جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری دیزیچه و زیباشهر اصفهان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری دیزیچه و زیباشهر اصفهان

دیزیچه و زیباشهر هر دو از شهرهای مبارکه در استان اصفهان می باشند که ما در این مقاله قصد داریم با این دو شهر بیشتر آشنا شده و از نظر وضعیت اقتصادی و اشتغال و همچنین باربری این دو شهر را مورد بررسی قرار دهیم.

باربری دیزیچه و زیباشهر اصفهان تحت نظارت شعبه اصفهان باربری دی بار انجام می گردد. این دو شهر از نظر کشاورزی و همچنین صنعت در وضعیت مناسبی قرار دارند و اشتغال بیشتر مردم در بخش کشاورزی و باغداری و همچنین اشتغال در کارخانجات می باشد.

محصولات تولیدی در این دو شهر توسط خودروهای باربری سنگین و سبک توسط باربری دی بار انجام می شود. با این مقاله همراه شوید تا بیشتر با خدمات این باربری در دو شهر دیزیچه و زیباشهر آشنا شوید.

باربری دیزیچه و زیباشهر اصفهان

دیزیچه شهری از توابع مبارکه در جنوبغرب استان اصفهان می باشد که در 5 کیلومتری شهر مبارکه و 35 کیلومتری شهر اصفهان و در حاشیه زاینده رود واقع شده است.

علت نامگذاری این شهر به این نام نیز به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی آن است که از سه طرف با کوه و از یک طرف با رودخانه محصور شده است و مانند دژ بوده و به آن دژچه می گفتند که به مرور زمان به دیزیچه تغییر نام پیدا کرده است.

اقتصاد مردم این شهر کشاورزی و سپس بخش صنعت (خصوصا حمل و نقل سیمان) است زیرا کارخانه سیمان دیزیچه در دل این شهر جای گرفته است و این شهر با کارخانجات و صنایع سنگین و سبک استان اصفهان من جمله مجمع فولاد مبارک اصفهان مجاورت دارد. جمعیت این شهر چیزی بیش از 5 هزار نفر است.

شهر زیباشهر نیز از توابع گرکن جنوبی مبارکه استان اصفهان می باشد که این شهر در سال 1381 از ادغام سه روستای لنج، خولنجان و آدرگان بوجود آمد.

رودخانه زاینده رود از این شهر عبور می کند و زمینهای حاصلخیز و آب و هوای مساعد موجب شده که باغداری و کشاورزی در این شهر رونق فراوانی داشته باشد.

محصولاتی همچون گندم، برنج، جو، هلو، گیلاس و … در این شهر به عمل می آیند. همچنین کارخانجاتی در این شهر احداث شده اند که مهمترین آنها صنایع نسوز ایران می باشد که تولید آجرهای نسوز را انجام می دهد.

باربری دی بار کلیه محصولات و تولیدات این دو شهر را به اقصی نقاط ایران حمل می کند و ارائه خدمات باربری در دی بار بصورت شبانه روزی می باشد. برای حمل و باربری کالای خود می توانید با دی بار تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی : تعرفه باربری اصفهان در سال 1401 

 

باربری دیزیچه و زیباشهر اصفهان - معرفی دیزیچه و زیباشهر

انواع خدمات و ویژگی های باربری دی بار

  • ارائه خدمات گوناگون باربری از جمله حمل اثاثیه منزل، بسته بندی اثاثیه، حمل بارهای خاص، حمل بار به شهرستان ها ، ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر، ارسال خرده بار و کنارباری، بار برگشتی و …
  • ارائه کیفیت مطلوب در کلیه مراحل باربری
  • تضمین سلامت بار و همچنین بیمه کردن بار به درخواست مشتری
  • هزینه باربری منعطف و منصفانه برای انواع خدمات باربری
  • سرعت انجام کار باربری همراه با حفظ کیفیت
  • بهره گیری از انواع خودروهای باربری بر طبق نیاز مشتری و نوع بار ارسالی اعم از ماشین های سنگین نظیر خاور، تریلی، کامیون و … و ماشین های سبک نظیر نیسان بار و وانت بار
  • دارا بودن پرسنل مجرب در کلیه سطوح از قبیل اپراتورها، رانندگان، کارگران باربری و بسته بندی و …
  • دارا بودن 34 شعبه فعال در سرتاسر کشور برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان
  • ارائه خدمات باربری ، نیسان بار و وانت بار در کلیه مناطق تهران و دیگر شهرها
  • استفاده از متدهای روز برای بسته بندی لوازم و اثاثیه جهت حمل بار

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری اصفهان را مطالعه نمایید. 

 

باربری دیزیچه و زیباشهر اصفهان - انواع خدمات باربری دی

باربری دی بار

باربری دی بار با بیش از دو دهه سابقه در زمینه ارائه خدمات باربری آماده انجام کلیه سفارشات باربری شما اعم از حمل اثاثیه و لوازم منزل، حمل بار و محصولات کشاورزی و کارخانه ای، حمل خرده بار و کنارباری، حمل انواع بارهای خاص بصورت VIP و … می باشد.

در هر کجای ایران که هستید می توانید با شماره های این باربری تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. اپراتورهای باربری دی بار بصورت شبانه روزی و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می باشند. کافیست با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *