جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شیراز به تهران تلفن 09173505563

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شیراز به تهران - دی بار

شهر شیراز همه ساله و در اغلب روزهای سال میزبان گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است و از پرجمعیت ترین و مهمترین شهرهای ایران است. محصولات زیادی اعم از کشاورزی، صنعتی، دامداری و … در این شهر تولید شده و به بازار مصرف ارسال می شوند. باربری شیراز به تهران شامل باربری از شیراز و شهرهای اطراف به شهر تهران می باشد و شرکت دی بار از معتبرترین شرکت های باربری است که این مهم را به عهده دارد.

در این مقاله اختصاصا در مورد باربری شیراز به تهران صحبت خواهیم کرد پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

باربری چیست و انواع آن کدامند؟

باربری به معنی جا به جا کردن و انتقال دادن وسایل از مکانی به مکان دیگر می باشد. حال این وسایل می تواند شامل لوازم منزل، اداره و یا محصولات تولید شده کارخانه ای، کارگاهی، کشاورزی و … باشد. انواع باربری هم شامل موارد زیر می باشد:

– باربری زمینی – ماشینی (با ماشین های سنگین و وانت بارها)

– باربری زمینی- ریلی (با قطار باربری)

– باربری دریایی

– باربری هوایی

شرکت دی بار خدمات مربوط به باربری زمینی با ماشین سنگین و وانت بار را ارائه می کند که ماشین سنگین شامل تریلی، کامیون، کامیونت، خاور و سبک بار شامل نیسان بار، پیکان وانت، آریسان و پراید وانت است.

باربری شیراز به تهران

از آنجا که شهر شیراز در محدوده جنوب کشور واقع شده است و با شهر تهران فاصله زیادی در حدود 935 کیلومتر دارد که چیزی نزدیک به 11 ساعت بصورت جاده ای باید طی کرد.

شهر تهران به دلیل پایتخت بودن و داشتن جمعیت زیاد بازار خوبی برای محصولات تولید شده در این شهر می باشد که ارسال محصولات تولید شده در این شهر به شهرهای دیگر اعم از تهران از طریق شرکت باربری دی انجام می شود.

همچنین برخی افراد اهل شیراز به دلایل گوناگونی اعم از ادامه تحصیل، تغییر شغل، مهاجرت و … به شهر تهران کوچ می کنند که ارسال لوازم منزل از این شهر به شهر تهران نیز توسط شرکت باربری دی قابل انجام است.

مقاله پیشنهادی: باربری شهرک صنعتی شیراز 

اعزام کارگر بسته بندی

شرکت دی بار برای رفاه حال مشتریان خدمت دیگری به خدمات باربری خود اضافه کرده و آن اعزام کارگر بسته بندی برای افرادیست که قصد نقل مکان و جابجایی اثاثیه منزل یا اداره دارند.

کارگران بسته بندی تمامی لوازم مربوط به بسته بندی اعم از کارتن، چسب، طناب، مشمای ضربه گیر، روزنامه و … را همراه دارند و نیازی نیست شما اقدام به تهیه آنها نمایید. این کارگران در بسته بندی لوازم و اثاثیه مهارت زیادی دارند و در زمان بسیار کوتاهی کلیه لوازم منزل یا اداری را بسته بندی می کنند.

اگر شما در مورد بسته بندی اثاثیه منزل دچار سردرگمی هستید و توان یا وقت کافی برای این کار را ندارید می توانید از این خدمت شرکت دی بار استفاده کنید و خیال خود را از بابت این کار پر از زحمت و استرس راحت کنید.

ارسال کنارباری از شیراز به تهران

اگر شما ساکن شهر شیراز یا دیگر شهرهای استان فارس هستید و قصد ارسال باری به شهر تهران یا شهرهای اطراف آن را دارید و این بار حجم و وزن چندانی ندارد نیاز نیست که یک ماشین دربست برای این کار کرایه کنید.

می توانید از خدمات کنارباری شرکت دی بار استفاده کنید که برای صرفه جویی در هزینه های مشتریان و برای رفاه حال آنان در نظر گرفته شده است.

با دریافت خدمات کنارباری شما با مبلغی در حدود نصف مبلغ کرایه دربست می توانید از همان خدمات باربری با همان کیفیت برخوردار شوید و بار خود را در شهر مقصد درب منزل یا محل کار تحویل فرد یا سازمان موردنظر دهید.

آیا بیمه کردن بار ضروری است؟

تصور کنید که شما باری گرانبها و حساس را قرار باشد به شهر دیگری بفرستید آیا از بابت سالم رسیدن بار به مقصد اطمینان صد درصد دارید؟ آیا مشکلات جاده ای، تغییرات شدید آب و هوایی و یا اشتباه راننده در هنگام رانندگی شما را تا رسیدن بار به مقصد نگران نمی کند؟

اگر مسیری که بار قرار است فرستاده شود طولانی باشد این نگرانی را دوچندان خواهد کرد. پیشگیری از حوادث احتمالی در دست ما نیست ولی دوراندیشی و یافتن چاره از ما ساخته است.

بیمه کردن بار توسط صاحب بار موجب می شود تا اگر اتفاق یا حادثه ای برای بار پیش آمد لااقل از نظر مالی خسارات وارده جبران شود. پیشنهاد باربری دی نیز به مشتریان محترم بیمه کردن بار است ولی اگر صاحب بار به هر دلیل لزومی برای این کار نبیند به نظر و عقیده او احترام گذاشته می شود.

شرکت دی بار پیشرو در خدمات باربری

باربری دی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه باربری آماده ارائه خدمات در زمینه حمل اثاثیه، باربری نیسان بار، وانت بار، خاور و … می باشد. کارشناسان شرکت دی بار بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می باشند. کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید و خدمات باربری حرفه ای را از ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *