جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن خراسان شمالی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن

 

خدمات باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن از خدمات ویژه باربری دی بار در استان خراسان شمالی است که به صورت شبانه روزی و با به روزترین امکانات انجام می شود.

شما می توانید برای مشاوره و استعلام قیمت با نمایندگی دی بار با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

صفی آباد از شهرهای استان خراسان شمالی و از توابع شهرستان اسفراین است و قلعه آقا حسن روستایی در شهرستان زواره می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد باربری با نمایندگی دی بار تماس بگیرید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی می توانید با دفتر مرکزی در تهران با شماره 02188760730 در تماس باشید.

مقالات بیشتر: باربری قاسم آباد و حسن آباد خراسان شمالی

باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

– مسیر اول حدود 720 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 8 ساعت و 10 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از سمت صفی آباد به سمت سنخواست، گرمه، میامی  _ شاهرود، سمنان حرکت می کند و در آخر به تهران ختم می شود.

باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن

– مسیر دوم حدود 820 کیلومتر است که حدود 9 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت قلعه آقا حسن به سمت سبزوار حرکت می کند و پس از آن مانند مسیر اول به سمت جاده شاهرود – میامی و تهران حرکت می کند.

– مسیر سوم حدود 760 کیلومتر است که حدود 9 ساعت و 50 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر اول و دوم تا سمنان ادامه دارد و پس از آن توسط جاده فیروزکوه به تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان دی بار با توجه شرایط جوی و ترافیک حمل و نقل جاده ای یکی از این دو مسیر را جهت تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند. همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از خیس شدن بار در اثر برف و باران استفاده می کنند.

مقالات بیشتر: باربری خواف و نشتیفان خراسان رضوی

نیسان بار و خاور صفی آباد و قلعه آقا حسن

برای ارسال بار تا وزن 2 تن می توانید از نیسان بار و تا 4 تن از خاور جهت بارگیری و باربری استفاده نمائید. بسیاری از بارها با توجه به تناژ و حجم توسط نیسان بارگیری و ارسال می شود.

بارهایی مانند اثاثیه منزل، لوازم صنعتی و … که نیاز به دقت و حساسیت بالایی دارند نیز با توجه به وزن و حجم با خاور و نیسان حمل می شوند.

برخی از بارها مانند مبلمان و کمد را با نیسان های کفی مبلی حمل می کنند که براحتی بارگیری شوند و در زمان باربری دچار آسیب و خسارت نشوند.

برای ارسال بارهایی مانند مواد غذایی و خشکبار باید از نیسان ها و یا خاورهایی که دارای سقف و یا چادر برزنتی هستند استفاده کرد تا در هنگام بارندگی برف و باران دچار آسیب نشوند.

برای مشاوره و کارشناسی دقیق بار خود می توانید با کارشناسان دی بار در تماس باشید و پس از مشاوره با توجه به نوع، وزن و حجم بار یک ماشین مناسب را برای بارگیری و باربری استفاده نمائید.

حمل اثاثیه منزل صفی آباد و قلعه آقا حسن

برخی از مردم بدلایلی نظیر تحصیل، شغل، بیماری و … تصمیم به نقل مکان از شهری به شهر دیگر می کنند. برای انجام امور باربری اثاثیه منزل بهتر است از شرکت های باربری کمک بگیرید.

قبل از بارگیری باید لوازم منزل به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی شوند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن

برای بسته بندی می توانید از پرسنل بسته بندی شرکت دی بار کمک بخواهید. پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی میکنند تا در هنگم بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

یکی از مهمترین وسایل در بسته بندی وسایل کارتن است که باید محکم بوده و توانایی تحمل وزن وسیله ها را داشته باشد. همچنین از پلاستیک ها و نایلون های حباب دار نیز استفاده می شود که جلو ضربه را در هنگام حمل بار می گیرند.

بر روی کارتن نیز از چسب هایی محکم استفاده می شود تا وسایل بیرون نریزند. با ما آسودگی در باربری لوازم منزل را تجربه کنید.

مقالات بیشتر: باربری چمن آباد و سلامی خراسان رضوی

هزینه باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن

هزینه باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن به تهران ثابت نیست و با توجه به چند عامل مشخص می شود اما می توان قیمت حدودی باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن تا تهران را حدود 2.750.000 تومان در نظر گرفت.

از عواملی که در تعیین قیمت باربری به تهران تأثیرگذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بیمه باربری
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین های باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد مکان های بارگیری و باربری
  • زمان بارگیری
  • و …

شما می توانید برای استعلام دقیق تر از تعرفه باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن به تهران با کارشناسان دی بار با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

مقالات بیشتر: باربری جنگل و رشتخوار خراسان رضوی

پایانه وانت بار و نیسان بار صفی آباد و قلعه آقا حسن

برای ارسال بار تا 2 تن می توانید از خودروی باری نیسان جهت حمل بار خود استفاده نمائید. شرکت دی بار از هر کجای استان خراسان شمالی در کمترین زمان ممکن بار شما را به سرعت و کاملا مطمئن حمل می کند.

اگر از جمله افرادی هستید که بخشی از بیزینس شما به باربری احتیاج دارد می توانید با ما همراه باشید. گاهی اوقات ممکن است باربری و حمل بار از صفی آباد و قلعه آقا حسن به تهران و دیگر شهرها و استان ها به صورت رفت و برگشتی انجام شود.

به این صورت که بار از مبدأ صفی آباد به تهران ارسال می شود و پس از تخلیه بار در صفی آباد بار دیگری از همان مکان یا مکان دیگر مانند باربری از نمایشگاه بین المللی بجنورد به مقصد تهران حرکت می کند.

راننده موظف است در همان روز با شکلی برنامه ریزی شده اقدام به بارگیری بار جدید کند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند.

از مزایای خدمات باربری رفت و برگشتی می توان به قیمت پایین تر آن اشاره کرد که می توانید برای اطلاع دقیق تر از تعرفه باربری و انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *