جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

پایانه نیسان بار برگشتی کرج

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

پایانه نیسان بار برگشتی کرمان

 

کرج یکی از کلانشهرهای ایران می باشد که در استان البرز واقع گردیده است. باربری و ارائه خدمات نیسان بار برگشتی کرج به تهران، مشهد، اهواز، یزد و سایر شهرستان ها توسط باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

اگر نیاز به باربری سریع و ارزان دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای ارتباط با پایانه باربری کرج نیز با شماره 09191934779 تماس بگیرید.

باربری کرج تهران

از دو مسیر می توان خدمات باربری کرج به تهران و باربری تهران به کرج را انجام داد که این دو مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول شامل 51 کیلومتر است که حدود 1 ساعت فاصله زمانی دارد. این مسیر از کرج به سمت گرمدره، شهر قدس و در انتها به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم حدود 64 کیلومتر است که حدود 1 ساعت و 15 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر اول از شهر قدس عبور می کند و به سمت بزرگراه آیت الله مهدوی کنی به سمت تهران ختم می شود.

انجام امور باربری کرج به تهران شامل حمل اثاثیه منزل، حمل بار از نمایشگاه بین المللی کرج و … می باشد که می توانید برای ارسال بار خود با کارشناسان دی بار تماس بگیرید.

شماره باربری کرج

شرکت دی بار با 10 سال سابقه درخشان در زمینه باربری، موفق به راه اندازی 28 نمایندگی در سراسر کشور شده است که به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت می باشند.

همچنین این شرکت دارای بیش از 28.000 راننده نیسان در سطح کشور است و این امکان را برای شما فراهم کرده است که در هر نقطه از ایران و در کمترین زمان ماشین باربری را برای شما ارسال کند.

هدف دی بار انجام امور باربری با بهترین خدمات و پایین ترین قیمت می باشد که می توانید برای استعلام قیمت نیز با کارشناسان دی بار در تماس باشید. برای ارتباط با دی بار در کرج با شماره 09191934779 تماس بگیرید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی قم

حمل اثاثیه منزل در کرج

بسیاری از مردم کرج با توجه به شرایط شغلی و دیگر عوامل از استان البرز و شهرستان کرج به تهران نقل مکان می کنند. حمل اثاثیه منزل یکی از حساس ترین و مهم ترین امور باربری محسوب می شود چرا که در صورت بسته بندی و بارگیری نامناسب، بار در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب می شود.

برای انجام امور بسته بندی می توانید از پرسنل بسته بندی دی بار جهت تسریع در زمان استفاده کنید. پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل را به صورت کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

پس از بسته بندی نوبت.به بارگیری می باشد که باید.با شرکت باربری دی تماس بگیرید.و ماشین باربری مورد نظر.خود را رزرو نمائید. رانندگان پس از اعلام بار.حداکثر ظرف مدت 2 ساعت برای.بارگیری در مبدأ حاضر می شوند و.پس از بارگیری به سمت.مبدأ حرکت می کنند.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی قزوین

نیسان بار برگشتی کرج

نیسان بار برگشتی.کرج یک مزیت فوق العاده.برای رانندگان، صاحب بار و حتی شرکت باربری می باشد. معمولا رانندگان پس از.تخلیه بار علاقه مند هستند.برای رفتن به سمت خانه.خود یک بار با هزینه کمتر را حمل کنند.

برای مثال فرض کنید یک.بار از تهران به کرج بارگیری شده است. پس از تخلیه بار در کرج ممکن است.راننده قصد رفتن به خانه.خود را داشته باشد. در این هنگام علاقه.مند می باشد یک بار با هزینه کم به شهر خود حمل کند.

شرکت باربری دی برای انجام.خدمات باربری به صورت دربستی.و برگشتی آماده خدمات رسانی.به تمامی مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارتباط با.نمایندگی دی بار در شهر خود.به صفحه تماس با ما مراجعه.کنید و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *