جستجو
Close this search box.

باربری استهبان فارس

باربری استهبان فارس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری استهبان فارس - دی بار

شرکت دی بار یکی از معتبرترین شرکت های باربری در کشور می باشد که در زمینه ارائه خدمات باربری با انواع خودروها در کل کشور فعالیت می نماید. باربری استهبان فارس نیز یکی از خدمات این شرکت می باشد.

استهبان از شهرستانهای استان فارس با جمعیتی بالغ بر 70 هزار نفر است. این شهر که به شهر انجیر معروف است محصول اصلی آن انجیر و زعفران است.

از سایر محصولات کشاورزی این شهرستان می توان به گندم، زیتون، حبوبات، پنبه، انار، بادام، گردو و انگور اشاره کرد. زعفرانی که در استهبان کشت می شود از نظر طعم و عطر بسیار عالی می باشد ولی بدلیل نداشتن رنگ کافی کمتر شناخته شده است.

در این مقاله به موضوع باربری در شهر استهبان خواهیم پرداخت پس با دی بار همراه باشید.

باربری استهبان فارس

استهبان از شهرهای شرقی استان فارس است و فاصله این شهر تا شیراز 185 کیلومتر است. محصولات تولید شده در این شهرستان بیشتر به شیراز ارسال می شود که البته شهرهای دیگر نیز بازار خیلی خوبی برای تولیدات استهبان می باشند.

محصولات باغی و کشاورزی این شهرستان با ماشین های باربری خصوصا نیسان بار و وانت بار به اقصی نقاط کشور ارسال می شود.

از آنجا که نمایندگی شرکت دی بار در شهر شیراز نزدیک به این شهر می باشد کلیه باربری از این شهر به شهرهای اطراف و دیگر شهرها توسط ناوگان باربری این شرکت قابل انجام است. کافیست با شماره های این شرکت تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری لار استان فارس را مطالعه کنید. 

 

باربری استهبان فارس - انواع ماشین حمل بار

ارسال انواع کالا و بار از استهبان تحت پوشش بیمه باربری

یکی از دغدغه های مشتریان شرکت های باربری در موقع درخواست حمل بار با هر یک از خودروهای باربری این است که میزان مسئولیت پذیری و حفاظت از بار توسط شرکت چه میزان است؟

شرکت دی بار با رانندگانی که در این کار حرفه ای و خوش سابقه هستند همکاری می کند و از ایمن ترین و به روزترین خودروها در این کار بهره می گیرد ولی با این حال حوادثی پیش بینی نشده ممکن است در کمین باشد که بهتر است برای آن نیز تدبیری اندیشیده شود.

بهترین راه جهت پیشگیری از ضرر و زیان ناشی از حوادث دریافت خدمات بیمه باربری می باشد که این کار با پرداخت حق بیمه به شرکت باربری و صدور بیمه نامه معتبر قابل اجراست.

در این موارد با دریافت بیمه نامه دیگر خیال مشتریان از بابت خسارات احتمالی راحت خواهد بود. شما می توانید برای مشاوره رایگان و ثبت درخواست خود در زمینه باربری همه روزه و در کلیه ساعات شبانه روز با شماره های این شرکت تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی : باربری شیراز استان فارس

انواع ماشین حمل بار در شرکت دی بار

انواع خودروهای حمل بار به سه دسته تقسیم می شوند:

1- ماشین های حمل بار سبک و کوچک نظیر انواع وانت (وانت پراید، وانت پیکان و نیسان وانت)

2- ماشین های حمل نیمه سنگین نظیر کامیون، کامیونت و خاور

3- ماشین های حمل بار سنگین نظیر تریلی، کفی، کمپرسی، ترانزیت یخچالی ، 10 تن و 20 تن

شرکت دی بار کلیه خودروهای حمل بار نام برده شده در بالا را در اختیار دارد و در صورت درخواست مشتری به محل ارسال خواهد نمود.

اگر در انتخاب ماشین مناسب برای بار خود دچار سردرگمی و ابهام هستید می توانید با این شرکت تماس بگیرید و درخواست مشاوره نمایید. کارشناسان شرکت دی بار آماده مشاوره رایگان به مشتریان در زمینه انتخاب خودروی حمل و نقل مناسب می باشند.

بیشتر بخوانید : باربری شهرک صنعتی آب باریک فارس 

 

باربری استهبان فارس - ارسال انواع بار تحت پوشش بیمه

شرکت دی بار با 28 نمایندگی در کل کشور

شرکت دی بار با سه دهه سابقه درخشان در زمینه باربری همواره در جهت رضایت مشتریان کوشیده تا بهترین خدمات را با پرسنل حرفه ای و مسئول ارائه نماید.

این شرکت در حال گسترش بوده و تاکنون 28 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور دارد که به زودی چندین نمایندگی دیگر نیز به آنها افزوده خواهد شد.

شعار شرکت دی بار پاسخگویی شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل است و اپراتورهای این شرکت با صبر و حوصله آماده پاسخگویی، مشاوره رایگان، ثبت سفارش باربری، صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر برای مشتریان محترم می باشند.

برای ارسال بار خود از هر نقطه ای از کشور کافیست با این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *