جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران - دی بار

باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران تحت نظارت شرکت دی بار انجام می شود.

شهرک صنعتی پایتخت یا علی آباد یکی از شهرکهای صنعتی استان تهران است که در سال 1370 در محدوده شرق استان تهران یعنی در حدود 45 کیلومتری شهر تهران و به مساحت 370 هکتار ساخت آن شروع شد و زمین صنعتی آن نیز 245 هکتار است و واحدهای صنعتی زیادی در آن به فعالیت مشغول هستند.

محصولات تولیدی این شهرک بوسیله ماشین های باربری سنگین و سبک به شهرهای دور و نزدیک ارسال می شود. تولیدکنندگان اصناف در این شهرک سالهاست که با این شرکت همکاری می کنند و این رابطه کاری طولانی مدت حاکی از تعهد، مسئولیت پذیری، نظم، وقت شناسی و انصاف این شرکت در امر باربری است.

در این مقاله قصد داریم با این شهرک بزرگ صنعتی و خدمات باربری در آن بیشتر آشنا شویم پس ما را در سفر به شهرک صنعتی پایتخت تهران همراهی کنید.

آشنایی با شهرک صنعتی پایتخت تهران

این شهرک صنعتی در شهرستان پاکدشت استان تهران واقع شده است و در محور تهران به گرمسار بعد از پاسگاه شریف آباد قرار گرفته است.

فاصله شهرک صنعتی پایتخت (علی آباد) تا میدان آزادی تهران در حدود 70 کیلومتر است که چیزی در حدود 70 دقیقه نیز زمان می برد تا این مسیر طی شود.

صنایع مستقر در این شهرک شامل صنایع غذایی، فلزی، نساجی، برق و الکترونیک، سلولزی، لاستیک و پلاستیک، تراشکاری، قطعات خودرو، شیمیایی، کانی غیر فلزی، قالب سازی، ریخته گری، بلور و شیشه و … می باشد.

شهرک صنعتی های دیگری هم نزدیک به این شهرک صنعتی هستند که شامل شهرک صنعتی خوارزمی، شهرک صنعتی ایوانکی، شهرک صنعتی شریف آباد و عباس آباد است.

مقاله پیشنهادی: باربری شهرک صنعتی عباس آباد تهران 

 

آشنایی با شهرک صنعتی پایتخت تهران - باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران

باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران

از آنجا که شرکتها و واحدهای صنعتی و صنفی زیادی در شهرک صنعتی پایتخت وجود دارند پس باربری به این شهرک بسیار مهم است.

مواد اولیه ای که وارد این شهرک می شوند و محصولاتی که تولید می شوند و باید از شهرک خارج شده و به دست مصرف کننده یا فروشندگان و یا کارخانجات و کارگاههای موردنظر برسند.

برخی شرکتها باربری مخصوص خودشان را دارند که لوگوی شرکت بر روی ماشین های باربری شان حک شده است و حقوق رانندگان نیز توسط خود شرکت پرداخت می شود.

این روش از باربری برای شرکتهای بزرگ به صرفه است ولی برای شرکتها، کارگاهها و واحدهای صنفی کوچک که بار کمتری در روز ارسال می کنند صرفه اقتصادی ندارد. این واحدهای صنفی کوچکتر از خدمات باربری شرکتهای باربری استفاده می کنند.

شرکت دی بار سالهاست که با کارگاهها و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی پایتخت همکاری دارد و بدلیل حسن انجام کاری که در این مدت نشان داده است مشتریان وفاداری از این شهرک برای خود جذب نموده است.

بیمه کردن بار و صدور بارنامه

محصولاتی که در شهرک صنعتی پایتخت تهران تولید می شوند برای فرستاده شدن به شهرهای مختلف ابتدا بایستی به درستی در ماشین های متناسب با حجم و وزن بارها بارگیری شوند و به خوبی با چادر برزنتی پوشانده شوند تا آسیبی در طی مسیر به آنها وارد نشود.

خصوصا در مسیرهای طولانی این مسئله بسیار مهم تر است. یکی دیگر از راههایی که می توان امنیت بار را تضمین کرد این است که بارها بیمه شوند.

متناسب با ارزش بار مبلغی بایستی برای بیمه کردن بار در نظر گرفته شود تا اگر در حین بارگیری، حمل و تخلیه اتفاقی برای بار افتاد شرکت بیمه خسارت وارده را جبران نماید و صاحب بار دچار ضرر و زیان مالی نشود.

شرکت دی بار کلیه بارها از کم حجم ترین تا بیشترین بارها را با هر مقدار ارزش بیمه می کند تا خیال مشتریان از بابت سلامت بار و جبران خسارات مالی راحت باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله تعرفه باربری استان تهران در سال 1401 را مطالعه نمایید. 

 

بیمه کردن بار و صدور بارنامه - باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران

شرکت دی بار سایت تخصصی حمل بار

شرکت دی بار با بیش از 25 سال سابقه درخشان در زمینه باربری، دارا بودن 28 نمایندگی در مراکز استان ها و فعالیت 65000 راننده در سامانه باربری این شرکت بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته حتی ایام تعطیل آماده انواع خدمات باربری شامل حمل اثاثیه منزل، حمل بار با نیسان بار، وانت بار، نیسان بار برگشتی، بیمه کردن بار، صدور بارنامه مجزا و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *