جستجو
Close this search box.

باربری تبریز به اصفهان

باربری تبریز به اصفهان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تبریز به اصفهان - دی بار

باربری از شهر تبریز به سایر نقاط کشور اعم از استان های اصفهان ، شیراز ، کرمان ، مشهد ، آذربایجان غربی و شرقی ، مازندران و … با کمترین تعرفه در باربری دی بار انجام می شود . باربری تبریز به اصفهان در همه روزهای هفته و به صورت شبانه روزی انجام می شود . باربری دی در هر دو شهر تبریز و اصفهان دارای نمایندگی فعال می باشد و این به معنی خدمات رسانی سریع و به موقع به هموطنان عزیز می باشد .

حمل انواع بار ، اثاثیه منزل ، لوازم اداری ، محصولات کارخانه ای و کشاورزی و … توسط خودروهای باربری سبک بار نظیر نیسان بار و وانت بار و یا خاور انجام می شود . اگر ساکن شهر تبریز هستید و برای ارسال بار به دنبال باربری مناسب و منصف می گردید مطالعه مقاله باربری تبریز به اصفهان را از دست ندهید .

 

باربری تبریز به اصفهان - حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل از تبریز به اصفهان

همانطور که می دانید حمل و باربری اثاثیه منزل در داخل شهرها توسط اتوبارها صورت می گیرد که عموما با خودرو خاور مسقف انجام می شود . اما اتوبارها تنها برای خدمات باربری درون شهری مجوز فعالیت دارند و اجازه حمل اثاثیه منزل بین دو شهر را ندارند . پس برای دریافت خدمات باربری بین شهری نظیر باربری تبریز به اصفهان باید از شرکت های باربری کمک گرفت .

چنانچه اثاثیه منزل قابلیت حمل با خودروهای سبک باربری نظیر نیسان بار را داشته باشد بارگیری در این گونه خودروها انجام می شود و توسط چادر برزنتی روی بار پوشانده می شود تا در طول مسیر آسیبی به بارها وارد نشود . اگر اثاثیه منزل حجم و وزنی بیش از خودروی نیسان بار و وانت بار داشته باشد از خاورهای مسقف یا بدون سقف با پوشش چادر برزنتی برای حمل اثاثیه منزل بین شهری استفاده می شود . اگر قصد حمل اثاثیه منزل و باربری تبریز به اصفهان را دارید می توانید با باربری دی بار تماس بگیرید .

مقاله پیشنهادی : لیست باربری های مجاز تبریز 1402

استفاده از خدمات کارگر بسته بندی

برخی افراد به دلیل کمبود وقت یا مشغله های گوناگون فرصت و توان بسته بندی اثاثیه خود را ندارند . در این زمان می توان از کارگران بسته بندی کمک گرفت . کارگران بسته بندی با بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم آشنا هستند و کلیه لوازم مورد نیاز برای این کار از قبیل چسب ، کارتن ، پلاستیک حبابدار ، روزنامه باطله و … را همراه خود می آورند.

شما می توانید بدون دغدغه و در عرض چند ساعت کلیه لوازم خود را برای ارسال به شهری دیگر بسته بندی کنید و خیالتان از بابت سالم ماندن آنها در طی بارگیری و تخلیه راحت باشد. برای دریافت خدمات کارگر بسته بندی کافیست با باربری دی بار تماس بگیرید .

 

باربری تبریز به اصفهان - هزینه باربری

هزینه باربری تبریز به اصفهان

اولین عاملی که روی هزینه باربری اعم از باربری تبریز به اصفهان تاثیر می گذارد مبحث فاصله بین مبدا و مقصد می باشد. از آنجا که فاصله شهر تبریز تا شهر اصفهان در حدود 900 کیلومتر است که مسافت کمی به حساب نمی آید.

با توجه به فاصله به کیلومتر ، حجم و وزن بار ، حق بیمه باربری و استفاده از خدماتی نظیر باربری شبانه یا کارگر بسته بندی می تواند هزینه باربری متفاوت شود. اگر قصد استفاده از خدمات باربری تبریز به اصفهان و یا بالعکس را دارید می توانید با باربری دی بار تماس بگیرید و هزینه دقیق را از اپراتورهای این مجموعه جویا شوید.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شهرک صنعتی تبریز را مطالعه کنید. 

دی بار پیشرو در خدمات باربری کشور

باربری دی بار در باربری سبک بار کشور همواره جزء اولین ها بوده و با 34 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور خدمات شبانه روزی باربری بین شهری را انجام می دهد. اپراتورهای مجموعه دی بار در دو شیفت روزانه و شبانه به پاسخگویی ، ثبت سفارش و پشتیبانی مشتریان این باربری مشغولند و شما می توانید حتی در روزهای تعطیل هم از خدمات این باربری استفاده کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *