جستجو
Close this search box.

باربری محدوده خیابان بهشتی عباس آباد

باربری محدوده خیابان بهشتی عباس آباد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده خیابان بهشتی عباس آباد

باربری محدوده خیابان بهشتی عباس آباد یکی از باربری های فعال مجموعه حمل و نقل دی بار است که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. برای استفاده از خدمات باربری در این منطقه کافی است با شماره تلفن 02152412 تماس حاصل فرمایید و بعد از ثبت درخواست منتظر ماشین باربری متناسب با بار خود شوید.

باربری محدوده خیابان بهشتی عباس آباد تمام امور باربری را با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار انجام می دهد. این باربری با رعایت تمام استانداردهای لازم در حمل بار سعی در کسب رضایت متقاضیان حمل بار دارد. همچنین همواره می کوشد با کیفیت ترین خدمات را با پایین ترین نرخ باربری به مشتریان ارائه دهد.

 

خدمات باربری محدوده بهشتی عباس آباد

خدمات باربری محدوده خیابان بهشتی عباس آباد

باربری محدوده خیابان بهشتی برای حمل انواع بار خدمات ویژه ارائه می دهد که در میان آنها می توان به حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار اشاره کرد. به این صورت که در این باربری برای حمل اثاثیه منزل از نیروهای باربری و بسته بندی ماهر و با تجربه استفاده می شود.

در باربری محدوده خیابان بهشتی، نیروهای مورد استفاده در اسباب کشی با به کارگیری روش های اصولی و استاندارد موجب افزایش ایمنی در اسباب کشی و مانع از آسیب رسیدن به وسایل منزل می شوند. همچنین با حمل ایمن وسایل، اسباب کشی بدون دغدغه صورت می گیرد؛ زیرا برای اسباب کشی از ماشین های باربری مجهز و مخصوص حمل اثاثیه منزل استفاده می شود.

حمل خرده بار یکی دیگر از خدمات باربری محدوده خیابان بهشتی است که با استفاده از آن دیگر نیازی به ماشین باربری به صورت دربستی نخواهد بود و تنها هزینه حمل کالا از مشتریان دریافت می شود.

لازم به ذکر است در این باربری که تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار مشغول به فعالیت است، برای تمام امور باربری بیمه نامه معتبر (با توجه به ارزش کالا و درخواست مشتری) و بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار به صورت آنلاین) صادر می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله لیست باربری های شمال تهران 1402 پیشنهاد می شود.

تعرفه باربری محدوده بهشتی عباس آباد

نرخ باربری محدوده بهشتی عباس آباد، با توجه به ویژگی های بار و براساس نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود. همچنین به عوامل موثر مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، مسافت باربری، مبدا و مقصد باربری (برحسب کیلومتر)، نوع ماشین باربری و تعداد آن، زمان باربری، فصل باربری، فوریت در باربری، توقف در مسیر و نیروی باربری مورد استفاده برای حمل بار بستگی دارد.

بنابراین نمی توان برای حمل انواع بار قیمت ثابتی را در نظر گرفت و با توجه به موارد ذکر شده، هزینه باربری مشخص خواهد شد. همچنین بیمه نامه مورد استفاده برای باربری بین شهری بر هزینه باربری تاثیر گذاشته و موجب افزایش تعرفه باربری خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت باربری تهران به شهرستان می توانید با شماره تلفن 02152412 تماس حاصل فرمایید. پشتیبانی باربری دی به صورت 24 ساعته و همه روزه حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

 

تعرفه باربری محدوده بهشتی عباس آباد

دی بار، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری بین شهری

گروه حمل و نقل دی بار بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان های کشور و 64000 راننده فعال دارد. بنابراین می تواند در تمام نقاط کشور  بهترین خدمات باربری را به صورت شبانه روزی به متقاضیان باربری ارائه دهد.

برای استفاده از خدمات این باربری کافی است در سامانه دی بار اعلام بار کنید. بعد از ثبت درخواست باربری در سریع ترین زمان ممکن بارگیری بار شما انجام می شود. در این باربری با رعایت تمام موارد ایمنی، بار مشتریان به صورت کاملا سالم و به صورت سریع در مقصد تحویل داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *