جستجو
Close this search box.

باربری خیابان مطهری

باربری خیابان مطهری

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده خیابان مطهری دی بار

باربری خیابان مطهری تمام امور باربری را با انواع ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار انجام می دهد. این باربری به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت تمام اصول باربری توسط نیروهای با تجربه و آموزش دیده انواع بار را به صورت بین شهری جابجا می کند.

باربری خیابان مطهری تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات صنعتی و کشاورزی، حمل محصولات تولیدی و کارگاهی، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل وسایل سنگین و حساس با انواع ماشین باربری سبک بار و سنگین بار است.

برای استفاده از خدمات این باربری می توانید با شماره تلفن 02152412 تماس حاصل کرده و بعد از ثبت درخواست منتظر وانت بار و نیسان بار متناسب با بار خود باشید. البته با توجه به حجم و وزن بار می توان از سایر ماشین های باربری برای حمل بار استفاده کرد، این مورد به نیاز مشتری بستگی دارد.

 

حمل بار با باربری خیابان مطهری

خدمات باربری خیابان مطهری

در باربری خیابان مطهری که به عنوان یکی از نمایندگی های گروه حمل و نقل دی بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است، تمام امور باربری توسط رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر انجام می شود. از خدمات باربری خیابان مطهری که جزو خدمات ویژه مجموعه باربری دی است، می توان به صدور بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار به صورت آنلاین با کد رهگیری روی بارنامه) و بیمه نامه معتبر (با توجه به ارزش کالا) برای تمام امور باربری اشاره کرد. با ارائه خدمات انحصاری دی بار، ایمنی در باربری افزایش پیدا کرده و موجب جلب رضایت متقاضیان و تبدیل آنها به مشتریان دائمی شده است.

در باربری خیابان مطهری برای حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار خدمات ویژه ارائه می شود، به این صورت که مشتریان می توانند با استفاده از خدمات حمل اثاثیه منزل، موجب افزایش ایمنی در جابجایی وسایل خود شوند؛ زیرا در این مجموعه بسته بندی وسایل توسط نیروهای با تجربه و با استفاده از روش های اصولی و تجهیزات مدرن انجام می شود. همچنین برای حمل اثاثیه منزل از نیروهای حمل بار ماهر و ماشین باربری مجهز به کار برده می شود تا به وسایل آسیبی وارد نشود و مشتریان نگرانی از بابت اسباب کشی نداشته باشد.

برای حمل خرده بار نیز باربری خیابان مطهری به عنوان نمایندگی محموعه دی بار، نیازی به استفاده از نیسان بار به صورت دربستی نخواهد بود و تنها هزینه حمل کالا از مشتریان دریافت می شود.

خدمات ذکر شده جزو خدمات انحصاری باربری دی است و در هیچ باربری دیگری چنین خدماتی به مشتریان ارائه نمی شود. برای بهره مندی از خدمات این باربری کافی است که با پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و اعلام بار کنید.

پشتیبانی باربری دی همه روزه حتی در روزهای تعطیل به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده پاسخگویی به متقاضیان حمل بار است.

پیشنهاد ویژه باربری دی: باربری تهران به شهرستان[

 

خدمات باربری خیابان مطهری

دی بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

گروه حمل و نقل دی بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و ایجاد نمایندگی های رسمی در مراکز استان های کشور، به عنوان نخستین ناوگان سبک بار در کشور شناخته می شود.

دی بار، شبکه ای گسترده از رانندگان نیسان بار را در تمام نقاط ایران به وجود آورده است که همین مورد موجب شده که متقاضیان باربری در هر جایی کشور قرار دارند و در هر لحظه ای که بخواهند، می توانند از خدمات این مجموعه به راحتی استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات لازم در زمینه باربری بین شهری با انواع وانت بار می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *