جستجو
Close this search box.

باربری شهرک صنعتی کرج

باربری شهرک صنعتی کرج

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی کرج - دی بار

باربری شهرک صنعتی کرج زیر نظر شرکت دی بار به ارائه خدمات باربری مشغول است. شهر کرج مرکز استان البرز است که یکی از کلان شهرهای ایران محسوب می شود. کرج به دلیل مرتفع بودن آب و هوای خنک و مطلوبی دارد که بسیاری از پایتخت نشینان را به خود جذب می کند.

این شهر به همراه طالقان، ساوجبلاغ، هشتگرد، نظرآباد، فردیس و اشتهارد جزء استان البرز هستند. در این شهر و اطراف آن شهرک های صنعتی فراوانی وجود دارند که قرار است در این مقاله در مورد باربری شهرک صنعتی کرج صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

لیست شهرک های صنعتی استان البرز

  • شهرک صنعتی بهارستان
  • شهرک صنعتی سیمین دشت
  • شهرک صنعتی سپهر نظرآباد
  • منطقه صنعتی نور
  • شهرک صنعتی هشتگرد
  • شهرک صنعتی اشتهارد
  • شهرک صنعتی نظرآباد
  • منطقه کارگاهی زیبادشت
  • ناحیه صنعتی کوثر اشتهارد
  • منطقه صنعتی ماهدشت
  • منطقه صنعتی رضوانیه
  • منطقه صنعتی هلجرد
  • منطقه صنعتی سردرآباد

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری کرج را از دست ندهید. 

 

باربری شهرک صنعتی کرج - لیست شهرک های صنعتی استان البرز

باربری شهرک صنعتی کرج

شهرک های صنعتی موجود در کرج و شهرهای دیگر استان البرز شامل انواع کارگاهها، کارخانجات و واحدهای صنفی می باشند که تولیدات غذایی، نساجی، کارخانه ای، فلزی، ساختمانی و … می باشد که محصولات تولید شده در این واحدها توسط ماشین های باربری سنگین و سبک بار نظیر نیسان بار و وانت بار به نقاط دیگر کشور ارسال می شوند.

باربری شهرک صنعتی کرج تحت نظارت شرکت دی بار و نمایندگی تهران به ارائه خدمات باربری مشغول است. چنانچه در این واحدهای صنفی فعالیت دارید می توانید برای ارسال بار خود به هر نقطه ای از شهرهای اطراف و سایر استانها و شهرها با این شرکت تماس بگیرید.

بیمه کردن بار امری مهم در باربری

صاحبان واحدهای تولیدی و صنفی موجود در شهرکهای صنعتی واقف هستند که ارسال بار به هر نقطه ای از کشور ممکن است همراه با مخاطرات خاصی همراه باشد که در صورت بروز آنها مشکلاتی برای آنها بوجود خواهد آمد که ضمن ضرر اقتصادی، بار روانی نیز خواهد داشت.

لذا برای جلوگیری از بروز این مشکلات بهتر است بارها را بیمه کرد تا خیالی آسوده داشت تا اگر بار دچار آسیب شد ضرر مالی متوجه صاحب بار نشود.

در شرکت دی بار کلیه بارها از کوچکترین و کم حجم ترین تا بزرگترین و حجیم ترین بارها با هر ارزش مالی بیمه می شوند که این هزینه بیمه متناسب با ارزش بار محاسبه می شود که مبلغ ناچیزی در مقابل ارزش کل بار است.

توصیه و پیشنهاد شرکت دی بار که تجربه ای در حدود سه دهه در زمینه باربری دارد این است که حتما و حتما بارها را بیمه نمایید.

مقاله پیشنهادی : باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران 

باربری شهرک صنعتی کرج به رشت

برای رفتن از کرج به رشت دو مسیر وجود دارد که مسیر اول 277 کیلومتر است که برای طی شدن زمانی در حدود 3 ساعت و 20 دقیقه دارد. مسیر دوم 319 کیلومتر است که 4 ساعت و 27 دقیقه زمان می برد.

شهر رشت یکی از کلانشهرهای دیگر کشور می باشد که در خطه سرسبز شمال قرار گرفته و مرکز استان گیلان است. این شهر علاوه بر اینکه خود شهری پرجمعیت است میزبان مسافران زیادی خصوصا در فصول گرم سال است.

این شهر و شهرهای اطراف مصرف کنندگان خوبی برای تولیدات شهرک های صنعتی کرج می باشند. اگر از طریق این دو مسیر به شهر رشت سفر کرده باشید احتمالا شاهد ماشین های باربری سبک و سنگین زیادی در جاده بوده اید که در حال حمل انواع بار از استان البرز به گیلان و شهر رشت می باشند.

شرکت دی بار انواعی از ماشین های باربری را جهت حمل بار شما اعزام خواهد نمود فقط کافیست با این شرکت تماس بگیرید.

 

باربری شهرک صنعتی کرج - بیمه کردن بار

شرکت دی بار

شرکت دی بار با بیش از دو دهه تجربه باربری و 28 نمایندگی فعال در مراکز استانها آماده ارائه هرگونه خدمات باربری توسط انواع تریلی، کامیون، کامیونت، خاور، نیسان بار، وانت بار و … می باشد.

شما می توانید در کلیه ساعات شبانه روز و همه روزهای هفته با این شرکت تماس بگیرید و با اپراتورهای ما سفارش باربری خود را فیکس نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *