جستجو
Close this search box.

لیست باربری های مجاز شیراز 1402

لیست باربری های مجاز شیراز 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست-باربری-های-مجاز-شیراز-1402-دی-بار-

باربری دی بار شما را به مطالعه مقاله لیست باربری های مجاز شیراز دعوت می کند پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان مطلب با ما همراه باشید .

باربری شامل حمل بار و اثاثیه از مبدا تا مقصد می شود که می تواند درون شهری یا برون شهری باشد . در هر شهر باربری های گوناگونی مشغول به ارائه خدمات باربری به همشهریان خود می باشند که شهر شیراز نیز از این قاعده مستثنی نیست .

شهر شیراز که از کلانشهرهای مهم کشور محسوب می شود به دلیل واقع شدن در بخش جنوبی کشور و نزدیکی به بنادر مهمی چون بندرعباس و بندر بوشهر موقعیت و بازار بسیار مناسبی برای محصولات به حساب می آید .

یکی از شعب 28 گانه دی بار در شهر شیراز واقع شده است که شعبه ای فعال است و کلیه شهرهای اطراف این شهر را در استان فارس پوشش می دهد و ارسال بار و اثاثیه از این شهرها به اقصی نقاط کشور را به عهده دارد .

مقاله پیشنهادی : تعرفه باربری 1402 شیراز 

 

لیست باربری های مجاز شیراز - ویژگیهای یک باربری مجاز

ویژگی های یک باربری مجاز چیست ؟

همانطور که می دانید کلمه مجاز از مجوز می آید و اولین آیتمی که یک باربری مجاز باید داشته باشد داشتن جواز این کار می باشد که از مراجع ذیربط و ذیصلاح بایستی اخذ گردد .

آیتم های دیگری که یک باربری را به باربری خوب و مناسب تبدیل می کند به قرار زیر می باشد :

1- پاسخگویی و مشاوره رایگان به مشتریان قبل از انجام کار :

یک باربری خوب بایستی اپراتورها و کارشناسان مسئول و صبوری داشته باشد تا نسبت به سوالات مشتریان جهت دریافت خودروی مناسب باربری ، برآورد هزینه ها و ارائه تعرفه ها پاسخگو و راهنما باشند .

این خدمات راهنمایی و پاسخگویی کاملا رایگان است حتی اگر مشتری از دریافت خدمات باربری از این شرکت منصرف شود .

2- اعزام کارگران متخصص در زمینه حمل بار و بسته بندی :

چنانچه مشتری برای حمل بار خود درخواست اعزام کارگر داشته باشد بایستی شرکت باربری نسبت به این کار اقدام نموده و کارگرانی را برای این کار اعزام نماید که از تخصص های لازم برای این کار برخوردار باشند چرا که کارنابلدی کارگران می تواند صدمات اقتصادی به مشتری و یا شرکت باربری وارد نماید .

3- دارا بودن و بهره گیری از انواع خودروهای باربری :

با توجه به اینکه بارهای گوناگونی به یک شرکت باربری جهت حمل ارجاع می شوند بایستی شرکت باربری توان تامین خودروهای مناسب هر باری را داشته باشد .

انواع خودروهای سنگین ، نیمه سنگین و سبک جهت باربری بایستی در مدت کوتاهی از زمان سفارش مشتری برای بارگیری آماده و مهیا باشد .

4- صدور بیمه نامه :

یک شرکت باربری بایستی بتواند نسبت به صدور بیمه نامه برای بارها اقدام کند هر چند این کار بستگی به تمایل مشتری و در صورت پرداخت حق بیمه از طرف او انجام می گیرد .

5- منصف بودن :

رعایت انصاف در برآورد کرایه حمل از ویژگی های دیگر باربری های مجاز و منصف است . جالب است بدانید که تعرفه کرایه حمل باربری دی بار در حد بارهای برگشتی است و این برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است .

پیشنهاد می کنیم مقاله پایانه نیسان بار برگشتی شیراز را مطالعه کنید . 

لیست باربری های مجاز شیراز

نام باربری

تلفن شعبه شیراز

تلفن شعبه مرکزی

باربری دی بار

09173505563

021-52412

باربری پیک آموت

071-36361820

021-86122082

باربری ماموت بار

0917-3505563

021-88631470

باربری آموت بار

07136361820

021-52901

بیشتر بخوانید : باربری شهرک صنعتی شیراز 

 

لیست باربری های مجاز شیراز - باربری مجاز

باربری دی بار ، ارائه خدمات باربری سراسری

همانطور که در بالا به آن اشاره شد باربری دی بار 28 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور دارد که به خدمات رسانی در زمینه باربری به هموطنان عزیز مشغول هستند .

نزدیک به سه دهه از فعالیت باربری دی بار در زمینه باربری می گذرد و این باربری همواره رضایت مشتریان و انصاف در دریافت کرایه حمل را در راس امور خود داشته و این دو رمز موفقیت دی بار در طی این سالهاست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *