جستجو
Close this search box.

لیست باربری های جنوب تهران 1402

لیست باربری های جنوب تهران 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست-باربری-های-جنوب-تهران-1402-دی-بار-

اگر ساکن شهر تهران هستید و در محدوده جنوب تهران به دنبال یک باربری مطمئن ، ارزان و خوب می گردید و یا به دنبال لیست باربری های جنوب تهران هستید با این مقاله همراه شوید تا اطلاعات مفیدی در مورد باربری های جنوب تهران کسب نمایید و با چند باربری نمونه در جنوب تهران آشنا شوید .

باربری جنوب تهران

اگر در جنوب تهران زندگی می کنید و قصد حمل بار یا اثاثیه از منزل یا محل کار خود را دارید می توانید با باربری دی بار تماس بگیرید .

شعبه مرکزی باربری دی بار در شهر تهران است و در 28 شهر دیگر کشور شعبه فعال دارد که مشغول خدمات دهی در زمینه باربری به سرتاسر کشور می باشند .

مقاله پیشنهادی : تعرفه و لیست قیمت باربری تهران به شهرستان 1402

 

لیست باربری های جنوب تهران - باربری جنوب تهران

لیست باربری های جنوب تهران

در شهر تهران و خصوصا جنوب تهران باربری های متعددی مشغول فعالیت هستند و انواعی از خدمات باربری را به مشتریان خود ارائه می کنند. چند نمونه از باربری های خوب و معتبر جنوب تهران به شرح زیر هستند :

باربری دی بار

برای سفارش باربری شعبه تهران دی بار با شماره 52412-021 و 02188760730 و 09191934779 تماس بگیرید . این باربری حمل بار و اثاثیه را با خودروهای سنگین و سبک بار از تهران به همه شهرهای کشور به عهده دارد .

خدماتی نظیر اعزام کارگر حمل بار ، کارگر بسته بندی ، حمل خرده بار و کنارباری ، صدور بیمه نامه و بارنامه و … نیز در این باربری انجام می شود .

باربری آموت بار

باربری آموت بار بزرگترین ناوگان وانت بار بین شهری است . انواع وانت بارها در این باربری برای حمل بار مورد استفاده قرار می گیرند .

چنانچه برای باربری خود نیاز به خودروی بزرگتر نیز داشته باشید این باربری نسبت به ارسال این نوع خودروها اقدام خواهد نمود پس نگران نباشید . جهت ارتباط با آموت بار شعبه تهران با شماره 88520204-021 تماس بگیرید .

مطالعه بیشتر : نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402

باربری پیک آموت

جهت ارسال بار از شهر خود در هر کجای کشور به سایر شهرها و شهرستان ها با شماره 88742437-021 شعبه تهران تماس بگیرید .

باربری پیک آموت دارای شعب متعددی در سرتاسر کشور می باشد که در هر لحظه ای که شما اراده کنید در کمتر از یک ساعت خودروی باربری درب منزل یا محل کار شما حضور خواهد یافت .

باربری ماموت بار تنها باربری اختصاصی نیسان بار در کشور می باشد که دارای 40 شعبه فعال در مراکز استانها و شهرهای بزرگ کشور می باشد . برای ارتباط با ماموت بار و ثبت سفارش باربری خود با شماره 52901-021 تماس بگیرید .

 

لیست باربری های جنوب تهران - باربری های نمونه

باربری دی بار

باربری دی بار در زمینه باربری به ارائه خدمات حمل بار و اثاثیه با خاور ، نیسان بار و وانت بار به سرتاسر کشور مشغول است . پرسنل این باربری بصورت شبانه روزی و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی ، ثبت سفارش باربری، صدور بارنامه و بیمه نامه و پشتیبانی بارها تا رسیدن به مقصد می باشند .

کافی است با این باربری تماس بگیرید و صفر تا صد کار باربری خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *