جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری سعید آباد شهریار

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری سعید آباد شهریار - دی بار

باربری سعید آباد شهریار با نظارت شرکت دی بار انجام می شود و همه روزه سفارشهای باربری زیادی از شهرک سعید آباد و مناطق اطراف در این شرکت ثبت می شود.

سعیدآباد شهرکی در شهرستان شهریار و از توابع استان تهران است. این منطقه ترکیبی از بافت شهری و کشاورزی است و باغ های متعددی در اطراف آن وجود دارد که بدلیل آب و هوای خوب و معتدل آن است.

همچنین شهرک صنعتی گلگون و شرکتهای کاله و ایران یاسا در نزدیکی سعید آباد قرار گرفته است. کشاورزی و دامداری نیز در این شهرک رونق زیادی دارد و زمین های زراعی و گاوداری های زیادی در اطراف این شهرک واقع شده اند.

محصولات تولید شده در شهرک های صنعتی، زمینهای زراعی و گاوداریها توسط ماشین های باربری سبک و سنگین علی الخصوص نیسان بار به شهر تهران بعنوان بهترین بازار این محصولات و همچنین شهرهای دیگر ارسال می شوند.

نیسان بار بهترین ماشین باربری در این شهرک محسوب می شود زیرا علاوه بر کرایه مناسب آن نسبت به ماشین های بزرگتر، حجم و وزن بالایی را نیز می توان با آن جابجا نمود. با این مقاله همراه باشید تا با خدمات این شرکت بیشتر آشنا شوید.

سعید آباد شهریار کجاست؟

سعید آباد در 60 کیلومتری شهر تهران و یکی از خوش آب و هواترین مناطق اطراف تهران است که دلیل آن بادهای شهریار، اعتدال هوا و دوری از آلودگی شهری است. همچنین این محدوده منطقه ای ایده آل برای ساخت ویلا جهت اهالی پایتخت است.

خاک منطقه سعید آباد شهریار بدلیل وجود رودخانه سرخاب و پربارش بودن این منطقه بسیار حاصلخیز است و به همین دلیل برای کشاورزی و تاسیس گلخانه و ساخت باغ ویلا بسیار مناسب است.

مقاله پیشنهادی: باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران 

 

باربری سعیدآباد شهریار - انواع خدمات باربری

انواع خدمات باربری

  • باربری درون شهری
  • باربری برون شهری
  • اعزام کارگر بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل
  • اعزام کارگر بارگیری و تخلیه
  • باربری سبک بار شامل نیسان بار و وانت بار
  • باربری با ماشین سنگین شامل خاور، کامیون و تریلی
  • ترانزیت و حمل و نقل بین المللی

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تهران به قزوین را مطالعه نمایید. 

باربری سعید آباد شهریار به قزوین

برای رفتن از سعید آباد به سمت قزوین سه مسیر وجود دارد که از 41 تا 49 کیلومتر متغیر است و در زمانی بین 45 دقیقه تا یک ساعت می توان این مسیر را با ماشین پیمود.

شهر قزوین نیز یکی از شهرهای پرجمعیت و صنعتی می باشد که می تواند بازار خوبی برای محصولات کشاورزی، دامی، صنعتی و کارگاهی شهریار باشد و به دلیل نزدیکی مسافت این مراودات نیز بیشتر است.

باربری سعید آباد شهریار تحت نظارت شرکت دی بار انجام می شود که نمایندگی در اغلب شهرها دارد.

حمل اثاثیه منزل به سعیدآباد شهریار

از آنجا که این شهرک به شهر تهران بسیار نزدیک است و به دلیل آب و هوای معتدل و مناسبی که دارد ویلاسازی های زیادی در این محدوده انجام شده است افرادی که قصد دارند ویلاهای خود را در سعید آباد تجهیز کنند لوازم و اثاثیه منزل تهیه شده را بوسیله ماشین های باربری به این شهرک ارسال می کنند.

شرکت دی بار انواعی از خودروهای باربری را در اختیار دارد که می تواند حمل اثاثیه منزل را به بهترین نحو انجام دهد. شما می توانید از طریق تماس با دی بار ماشین موردنظر خود را رزرو نمایید.

بیشتر بخوانید: پایانه نیسان بار برگشتی کرج 

باربری سعیدآباد شهریار- حمل اثاثیه منزل به سعیدآباد شهریار

شرکت دی بار ، خاطره یک باربری با خیال راحت

مدیریت و کارشناسان شرکت دی بار در مسئله باربری بسیار جدی و حرفه ای هستند و این ویژگی آنها موجب افزایش روز افزون مشتری هایشان شده است.

کافیست یک بار با این باربری بعنوان مشتری یا راننده همکاری کنید تا با مقایسه این شرکت با شرکتهای رقیب متوجه صحت گفته ما شوید. بصورت شبانه روز و همه روزه می توانید خدمات باربری خود را دریافت نمایید. کافیست با دی بار تماس بگیرید.

2 پاسخ

  1. از تهران به مشهد
    از تهران به شیراز
    از تهران داخلی رو اعلام کنید با تشکر فراوان ممنونم اجناس محصولات سقف کاذب و ساختمانی می‌باشد لطف میکنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *