جستجو
Close this search box.

باربری فیض آباد و مهنه خراسان رضوی

باربری فیض آباد و مهنه خراسان رضوی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری فیض آباد، مهنه و عمرانی

 

خدمات باربری فیض آباد و مهنه شامل حمل اثاثیه منزل، حمل کنارباری، حمل لوازم و محصولات کشاورزی و دیگر خدمات باربری می باشد که توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

فیض آباد یکی از شهرهای استان خراسان رضوی می باشد و مهنه روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان مه ولات استان خراسان رضوی می باشد.

مقالات بیشتر: باربری گناباد، کاخک و بیدخت خراسان رضوی

باربری فیض آباد و مهنه به تهران

مسیرهای مختلفی برای انجام امور باربری فیض آباد و مهنه به تهران وجود دارد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

– مسیر اول شامل 870 کیلومتر می باشد  که از نظر زمانی حدود 10 ساعت فاصله می باشد. این مسیر از سمت فیض آباد یه سمت نیشابور، سبزوار، شاهرود و سمنان ادامه دارد که در پایان به تهران ختم می شود.

باربری فیض آباد، مهنه و عمرانی

– مسیر دوم شامل 1200 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 13 ساعت و 20 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از سمت مهنه به سمت دیهوک، طبس، خور، کاشان و قم ادامه دارد که در انتها به تهران ختم می شود.

– مسیر سوم شامل 1150 کیلومتر است که حدود 13 ساعت و 45 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر دوم تا بعد خور ادامه دارد که بعد از آن توسط جاده جندق به سمت سمنان و تهران حرکت می کند.

شرکت باربری دی با در اختیار داشتن بیش از 28.000 راننده نیسان تمامی خدمات باربری را به صورت شبانه روزی انجام می دهد.

همچنین تمامی رانندگان با در اختیار داشتن چادر برزنتی از آسیب رسیدن به بار در زمان بارندگی برف و باران جلوگیری می کنند.

مقالات بیشتر: باربری بجستان و هلالی خراسان رضوی

حمل بار نمایشگاه بین المللی خراسان رضوی

یکی از باربری هایی که توسط شرکت دی بار در استان خراسان رضوی انجام می شود باربری از نمایشگاه بین المللی این استان به دیگر شهرها و استان های کشور می باشد.

برخی از لوازمی که باید با ماشین های باربری جا به جا شود شامل یخچال، فریزر، فرش، مبلمان و … می باشد که با ماشین سواری نمی توان آنها را جا به جا کرد.

باربری دی آماده خدمت رسانی در تمامی موارد باربری به مردم عزیز کشور میباشد. همچنین ماشین باربری مورد نظر شما پس از اعلام بار حداکثر تا 2 ساعت بعد در مبدأ برای بارگیری حضور می یابد.

بسیاری از مردم استان خراسان رضوی و کارآفرینان برای ارائه محصولات خود پا به نمایشگاه های بین المللی گذاشته اند. این استان یکی از استان های کشور می باشد که توریست های زیادی را به خود جذب می کند.

برخی از محصولاتی که در نمایشگاه ها ارائه می شود شامل لوازم خانگی، لوازم برقی، لوازم صنعتی، مواد غذایی و … می باشد. بسیاری از مردم نیز از این نمایشگاه ها بصورت عمده خرید می کنند تا بتوانند آن محصول را در شهر و استان خود به فروش برسانند.

باربری دی کلیه خدمات حمل و نقل بارهایی که از نمایشگاه بین المللی این استان حمل می شوند را انجام می دهد. فقط کافیست با تلفن همراه خود با نمایندگی دی بار در این استان با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

حمل اثاثیه منزل فیض آباد و مهنه

حمل اثاثیه منزل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر فرد در نقل مکان و یا مهاجرت است. در گذشته که خانه‌ های آپارتمانی کم‌تر بودند اسباب‌کشی کار ساده‌تری بود و خانواده‌ ها می‌ توانستند به تنهایی اثاثیه منزلشان را بسته‌بندی کرده و جابجا کنند.

همچنین با کرایه نیسان بار یا خاورهای شخصی، اثاثیه را به جای دیگری می‌بردند. اما امروزه وسایل منزل تنوع بیشتری پیدا کرده‌ اند و سنگین‌ تر شده‌اند. همچنین خانه‌ ها اغلب آپارتمانی هستند و اجازه استفاده از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل وجود ندارد.

باربری فیض آباد، مهنه و عمرانی

در هنگام اسباب کشی نکات زیر حائز اهمیت است:

  • بسته‌بندی صحیح: بسته‌ بندی صحیح یکی از مهم‌ ترین فاکتور هایی است که باعث سالم ماندن اثاثیه منزل هنگام جابجایی می‌شود.
  • ماشین مناسب: شما باید با توجه به حجم اثاثیه منزل بهترین ماشین را انتخاب کنید. هرگز بخاطر هزینه کمتر ماشین‌هایی با ظرفیت نامناسب را انتخاب نکنید.
  • کارگران حرفه‌ ای: کارگرانی که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند، باید تخصص کاملی در این زمینه داشته باشند. به همین دلیل لازم است پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که کارگران مورد نظر شما تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

یکی از مهمترین وسایل در بسته بندی وسایل کارتن است که باید محکم بوده و توانایی تحمل وزن وسیله ها را داشته باشد. همچنین از پلاستیک ها یا نایلون های حباب دار نیز استفاده می شود که جلوی ضربه را در هنگام حمل بار می گیرند.

بر روی کارتن نیز از چسب هایی محکم استفاده می شود تا وسایل بیرون نریزند. شما می توانید برای انجام امور بسته بندی و حمل اثاثیه منزل با نمایندگی های دی بار در شهر و استان خود تماس بگیرید و جابجایی اثاثیه منزل خود را به ما بسپارید.

مقالات بیشتر: باربری ایرانشهر، بمپور و محمدان خراسان رضوی

نیسان بار فیض آباد و مهنه

خدمات نیسان بار در فیض آباد و مهنه استان خراسان رضوی شامل بارهایی می باشد که دارای تناژ باری تا حدود 2 تن را دارند. البته این نکته را در نظر بگیرید که حجم بار باید به گونه ای باشد که درون نیسان جای بگیرد.

اگر بار شما 2 تن وزن داشته باشد ولی حجم آن زیاد باشد باید از خاور جهت جابجایی آن استفاده نمائید. همچنین اگر بار شما در نیسان قرار بگیرد ولی تناژ باری آن بیشتر از 2.5 تن باشد باز هم باید آن را با خاور و کامیونت های مسقف و روباز جابجا کنید.

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با نمایندگی شهر مورد نظر خود تماس بگیرید و پس از مشاوره ماشین باربری خود را از ما دریافت نمائید.

لازم به ذکر است که شرکت باربری دی در بیشتر استان های کشور کلیه خودروهای باربری را پوشش داده است. از خودروهای باربری دی بار می توان به وانت بار، نیسان بار، خاور، کامیونت، تریلی و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *