی بار شعبه ای فعال در شهر زاهدان دارد که مشغول خدمات رسانی در زمینه باربری به مردم خوب و خونگرم استان سیستان و بلوچستان می باشد.

مقاله پیشنهادی : باربری شهرک صنعتی زاهدان 

 

لیست باربری های مجاز زاهدان - باربری زاهدان

لیست باربری های مجاز زاهدان 1402

نام باربری

تلفن شعبه زاهدان

تلفن شعبه تهران (مرکزی)

باربری دی بار

09154949436

021-52412

باربری ماموت بار

0915-6665639

021-52901

باربری پیک آموت

0915-4949436

021-88742437

باربری آموت بار

09156665639

021-88520204

عوامل موثر در نرخ هزینه باربری

1- نوع خودروی باربری

با توجه به وزن و حجم بار باید نسبت به کرایه خودروی باربری مناسب اقدام نمود . قطعا خودروهای سبک بار نظیر وانت نیسان و سایر وانت بارها در مقایسه با خودروهای سنگین باربری نظیر خاور و کامیون کرایه کمتری دارند .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تهران به زاهدان را مطالعه نمایید .

2- مسافت بین مبدا و مقصد

مسافت میان مبداء تا مقصد برحسب کیلومتر از مهمترین عوامل تعیین کننده نرخ کرایه باربری است .

3- نوع بار

بعضی بارها از ارزش بالاتری در مقایسه بارهای دیگر دارند و یا بارگیری و تخلیه آن ها مدت زمان زیادی از راننده میگیرد پس هزینه کرایه حمل بیشتر است .

4- وزن بار

هر چه وزن بار بیشتر باشد هزینه کرایه باربری بالاتر است چراکه مصرف سوخت و هزینه استهلاک خودرو بیشتر می شود .

5- استخدام یا عدم استخدام کارگر

اگر مشتری باربری برای بسته بندی یا حمل بارهای خود نیاز به استخدام کارگر داشته باشد و از باربری درخواست اعزام کارگر نماید دستمزد کارگران حمل و نقل و بسته بندی نیز به کرایه حمل بار افزوده میشود .

6- صدور بیمه نامه

شرکت باربری موظف است در صورت درخواست مشتری بارهای او را بیمه نماید ولی این کار اجباری نیست و در صورتی که حق بیمه از سمت مشتری پرداخت شود این بیمه نامه صادر خواهد شد .

اگر خسارتی در حین بارگیری ، حمل و تخلیه برای بار ایجاد شود در صورت بیمه بودن بار خسارت های وارده توسط شرکت بیمه پرداخت می شود و ضرر و زیانی متوجه مشتری ، راننده و شرکت باربری نخواهد شد .

بیشتر بخوانید : باربری زاهدان

حمل اثاثیه منزل بین شهری

نقل مکان از یک شهر به شهری دیگر امری عادی است و ممکن است برای برخی افراد اتفاق بیفتد . حمل اثاثیه منزل درون شهری با این جابجایی در بین دو شهر متفاوت است .

در حمل اثاثیه بین شهری بایستی بسته بندی لوازم با دقت بیشتری صورت گرفته باشد چرا که دوری مسیر و ناهمواری جاده های بین شهری ممکن است به بارها آسیب برساند .

همچنین پوشاندن اثاثیه در خودروهای روباز امری الزامی است زیرا گرد و خاک و بارش برف و باران در فصول سرد سال لوازم و اثاثیه را دچار خسارت و آسیب می نماید .

باربری دی بار با سالها تجربه در زمینه حمل اثاثیه منزل بین شهری به شما این اطمینان را می دهد که لوازم و اثاثیه شما هیچگونه خسارتی ندیده و صحیح و سالم به مقصد خواهد رسید .

از طرفی بیمه کردن بارها می تواند جلوی خسارت ناشی از حوادث احتمالی را نیز بگیرد پس حتما برای ثبت سفارش باربری خود درخواست بیمه را نیز داشته باشید .

 

لیست باربری های مجاز زاهدان - حمل اثاثیه منزل بین شهری

باربری دی بار ؛ یعنی خیال آسوده بعد از سپردن بار

باربری دی بار نه فقط در زاهدان بلکه در 27 شهر دیگر کشور نیز شعبه دارد و شعبه مرکزی در شهر تهران واقع شده است . این باربری تجربه و سابقه بیش از دو دهه ای در زمینه باربری دارد و سامانه باربری آن بیش از 65 هزار عضو دارد .

اپراتورهای باربری دی بار بصورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی ، ثبت سفارش باربری و پشتیبانی بارها تا رسیدن به مقصد می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *