جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری جنگل و رشتخوار خراسان رضوی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری جنگل و رشتخوار

 

خدمات باربری جنگل و رشتخوار از خدمات ویژه باربری دی می باشد که شامل حمل اثاثیه منزل، حمل بار به تهران، کرج، شیراز و سایر شهرستان می باشد.

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری جنگل و رشتخوار با نمایندگی دی بار با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید. جنگل شهری در جنوب استان خراسان رضوی و شهر رشتخوار مرکز شهرستان رشتخوار است.

مقالات بیشتر: باربری فیض آباد و مهنه خراسان رضوی

باربری جنگل و رشتخوار به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری جنگل و رشتخوار به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

– مسیر اول 986 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 11 ساعت است. این مسیر از شهر جنگل شروع می شود و پس از عبور از شهرهای نیشابور، سبزوار، شاهرود و سمنان به تهران ختم می شود.

باربری جنگل و رشتخوار

– مسیر دوم حدود 1300 کیلومتر فاصله دارد که از نظر زمانی 14 ساعت و 45 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از سمت رشتخوار به سمت تربت حیدریه، طبس، خور، فرخی، کاشان و قم ادامه دارد که در انتها به تهران ختم می شود.

– مسیر سوم شامل 1230 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 15 ساعت تا تهران فاصله دارد. این مسیر مانند مسیر دوم تا بعد از فرخی ادامه دارد و پس از آن توسط جاده جندق به سمت سمنان و تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان شرکت باربری دی بار از چادر برزنتی از آسیب دیدن بار در زمان بارندگی برف و باران استفاده می کنند. همچنین یکی از سه مسیر فوق را جهت تسریع در زمان باربری در زمان های بارندگی و ترافیک انتخاب می کنند.

مقالات بیشتر: باربری گناباد، کاخک و بیدخت خراسان رضوی

نیسان بار جنگل و رشتخوار

خدمات وانت بار و نیسان بار از جنگل و رشتخوار شامل حمل اثاثیه منزل، حمل کناربار، حمل مواد خوراکی و … می باشد. با توجه به تناژ بار و حجم بار می توانید از ماشین های باربری دی جهت ارسال بار کمک بخواهید. ماشین های باربری دی علاوه بر نیسان شامل خاور، کامیون و تریلی نیز می باشد.

بارهایی که وزن آنها تا 2 تن و 200 باشد را می توان با نیسان بار حمل کرد. البته این نکته را در نظر بگیرید اگر حجم بار شما بیشتر از یک نیسان باشد باید بار را با خاور حمل کنید.

خدمات نیسان بار به صورت شبانه روزی در جنگل و رشتخوار و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی نظیر بردسکن، مشهد، نیشابور، تربت جام و … می باشد.

برای دریافت خدمات باربری با نیسان بار دو ساعت قبل از بارگیری با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت ماشین مورد نیاز برای شما ارسال شود. باربری دی در تلاش است تا با بهترین و به روزترین خدمات با دریافت هزینه باربری کم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند.

اطلاعات بیشتر: باربری چانف و اسپکه سیستان و بلوچستان

حمل اثاثیه منزل از جنگلو  رشتخوار

برای اغلب افراد و ارگان ها نقل مکان و جابجایی اثاثیه از بزرگترین دغدغه هاست. دقت و مهارت زیاد کارکنان ما باعث می شود که شما به هیچ عنوان دچار سردرگمی و یا گم شدن وسایلتان نشوید. برای اولین بار تیم دی بار اسباب کشی بدون هیچ نگرانی را برای شما انجام خواهد داد.

قبل از حمل اثاثیه منزل باید به چند نکته مهم توجه کرد. اولین نکته انتخاب باربری مناسب و مطمئن برای بارگیری و باربری می باشد. همچنین باربری باید دارای پرسنل حرفه ای باشد. باربری جنگل و رشتخوار

نکات مهم حمل اثاثیه منزل:

  • بسته‌بندی صحیح: بسته‌ بندی صحیح یکی از مهم‌ ترین فاکتور هایی است که باعث سالم ماندن اثاثیه منزل هنگام جابجایی می‌شود.
  • ماشین مناسب: شما باید با توجه به حجم اثاثیه منزل بهترین ماشین را انتخاب کنید. هرگز بخاطر هزینه کمتر ماشین‌هایی با ظرفیت نامناسب را انتخاب نکنید.
  • کارگران حرفه‌ ای: کارگرانی که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند، باید تخصص بالایی در این زمینه داشته باشند. به همین دلیل لازم است پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که کارگران مورد نظر شما تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

پس از بسته بندی لوازم منزل ترجیحا با ماژیک یا خودکار به صورت بزرگ روی جعبه نوع وسیله ای که قرار داده اید را بنویسید تا کارکنان بدانند چه چیزی را حمل می کنند.

خدمات باربری اثاثیه منزل را می توانید به راحتی با کمک پرسنل بسته بندی باربری دی انجام دهید. برای درخواست خدمات باربری اثاثیه منزل می توانید با شماره 09156665639 در تماس باشید.

مقالات بیشتر: باربری بجستان و هلالی خراسان رضوی

شماره باربری جنگل و رشتخوار

شرکت باربری دی با بیش از یک دهه تجربه درخشان، موفق به راه اندازی بیش از 28 نمایندگی در سراسر کشور شده است.

همچنین این شرکت دارای 28.000 راننده نیسان در سراسر کشور میباشد و شما می توانید برای دریافت خدمات باربری از هر کجای ایران به راحتی با تلفن همراه خود با نمایندگی موردنظر در ارتباط باشید و خدمات باربری ویژه را از دی بار دریافت نمائید.

همچنین می توانید با مراجعه به قسمت شعب شهرستان، شهر هایی که در آن نمایندگی داریم را مشاهده نمائید. برای دریافت خدمات باربری در شهر و استان خود می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید و پس از مشاوره ماشین باربری مورد نیاز خود را دریافت نمائید. دی بار در تلاش است با ارتقا سطح کیفیت و کاهش هزینه باربری بهترین باربری را برای شما ثبت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *