جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری زیار و قلعه شور اصفهان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری زیار و قلعه شور اصفهان

باربری زیار و قلعه شور اصفهان زیر نظر نمایندگی اصفهان باربری دی بار انجام می گردد .

زیار نام شهری در بخش مرکزی شهر اصفهان است و در کیلومتر 25 جاده اصفهان واقع شده است. اغلب مردم این شهر به کشاورزی مشغولند . محصولاتی نظیر غلات، صیفی جات و انواع میوه در آن کشت می شود . جمعیت این شهر بالغ بر 4500 نفر است .

قلعه شور نیز نام روستایی در دهستان کرارج واقع در بخش مرکزی شهر اصفهان می باشد . باربری در کلیه شهرها و روستاهای واقع در استان اصفهان تحت پوشش باربری دی بار انجام می گردد چرا که این باربری در کلیه مراکز استانها نمایندگی فعال دارد.

حمل اثاثیه منزل ، حمل محصولات کشاورزی و دامی ، تولیدات صنعتی و کارخانه ای و … از خدمات این باربری می باشند. در ادامه بیشتر با خدمات مجموعه دی بار آشنا خواهید شد پس تا پایان با ما همراه باشید .

باربری زیار و قلعه شور اصفهان

با اینکه روستای قلعه شور روستایی با جمعیت کمتر از 500 نفر است و روستایی کوچک و کم جمعیت محسوب می شود با این حال باربری دی بار ارائه خدمات به کلیه شهرها و روستاهای حتی دورافتاده را در برنامه خود قرار داده است .

روستاییان اغلب استانها به کار کشاورزی و دامپروری اشتغال دارند و ارسال محصولات خود به شهرها را به باربری های مختلف می سپارند .

باربری دی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری اعم از خاور ، کامیون ، تریلی ، نیسان بار ، وانت بار و … و پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه خدمات باربری به کلیه شهرها و روستاهای کشور می باشد . کافیست با دی بار تماس بگیرید .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری اصفهان را مطالعه نمایید . 

 

باربری زیار و قلعه شور اصفهان - حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل توسط باربری دی بار

امروزه بسیاری از افراد به دلایل شغلی، تحصیلی، شرایط آب و هوا و … اقدام به نقل مکان از نقطه ای به نقطه دیگر می کنند . حال ممکن است این نقل مکان از یک شهر به شهری دیگری یا استانی به استان دیگر باشد .

برای حمل و نقل اثاثیه منزل بایستی ابتدا اقدام به بسته بندی اصولی لوازم نمود تا در هنگام بارگیری ، حمل و تخلیه اثاثیه دچار آسیب نشوند . در مرحله بعد بایستی یک باربری مطمئن ، منصف و حرفه ای را انتخاب نمود تا حمل و نقل به سادگی انجام پذیرد .

باربری دی بار خدمات حمل اثاثیه منزل بین شهری را نیز برعهده دارد و این کار را کاملا حرفه ای انجام می دهد . اگر قصد عزیمت از شهری به شهر دیگر را دارید می توانید با دی بار تماس بگیرید .

مقاله پیشنهادی : باربری شهرک صنعتی اصفهان

 

باربری زیار و قلعه شور اصفهان - اعزام کارگر بسته بندی

اعزام کارگر بسته بندی برای اسباب کشی

برخی افراد به دلایلی نظیر کمبود وقت ، مشغله زیاد ، عدم توانایی و … قادر به بسته بندی کردن اثاثیه خود برای اسباب کشی نیستند . استفاده از خدمات کارگران بسته بندی در این زمینه برای اینگونه افراد بسیار مفید است.

کارگران بسته بندی بصورت حرفه ای و اصولی نسبت به بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل اقدام می کنند تا آسیبی در حین اسباب کشی به لوازم وارد نشود .

این کارگران به همراه خود کارتن خالی ، چسب نواری پهن ، طناب ، نایلون حباب دار و پتوی ضربه گیر دارند و نیازی نیست که مشتری نسبت به تهیه آنها اقدام نماید . صفر تا صد اسباب کشی خود را می توانید به دی بار بسپارید.

بیشتر بخوانید : تعرفه باربری اصفهان در سال 1401

باربری دی بار ، خدمات باربری همیشه و هر بار

باربری دی بار با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه خدمات باربری و دارا بودن 34 نمایندگی فعال در مراکز استانها در کلیه ایام هفته حتی روزهای تعطیل و در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات باربری به هموطنان عزیز می باشد.

کافیست با این مجموعه تماس بگیرید و ضمن ثبت سفارش باربری از پشتیبانی تا هنگام تحویل بار به مقصد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *