جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری اوز فارس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری اوز فارس - دی بار

باربری اوز فارس تحت نظر شرکت دی بار و نمایندگی شهر شیراز انجام می گردد.

اوز نام شهری در جنوب استان فارس است که در 340 کیلومتری شیراز از سمت جنوب شرق و در میان دو رشته کوه از کوههای زاگرس جنوبی قرار دارد.

این شهر از شمال به جویم و بنارویه، از جنوب به لامرد، از شرق به لار و گراش و از غرب به خنج می رسد. آب و هوای این شهر در شش ماه اول سال گرم و خشک و در شش ماه دوم معتدل و خنک است.

اغلب مردم این شهر برای امرار معاش به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می روند. همچنین فاصله شهر اوز تا بندرعباس که یکی از بنادر مهم اقتصادی و تجاری است حدود 285 کیلومتر است و برخی ساکنین شهر اوز برای کار و تجارت به این شهر می روند.

محصولاتی نظیر گندم ، شیره خرما و سوغاتی مثل گلیم، جاجیم، سفال و … از این شهر به شهرهای اطراف برای فروش ارسال می شود. در این مقاله قصد داریم با این شهر و باربری در آن بیشتر آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله پایانه باربری شیراز را مطالعه نمایید. 

باربری اوز فارس به شیراز

برای رسیدن از شهر اوز در استان فارس به شهر شیراز که مرکز این استان است دو مسیر وجود دارد. مسیر اول که 376 کیلومتر است و برای طی کردن آن 4 ساعت و 40 دقیقه زمان لازم است. مسیر دوم 425 کیلومتر است که 5 ساعت و 21 دقیقه زمان برای طی شدن نیاز دارد.

شهر شیراز به دلیل اینکه از کلانشهرها و میزبان گردشگران فراوان است موقعیت های شغلی، تحصیلی و گردشگری زیادی برای شهرهای اطراف دارد.

شهر اوز به دلیل کم آبی برای کشاورزی دچار محرومیت می باشد و به همین دلیل برخی ساکنین برای کسب درآمد به شهرهای دیگر نظیر شیراز یا شهرهای بندری مثل بندرعباس و بوشهر مهاجرت می کنند.

این افراد برای مهاجرت و حمل اثاثیه خود از ماشین های باربری که معمولا نیسان بار است استفاده می کنند. شرکت دی بار آمادگی دارد تا در صورت نیاز به ماشین باربری، خدمات باربری به شما عزیزان ارائه نماید.

مقاله پیشنهادی: پایانه نیسان بار برگشتی شیراز 

 

باربری اوز فارس - حمل اثاثیه منزل از اوز به بندرعباس

حمل اثاثیه منزل از اوز فارس به بندرعباس

همانطور که در بالا اشاره شد شهر بندرعباس به دلیل اینکه شهری بندری و مرکز مهم تجاری و اقتصادی محسوب می شود موقعیت های شغلی بیشتری را برای ساکنان شهرهای محروم مانند اوز فراهم می کند.

این افراد اقدام به اجاره یا خرید منزلی مسکونی در شهر بندرعباس نموده و اثاثیه خود را بوسیله ماشین های باربری نظیر خاور و نیسان بار به این شهر انتقال می دهند.

شرکت دی بار آمادگی دارد تا ارائه خدمات حمل اثاثیه منزل با در نظر گرفتن اصول ایمنی از بارگیری و حمل تا تخلیه را انجام دهد.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله باربری شهرک صنعتی شیراز را از دست ندهید. 

حمل خرده بار و کنارباری از اوز فارس به سایر شهرستان ها

در قسمت های قبل اشاره کردیم که شهر اوز فارس با وجود محرومیت هایی که دارد مرکز تولید صنایع دستی خاص این شهرستان می باشد که مازاد بر مصرف اهالی این شهر به شهرستان های اطراف ارسال می شود. گاهی این تولیدات و محصولات حجم و وزن زیادی ندارند و نیازی به کرایه یک ماشین کامل برای حمل آنها نیست.

این گونه بارها که به خرده بار و کنارباری معروف هستند توسط راننده ماشین باربری از فرستنده بار تحویل گرفته می شوند و به همراه بارهای دیگر در مقصد تحویل صاحب بار می گردند. به این طریق مشتری از همان خدمات با مبلغی کمتر استفاده خواهد نمود.

 

باربری اوز فارس - حمل خرده بار و کنارباری

شرکت دی بار ، ارائه خدمات باربری از نزدیکترین تا دورترین شهرها

یکی از ویژگی های خاص و برجسته شرکت دی بار داشتن نمایندگی های متعدد در شهرهای مختلف کشور است که همچنان در حال افزایش می باشد و این ویژگی موجب می شود تا هر فردی در هر نقطه ای از ایران که باشد حتی در شهرهای دور افتاده بتواند از خدمات این باربری برای حمل بار خود استفاده نماید.

همچنین از دیگر ویژگی های مثبت این شرکت پاسخگویی شبانه روزی حتی روزهای تعطیل می باشد که این برای مشتریان باربری بسیار خوشایند است. کافیست با شماره های این شرکت تماس بگیرید و به صحت این گفته ها ایمان بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *