جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری محدوده سه راه آدران

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده سه راه آدران تهران دی بار

حمل بار و باربری محدوده سه راه آدران توسط شرکت دی بار انجام می گیرد. سه راه آدران مابین اسلامشهر و رباط کریم قرار گرفته و باربری شهرک صنعتی قلعه میر نیز در همین محدوده انجام می گیرد.

سه راه آدران از تقاطع جاده شهریار با جاده تهران ساوه تشکیل شده است. این محدوده مناطق صنعتی و شهرکهای زیادی وجود دارند که شهرک صنعتی ریه، قلعه میر، نصیرشهر، سبلان و بازار مبل امام رضا از آن دسته است.

وجود شهرکهای صنعتی موجب رونق این منطقه و همچنین افزایش خدمات باربری در این ناحیه شده است. در این مقاله قصد داریم بیشتر با این محدوده آشنا شویم و اطلاعات مفیدی در مورد باربری به دست آوریم پس تا پایان همراه همیشگی دی بار باشید.

 

باربری محدوده سه راه آدران - سه راه آدران

باربری محدوده سه راه آدران

باربری سه راه آدران از خدمات حرفه ای و تخصصی شرکت دی بار است. شرکت دی بار ارائه کننده خدمات باربری در تهران، شهرکهای اطراف و سرتاسر کشور می باشد. قیمت های دی بار ارزان ترین در بین رقیبان است و ارسال بارهای صنعتی، تجاری و سایر بارها تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

سه راه آدران از راههای مواصلاتی چهاردانگه، رباط کریم و پرند می باشد. در همه این مناطق شهرکهای صنعتی زیادی وجود دارند که تولیدات گوناگون خود را بوسیله شرکت های باربری به اقصی نقاط کشور ارسال می کنند.

شرکت دی بار با سالها تجربه در زمینه باربری همواره ارائه خدمات باربری به ساکنان و صاحبان صنوف مختلف در این شهرکها داشته است.

اگر در محدوده آدران، رباط کریم، پرند، چهاردانگه و … ساکن هستید یا دارای کارگاه تولیدی هستید می توانید روی خدمات باربری دی بار بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته حساب کنید.

مطالعه مقاله باربری سعیدآباد شهریار را به شما پیشنهاد می کنیم. 

باربری محدوده سه راه آدران - حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل از سه راه آدران

در محدوده آدران نیز مانند سایر نقاط شهر حمل اثاثیه منزل به وفور صورت می گیرد. حال این حمل یا به دلیل نقل مکان از یک خانه به خانه ای دیگر است که توسط مستاجرین انجام می شود یا بصورت خرید خانه و حمل اثاثیه به منزل نو می باشد.

علاوه بر این در محدوده آدران بازار مبل و لوازم منزل نیز وجود دارد. بازار مبل امام رضا مثال خوبی برای این محدوده است که مشتریان زیادی دارد. مبل هایی که توسط مشتریان سفارش داده می شوند بعد از اتمام کار ساخت و بسته بندی توسط شرکت های خدمات باربری به دست مشتریان می رسند.

اغلب برای این کار از ماشین های باری سبک مثل نیسان بار و وانت بار استفاده می شود زیرا علاوه بر اینکه کرایه کمتری از بابت حمل متوجه مشتری می شود از سوی دیگر ماشین های سنگین در بعضی نقاط محدودیت تردد دارند. اپراتورهای شرکت دی بار در هر ساعت از شبانه روز آماده ثبت سفارش باربری مشتریان محترم می باشند.

مقاله پیشنهادی: باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران

ارسال خرده بار و کنارباری خدمتی دیگر از دی بار

اگر حجم و وزن باری که قرار است به مقصدی ارسال کنید چندان زیاد نیست که نیاز به کرایه یک ماشین کامل جهت باربری باشد می توانید از خدمت کنارباری و خرده بار شرکت دی بار استفاده نمایید.

در این نوع خدمت شما علاوه بر اینکه کرایه حمل کمتری می پردازید از خدمات باربری با همان کیفیت باربری کامل بهره خواهید برد. این نوع بارها نیز شامل بیمه نامه و بارنامه خواهند شد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری پاکدشت تهران را از دست ندهید.

 

باربری محدوده سه راه آدران - خرده بار و کنارباری

شرکت دی بار یعنی تخصص در باربری

شرکت دی بار نزدیک به سه دهه است که به ارائه خدمات باربری در کشور مشغول است و تاکنون توانسته است 28 نمایندگی فعال در مراکز استانها تاسیس نماید.

همچنین سامانه باربری این شرکت دارای 65000 عضو فعال می باشد که در همه ساعات شبانه روز و همه روزهای هفته آماده دریافت بارهای شما و حمل آنها به مقصد موردنظرتان می باشند.

کافیست با شماره های این شرکت تماس بگیرید و خدمات باربری را بصورت تخصصی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *