جستجو
Close this search box.

باربری بجستان و هلالی خراسان رضوی

باربری بجستان و هلالی خراسان رضوی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری بجستان و هلالی

 

خدمات باربری بجستان و هلالی از خدمات باربری دی بار در استان خراسان رضوی می باشد که شامل حمل اثاثیه منزل، خرده بار، لوازم صنعتی و … می باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری در این دو شهر با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات دی بار به صورت شبانه روزی بهره مند شوید.

بجستان مرکز شهرستان بجستان در قسمت جنوبی استان خراسان رضوی واقع شده است و هلالی روستایی در دهستان کنویست بخش مرکزی شهرستان مشهد می باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری به صورت ویژه با کمترین تعرفه باربری با نمایندگی دی بار در استان خراسان رضوی تماس بگیرید.

همچنین می توانید جهت کارشناسی و مشاوره بیشتر با دفتر مرکزی با شماره 02188760730 در تماس باشید و پس از مشاوره ماشین مورد نیاز خود را با توجه به وزن و حجم بار رزرو نمائید.

مقالات بیشتر: باربری یونسی و ماراندیز خراسان رضوی

حمل اثاثیه منزل بجستان و هلالی

حمل اثاثیه منزل توسط باربری دی بصورت پوشش سراسری تمامی مناطق توسط کادر مجرب و متخصص مستقر در شعب مختلف انجام می شود که با آخرین امکانات موجود در این زمینه کار حمل بار را به امری کاملا بدیهی و بدون استرس تبدیل می کند.

پس در هیچ مقیاسی کیفیت خدمات افت نکرده و بلکه هر روز دارای آپدیت های لازم می شود که بسته به توان شرکت و درخواست مشتری ها به یک پکیج مناسب می رسد.

دی بار با بیش از چند دهه فعالیت مستمر در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل در سیستان و بلوچستان و سایر کلانشهرهای ایران با توجه به درخواست های مکرر مخاطبین وفادار و قدیمی که از سالیان دور با این موسسه همراه بوده و از خدمات شرکت در زمینه حمل و نقل استفاده کرده اند با اضافه نمودن 15 دستگاه خودرو حمل اثاثیه منزل با ظرفیت 5 تن به بالا سعی دارد در سال جدید سطح خدمات خود را کلانشهر زاهدان بیش از بیش ارتقاء دهد.

باربری بجستان و هلالی

از امکانات مورد نیاز برای باربری اثاثیه منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته‌ بندی صحیح: بسته‌ بندی صحیح یکی از مهم‌ ترین فاکتورهایی است که باعث سالم ماندن اثاثیه منزل هنگام جابجایی می‌ شود.
  • ماشین مناسب: شما باید با توجه به حجم اثاثیه منزل بهترین ماشین را انتخاب کنید. هرگز بخاطر هزینه کمتر ماشین‌ هایی با ظرفیت نامناسب را انتخاب نکنید.
  • پرسنل حرفه‌ ای: افرادی که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند، باید تخصص کاملی در این زمینه داشته باشند. به همین دلیل لازم است پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که پرسنل مورد نظر شما تجربه و مهارت کافی در این زمینه را دارند.

نیسان بار بجستان و هلالی

برای ارسال بار تا 2 تن می توانید از خودروی باری نیسان جهت حمل بار خود استفاده نمائید. رانندگان ما از هر کجای استان سیستان و بلوچستان در کمترین زمان ممکن بار شما را به سرعت و کاملا مطمئن به مقصد می رسانند.

اگر از جمله افرادی هستید که بخشی از بیزینس شما به باربری احتیاج دارد می توانید با ما همراه باشید. بسیاری از بارهایی که دی بار از بجستان ارسال می کند شامل حمل بار برگشتی نیز می باشد.

برای مثال یک بار از تهران به مقصد بجستان حمل می شود و پس از آن یک بار دیگر با همان خودرو از بجستان به همان مبدأ بارگیری می شود. شما می توانید برای انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه به صورت تخصصی راهنمایی کنند.

بارهایی که بالای 2 تن وزن دارند معمولا با خودروهایی مانند خاور 6 و 8 تنی حمل و جابجا می شوند. برخی از بارها مانند دستگاه های صنعتی، مواد غذایی و … را به دلیل حساسیت و خراب شدن آن ها با ماشین های مخصوص مانند ماشین های یخچالدار و مسقف حمل و جابجا می کنند.

برای جابجایی مواد غذایی معمولا از ماشین های یخچالدار استفاده می شود چرا که برخی مواد غذایی ممکن است در طول مسیر فاسد و خراب شوند. این ماشینها با کنترل دمای مواد غذایی و سرد نگه داشتن آنها از خراب شدنشان جلوگیری می کنند.

برخی دیگر از بارها مانند حمل شیشه و سرامیک نیز از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است. شیشه و سرامیک باید به صورت کاملا تخصصی و توسط رانندگان خبره و آشنا به جاده حمل شود. در صورت نداشتن مهارت لازم ممکن است بار شما دچار آسیب شود.

مقالات بیشتر: باربری خلیل آباد و جعفرآباد خراسان رضوی

باربری بجستان و هلالی به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری از بجستان و روستای هلالی را به تهران انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول شامل 877 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 9 ساعت و 50 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از بجستان شروع می شود و پس از عبور از شهرهای سبزوار، شاهرود و سمنان به سمت تهران ادامه دارد.
  • مسیر دوم شامل 1124 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 12 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت بجستان شروع می شود و پس از عبور از شهرهای کاشان و قم به تهران ختم می شود.

باربری بجستان و هلالی

  • مسیر سوم شامل 1056 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 12 ساعت و 50 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر دوم از سمت شهرستان بجستان به سمت کاشان ادامه دارد که در بین راه توسط جاده جندق به سمت سمنان حرکت می کند.

تمامی رانندگان باربری دی بار از چادر برزنتی بر روی بار استفاده می کنند تا بار در طی مسیر دچار آسیب و خسارت نشود. همچنین رانندگان دی بار با توجه به نوع ترافیک های جاده ای و شرایط آب و هوایی یک مسیر مناسب جهت تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند.

شما می توانید برای دریافت خدمات ویژه باربری با دفتر مرکزی با شماره 02188742437 در تماس باشید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

مقالات بیشتر:  باربری کاریز و کال سنگ خراسان رضوی

هزینه حمل و خدمات باربری بجستان و هلالی

هزینه باربری بجستان و هلالی با توجه به عواملی مشخص می شود که این عوامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • تعداد ماشین های باربری
  • وزن بار
  • نوع ماشین باربری
  • حجم بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • ارزش بار
  • بیمه باربری
  • و …

فاصله مبدأ تا مقصد یکی از عوامل مهم در مشخص شدن تعرفه باربری می باشد. در واقع هر چقدر مسیر باربری دورتر باشد هزینه حمل بار نیز بیشتر خواهد بود.

نوع ماشین باربری نیز از عوامل دیگری است که بر قیمت باربری تأثیرگذار است. هرچقدر ماشین درخواستی شما بزرگ تر باشد هزینه آن نیز بیشتر می باشد.

اگر حجم و وزن بار شما بیشتر از نیسان بار باشد و آن را با خاور و کامیونت و … حمل کنید باید هزینه بیشتری را نیز برای ارسال بار خود پرداخت کنید.

دی بار در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات، سریع ترین، ارزان ترین و مطمئن ترین باربری را برای شما انجام دهد. از خدمات دی بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تضمین کیفیت سلامت کالا
  2. در اختیار داشتن بیش از 28.000 راننده نیسان
  3. پایین ترین تعرفه باربری
  4. ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته
  5. دارای 28 نمایندگی رسمی در سراسر کشور
  6. ارائه بیمه نامه و بارنامه رسمی
  7. و …

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری دی بار با نمایندگی شهر مورد نظر خود تماس بگیرید و پس از مشاوره ماشین مورد نیاز خود را انتخاب نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *