جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

لیست باربری های شهرک شمس آباد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست باربری های شهرک شمس آباد - باربری دی بار

لیست باربری های شهرک شمس آباد موضوع مقاله پیش روی شماست . باربری دی بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

شهرک شمس آباد نام شهرکی صنعتی با تعداد زیادی واحد صنعتی ، کارخانه و کارگاه تولیدی است . این شهرک در جنوب شهر تهران واقع شده است و بزرگترین شهرک صنعتی ایران می باشد .

باربری های زیادی با این شهرک صنعتی همکاری می کنند چرا که تولیدات این شهرک صنعتی باید توسط خودروهای باربری سنگین ، نیمه سنگین و سبک به اقصی نقاط کشور ارسال گردد .

باربری دی بار یکی از باربری های معتبر می باشد که به ارائه خدمات باربری به واحدهای صنعتی ، کارخانجات و کارگاههای این شهرک می پردازد .

آشنایی با شهرک صنعتی شمس آباد

وسعت شهرک صنعتی شمس آباد بیش از 3 هزار هکتار است و این شهرک در 45 کیلومتری اتوبان تهران قم و در مجاورت شهر حسن آباد واقع شده است .

موقعیت این شهرک در 5 کیلومتری فرودگاه امام خمینی و 8 کیلومتری اولین ایستگاه راه آهن نزدیک به خود است که این برای شهرک شمس آباد یک مزیت بزرگ محسوب می شود .

این شهرک صنعتی 54 کیلومتر با تهران فاصله دارد و تا حسن آباد فشافویه نیز 13 دقیقه مسافت دارد . به این شهرک صنعتی، شمس آباد قم ، شمس آباد فشافویه و شمس آباد جاده قم هم می گویند .

واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگی همچون بلور نوری تازه ، فولاد بست ایرانیان، دکمه صدفی ایران، بهار پردیس محمود ، صنایع شیر ایران ، پویا خودرو ، ونوس شیشه و … در این شهرک صنعتی مشغول به فعالیت و تولید هستند .

مقاله پیشنهادی : لیست باربری های مجاز تهران 

لیست باربری های شهرک شمس آباد - لیست باربری

 

لیست باربری های شهرک شمس آباد

در این لیست به معرفی چند باربری معتبر که با واحدهای صنعتی این شهرک همکاری دارند ، می پردازیم :

نام باربری

شماره تلفن

موبایل

باربری دی بار

52412  و 88760730

09192796992

باربری آموت بار

52901  و  88520204

86122989 و 86122565

09211884868

باربری ماموت بار

55537323

09191934779

باربری پیک آموت

88178943

09191491279

هریک از باربری های نامبرده در مراکز استانها نیز دارای شعبه و نمایندگی فعال می باشند و در هر شهری که سکونت داشته باشید می توانید از خدمات باربری این باربری ها استفاده کنید .

بیشتر بخوانید: تعرفه و لیست قیمت باربری تهران به شهرستان 1402 

چرا تولیدکنندگان شهرکهای صنعتی باربری دی بار را انتخاب می کنند؟

از آنجا که هدف باربری دی همواره پایین نگه داشتن نرخ کرایه بوده بسیاری از تولیدکنندگان که برای ارسال محصولات خود به شهرهای دیگر در طی ماه از باربری های گوناگون خودروی باربری کرایه می کنند از خدمات دی بار بسیار بهره می گیرند .

چرا که وقتی در طی ماه چندین و چند بار اقدام به دریافت خدمات باربری می کنند این کمتر بودن هزینه ها در طی ماه برایشان صرفه اقتصادی خواهد داشت و این به نفع مشتریان دی بار است .

از سوی دیگر دی بار دارای شعب زیادی در شهرهای دیگر می باشد که این موضوع باعث می شود که استفاده از خدمات بار برگشتی که کرایه کمتری دارد باز هم به نفع مشتری باشد و در آخر پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی و تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل هم از ویژگی های بارز باربری دی می باشد .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری سال 1402 را مطالعه نمایید . 

 

لیست باربری های شهرک شمس آباد - علت انتخاب دی بار

باربری دی بار

باربری دی که نزدیک به سه دهه از شروع به کار آن در زمینه ارائه خدمات باربری می گذرد توانسته است 28 شعبه فعال در شهرهای بزرگ و مراکز استانها دایر کند که در آینده ای نزدیک این تعداد افزایش نیز خواهد داشت .

این پوشش سراسری کشوری یعنی پشتیبانی و ارائه خدمات تخصصی در زمینه باربری و تعهد بیشتر این باربری در قبال مشتریان وفادار و همیشگی دی بار .

با دی بار تماس بگیرید و ارسال بار خود به هر نقطه ای از کشور را به این باربری بسپارید . اپراتورهای مجموعه دی بار بصورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *