جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

لیست باربری های مجاز بندرعباس 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست باربری های مجاز بندرعباس - باربری دی بار

لیست باربری های مجاز بندرعباس 1402 موضوع این مقاله است و باربری دی بار شما را به مطالعه آن دعوت می نماید .

بندرعباس کلانشهری در جنوب کشور و یکی از شهرهای بندری مهم و استراتژیک می باشد . بندر شهید رجایی بزرگترین بندر کانتینری در ایران نیز در این شهر واقع شده است .

پس با این اوصاف بار عظیمی از صادرات و واردات کشور از این بندرگاه صورت می گیرد . اگر سری به بندرعباس زده باشید متوجه می شود که کانتینرهای زیادی که توسط کشتی های باری در این بندرگاه تخلیه شده اند توسط ماشین های سنگین بارگیری شده و به مقصد شهرهای گوناگون ارسال می شوند .

باربری در بندرعباس از رونق زیادی برخوردار است چرا که بسیاری از بارها فاسد شدنی هستند و باید هر چه سریعتر آن را به مقصد موردنظر ارسال نمود .

باربری از بندرعباس به سایر شهرها توسط خودروهای باربری گوناگونی اعم از سنگین ، نیمه سنگین و سبک انجام می شود . باربری دی بار با ناوگان عظیم باربری خود آماده ارائه خدمات باربری به کلیه هموطنان عزیز می باشد .

مقاله پیشنهادی : نرخ تعرفه باربری از مبدا بندرعباس 1402

 

لیست باربری های مجاز بندرعباس 1402 - لیست باربری

لیست باربری های مجاز بندرعباس  1402

در بندرعباس باربری های گوناگونی مشغول به فعالیت هستند و کیفیت ارائه خدمات در آنها گوناگون است . در اینجا نام چند باربری مجاز که نه تنها باربری با کیفیت را به مشتریان محترم ارائه می کند بلکه با تعرفه کرایه حمل پایینی که دارد مشتریان خود را شگفت زده می کند .

به گفته بسیاری از مشتریان دی بار کرایه حمل در این مجموعه با کرایه بار برگشتی در باربری های دیگر برابری می کند و این یعنی صرفه اقتصادی برای صاحب بار که بسیار خوشایند آنهاست .

باربری های مجاز در بندرعباس به شرح زیر هستند :

نام باربری

تلفن شعبه بندرعباس

تلفن شعبه مرکزی

باربری دی بار

09172039080

021-52412

باربری پیک آموت

09176948194

021-88742437

باربری ماموت بار

09173505563

021-52901

باربری آموت بار

09176948194

021-88631470

باربری دی بار دارای سامانه 65000 عضوی از رانندگان می باشد که در کانال و گروه تلگرامی عضو هستند و در هر ساعت از شبانه روز و همه ایام سال حتی روزهای تعطیل آماده حضور در مبدا و بارگیری و حرکت به سوی مقصد بار هستند .

برای ارسال هر گونه بار و اثاثیه خود می توانید با باربری دی تماس بگیرید و صفر تا صد بارگیری ، حمل و تخلیه را به این مجموعه بسپارید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری بندرعباس را از دست ندهید . 

حمل اثاثیه منزل از بندرعباس

اگر قصد جابجایی و حمل اثاثیه منزل از بندرعباس به سایر شهرها را دارید می توانید با دی بار تماس بگیرید و درخواست خودرو و کارگر نمایید .

با توجه به حجم و وزن بار شما خودروی مناسب باربری برایتان ارسال خواهد شد که عمدتا از نوع خاور مسقف و نیسان بار خواهد بود .

اگر در بسته بندی وسایل منزل خود نیاز به کمک دارید یا فرصت و وقت کافی برای این کار ندارید می توانید از دی بار درخواست اعزام کارگر بسته بندی نمایید .

این کارگران کلیه لوازم مربوط به بسته بندی اصولی و استاندارد را با خود همراه دارند و شما نیازی به تهیه کارتن خالی ، پلاستیک ضربه گیر ، چسب ، روزنامه ، طناب و … ندارید .

بسته بندی اصولی لوازم باعث می شود که بارها در حین بارگیری و تخلیه دچار فشار ، آسیب و شکستگی نشوند .

بیشتر بخوانید : باربری شهرک صنعتی بندرعباس 

 

لیست باربری های مجاز بندرعباس 1402 - حمل اثاثیه منزل

باربری دی بار ، نامی آشنا در عرصه ارائه خدمات باربری

باربری دی بار یکی از باربری های مجاز در شهر بندرعباس است که سابقه ارائه خدمات باربری آن به بیش از دو دهه می رسد .

28 شعبه دیگر این مجموعه در سرتاسر کشور وجود دارند که همگی از کیفیت بالای خدمات برخوردارند . اپراتورهای دی بار در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *