جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی ارومیه

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی ارومیه - باربری دی بار

شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی و از شهرهای مرزی مهم کشور است که با ترکیه مرز مشترک دارد. در شرق این شهر دریاچه خشک شده ارومیه و در شمال سلماس و در جنوب نقده واقع شده است. این شهر از نظر صنعتی و تولیدی نیز بسیار فعال بوده و شهرکهای صنعتی زیادی در اطراف آن وجود دارد.

باربری شهرک صنعتی ارومیه شامل باربری از شهر ارومیه و شهرهای اطراف در استان آذربایجان غربی به اقصی نقاط ایران می باشد. شرکت دی بار با دو دهه سابقه موفق در زمینه باربری سبک بار و 28 نمایندگی در شهرهای بزرگ کشور از جمله شهر ارومیه توانسته اعتماد و اطمینان بسیاری از واحدهای صنعتی و صنفی واقع در شهرک های صنعتی ارومیه را بدست آورد.

در این مطلب بیشتر به مقوله باربری شهرک صنعتی ارومیه به شهرهای دیگر خواهیم پرداخت پس تا پایان با ما همراه باشید.

باربری شهرک صنعتی ارومیه

شهرک صنعتی ارومیه دارای واحدهای صنعتی در صنایع غذایی، صنایع سلولزی، صنایع شیمیایی، صنایع برق و الکترونیک، صنایع ماشین سازی، صنایع فلزی، صنایع پلاستیکی، صنایع چاپ و بسته بندی و … می باشد.

برخی کارخانجات موجود در این شهرکهای صنعتی دارای ماشین های باربری مخصوص خود هستند که با برندهای چاپ شده روی ماشین ها قابل شناسایی هستند. این خودروهای باربری محصولات تولید شده در این کارخانجات را به شهرهای دیگر حمل می کنند.

اما در این میان کارگاههایی هستند که تولیدات خود را بوسیله شرکتهای باربری به دیگر نقاط ارسال می کنند زیرا برای آنها صرفه اقتصادی ندارد که خودروی باربری خریداری نموده و هزینه های مربوط به نگهداری، استخدام راننده و … را تقبل نمایند.

بنابراین یا با یک شرکت باربری قرارداد کاری امضا می کنند تا هر زمان نیاز به ماشین باربری داشتند در اختیارشان باشد یا با شرکتهای گوناگون در زمان نیاز به خودرو تماس می گیرند.

نمایندگی شرکت دی بار در شهر ارومیه سالهاست که به واحدهای صنفی شهرک صنعتی ارومیه خدمات باربری ارائه می کند و مشتریان خاص و قدیمی از این شهرک دارد.

مقاله پیشنهادی : باربری باکو نیسان بار و وانت بار 

باربری شهرک صنعتی ارومیه - باربری ارومیه

شهرک های صنعتی استان آذربایجان غربی

همانطور که در لیست زیر مشاهده می کنید شهرکهای صنعتی زیادی در استان آذربایجان غربی و به خصوص شهر ارومیه وجود دارند که انواع تولیدات صنعتی، غذایی، منسوجات، خوراک و پوشاک و … را بعهده دارند.

کالاهای تولیدشده در این شهرک های صنعتی بوسیله ماشین های سبک و سنگین به شهرهای مختلف کشور ارسال می شوند. اسامی شهرکهای صنعتی استان آذربایجان غربی به شرح ذیل می باشد:

  • شهرک صنعتی شماره 1 ارومیه
  • شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه
  • شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه
  • شهرک صنعتی تکاب
  • شهرک صنعتی پیرانشهر
  • شهرک صنعتی بوکان
  • شهرک صنعتی چالدران
  • شهرک صنعتی خوی
  • شهرک صنعتی سردشت
  • شهرک صنعتی ماکو
  • شهرک صنعتی شاهین دژ
  • شهرک صنعتی سلماس
  • شهرک صنعتی مهاباد
  • شهرک صنعتی نقده
  • شهرک صنعتی میاندوآب
  • شهرک صنعتی پلدشت
  • شهرک صنعتی کانی خو
  • شهرک صنعتی شوط
  • ناحیه صنعتی نالوس
  • ناحیه صنعتی باروق
  • و …

نیسان بار برگشتی چیست؟

رانندگان نیسان بارهایی که بین شهرها تردد می کنند و خدمات باربری ارائه می کنند به خوبی به این امر واقف هستند که اگر بعد از تحویل بار در مقصد باری هرچند با قیمت کرایه پایین تر را به شهر خود یا شهرهای اطراف برگردانند برایشان سودمندتر است.

پس بعد از تحویل بار در شهر مقصد به پایانه های باربری آن شهر مراجعه کرده و درخواست بار به شهر خود می کنند. این بارها که قیمت کرایه پایین تری هم دارند به بار برگشتی معروف هستند و برای مشتریان و صاحبان بار نیز به صرفه است.

خصوصا مشتریانی که در طی ماه بارهای زیادی را به شهرهای مختلف ارسال میکنند استفاده از این نوع خدمت باربری بسیار خوشایند است.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تهران به ارومیه را مطالعه نمایید. 

شهرک صنعتی ارومیه- باربری شهرک صنعتی ارومیه

باربری شهرک صنعتی ارومیه به تبریز

مسیر ارومیه تا تبریز حدود 149 کیلومتر است که تقریبا 2 ساعت زمان می برد. با توجه به اینکه تبریز هم یکی از شهرهای مهم و پرجمعیت به حساب می آید می تواند بازار خوب و در دسترسی برای محصولات تولید شده در شهرک های صنعتی ارومیه باشد.

رانندگان شرکت دی بار با شناخت کامل جاده ها و دسترسی های محلی بهترین مسیرها را برای رساندن بار به مقصد تعیین شده انتخاب می کنند.

ارسال خرده بار از شهرک صنعتی ارومیه به تهران

برخی محصولات تولید شده در شهرکهای صنعتی ارومیه حجم و وزن بالایی ندارند که نیاز به ماشین های سنگین نظیر خاور و کامیون برای ارسال آنها به شهرهای دیگر نظیر تهران باشد. در اینگونه موارد استفاده از نیسان بار که تا وزن حدود 2000 کیلوگرم را نیز می تواند حمل کند توصیه می شود.

حتی در بعضی مواقع در صورت زیاد بودن بار می توان از دو ماشین نیسان بار استفاده کرد زیرا کرایه حمل این دو در نهایت کمتر از خاور و کامیون خواهد بود.

شرکت دی بار با عضویت بیش از 60 هزار راننده فعال نیسان بار و وانت بار در سامانه باربری خود توانسته به خوبی نیاز مشتریان شهرک صنعتی ارومیه را در زمینه باربری پاسخگو بوده و همواره به منصف بودن در دریافت کرایه حمل و باربری شهرت داشته است.

بیمه کردن بار ، اجبار نه احتیاط

درست است که همیشه پیشنهاد دی بار بیمه کردن بار می باشد ولی اگر مشتری تمایلی به این کار نداشته باشد یا حق بیمه مربوط به بار خود را تقبل نکند شرکت دی بار الزامی به این کار ندارد.

ولی در صورتی که بار به هر دلیلی دچار آسیب و صدمه و خسارت گردد شرکت دی بار مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

شرط احتیاط این است که با پرداخت مبلغ ناچیزی که بابت حق بیمه باربری پرداخت می گردد خیال خود را از بابت صدمه و خسارات احتمالی به بار راحت کنیم.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله باربری ارومیه را از دست ندهید. 

باربری شهرک صنعتی ارومیه - بیمه کردن بار

ناوگان حمل و نقل سبک بار دی بار

شرکت دی بار با بیش از 65000 راننده عضو سامانه سبک بار و 28 نمایندگی فعال در شهرهای بزرگ و مهم کشور آماده ارائه خدمات باربری سبک بار، نیسان بار، وانت بار، کنارباری، خرده بار، بیمه کردن بار و… به مشتریان محترم می باشد. کافیست با کارشناسان دی بار که بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان محترم میباشند تماس بگیرید و خدمات باربری مدنظرتان را درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *