جستجو
Close this search box.

باربری تبریز به کرمانشاه

باربری تبریز به کرمانشاه

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تبریز به کرمانشاه - باربری دی بار

باربری تبریز به کرمانشاه زیر نظر باربری دی بار به وسیله نیسان بار ، وانت بار ، خاور و … انجام می شود. چنانچه قصد ارسال بار از تبریز به کرمانشاه یا سایر شهرها را دارید می توانید با نمایندگی تبریز دی بار به شماره 09142406369 تماس بگیرید .

باربری دی علاوه بر نمایندگی دی بار در تبریز در کرمانشاه و 30 شهر دیگر نیز نمایندگی فعال دارد و این موضوع موجب سرعت بخشی به خدمات باربری در سرتاسر کشور می باشد. یکی از ویژگی های بارز باربری دی این است که پاسخگویی و پشتیبانی در این باربری به صورت شبانه روزی می باشد و اپراتورهای این مجموعه در دو شیفت کاری پاسخگوی مشتریان دی بار هستند.

مزایای استفاده از خدمات باربری تبریز به کرمانشاه

  • پاسخگویی 24 ساعته و بدون معطلی
  • صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر و آنلاین
  • پشتیبانی شبانه روزی تا رسیدن بارها به مقصد
  • سرعت بالا در ارائه خدمات باربری
  • دارا بودن 34 نمایندگی در سرتاسر کشور
  • تعرفه کرایه حمل پایین و در حد بار برگشتی
  • تامین انواع خودروی نیسان بار ، وانت بار ، خاور ، کامیون و …
  • تامین نیروی کارگر بسته بندی ، کارگر حمل و چیدمان به درخواست مشتری
  • عضویت بیش از 60 هزار راننده فعال در سامانه باربری دی بار

مقاله پیشنهادی : لیست باربری های مجاز تبریز 1402

 

باربری تبریز به کرمانشاه - مزایای استفاده از دی بار

شماره تلفن باربری تبریز به کرمانشاه

همانطور که در بالا به آن اشاره شد باربری دی بار در کلیه شهرهای بزرگ کشور دارای نمایندگی می باشد که به خدمات باربری خصوصا سبک بار (نیسان بار) اشتغال دارند. شماره تلفن نمایندگی تبریز 09142406369 و نمایندگی کرمانشاه 09183202272 است . دفتر مرکزی باربری دی بار در شهر تهران واقع شده که می توانید با شماره 02152412 با این دفتر در تماس باشید و در صورت بروز مشکل ، انتقاد و پیشنهاد نیز با مدیریت مجموعه می توانید با شماره دفتر مرکزی تماس بگیرید .

هزینه باربری تبریز به کرمانشاه چقدر است؟

در امر باربری اولین و مهمترین مسئله ، هزینه باربری و تعرفه قیمت حمل بار می باشد. معمولا هزینه باربری به مسافت بین مبدا و مقصد بستگی دارد ولی عوامل دیگری نیز در مقدار کرایه تاثیرگذار خواهند بود . اینکه از چه نوع خودرویی برای حمل بار استفاده کنیم و اینکه نوع بار ، وزن بار و حجم بار چقدر باشد در هزینه موثر خواهد بود . اگر راننده برای بارگیری و یا کمک به حمل بار دچار مشقت شود و یا زمان زیادی برای بارگیری و تخلیه سپری کند در مقدار کرایه موثر خواهد بود . برای اطلاع از قیمت دقیق کرایه بار می توانید با شماره 09142406369 تماس بگیرید .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شهرک صنعتی تبریز را مطالعه کنید.

حمل اثاثیه منزل با باربری تبریز به کرمانشاه

اگر بخواهید لوازم و اثاثیه منزل خود را از تبریز به کرمانشاه و یا هر شهر دیگری انتقال دهید می توانید از خدمات حمل اثاثیه باربری دی بار استفاده کنید. همچنین می توانید از خدمات کارگران بسته بندی برای کارتن کردن اصولی و استاندارد لوازم خود استفاده کنید تا در هنگام بارگیری ، طی مسیر و تخلیه دچار آسیب و شکستگی نشوند . بسته به اینکه میزان بار و اثاثیه شما چقدر است می توان از خودروی نیسان بار چادر دار ، خاور مسقف و خاور روباز چادر دار برای حمل بار و اثاثیه منزل استفاده کرد .

 

باربری تبریز به کرمانشاه - شماره تلفن باربری

باربری دی بار؛ سریع ترین در ارائه خدمات باربری

به جرات می توان گفت باربری دی بار در ارائه خدمات باربری خصوصا باربری نیسان بار سریعترین در کشور است. چرا که تعدد رانندگان عضو در سامانه باربری این مجموعه و همچنین تعداد نمایندگی هایی که در سراسر کشور و در مراکز استانها وجود دارند سرعت خدمات دهی را چند برابر می کند . علاوه بر این باربری دی بار یک باربری شبانه روزی است و مشتریان آن نیازی به معطل شدن برای دریافت خدمات باربری ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *