جستجو
Close this search box.

پایانه نیسان بار برگشتی قزوین

پایانه نیسان بار برگشتی قزوین

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

پایانه نیسان بار برگشتی قزوین

قزوین یکی از شهرهای مرکزی کشور می باشد. ارائه خدمات نیسان بار برگشتی قزوین توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری در این شهر با پایانه باربری دی بار با شماره 09191934779 تماس بگیرید.

قزوین به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شرق به غرب و جنوب به شمال کشور، نزدیکی به تهران و کرج، دارا بودن چندین شهرک صنعتی و نیز امکانات مناسب آموزشی و علمی از جمله چندین دانشگاه دولتی و غیر دولتی از موقعیت مناسبی در ایران برخوردار است.

مقالات بیشتر: باربری نمایشگاه بین المللی قزوین

باربری قزوین تهران

مسیرهای حمل و نقل و باربری جاده ای از قزوین به تهران شامل 2 مسیر می شود که:

  • اولین مسیر حدود 153 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 1 ساعت و 58 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از مبدأ قزوین شروع می شود و به سمت کرج و تهران حرکت می کند.
  • مسیر دوم نیز حدود 192 کیلومتر است که حدود 2 ساعت و 49 دقیقه فاصله زمانی دارد که این مسیر از قزوین به سمت بوئین زهرا حرکت می کند و از جاده اشتهارد به صفادشت به سمت تهران ختم می شود.

رانندگان دی بار با توجه به شرایط جوی و ترافیک جاده ای یک مسیر را برای باربری انتخاب می کنند. شما می توانید برای خدمات باربری در قزوین مانند باربری شهرک صنعتی البرز قزوین می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات شرکت دی بار به صورت ویژه بهره مند شوید.

هزینه نیسان بار برگشتی قزوین

هزینه باربری قزوین به صورت برگشتی نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از تهران به قزوین حدود 650.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری خود با باربری دی به شماره 09191934779 تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی شیراز

نیسان بار برگشتی قزوین

بسیاری از باربری های بین شهری به صورت نیسان بار برگشتی انجام می شود. نیسان بار برگشتی به این منظور است که رانندگان نیسان از مبدأ یک شهر به مقصد شهر دیگر حرکت می کنند.

رانندگان پس از تخلیه بار معمولا علاقه دارند یک بار دیگر به مقصد مورد نظر خود حمل کنند. حال می تواند این مقصد منزلشان باشد.

موضوع نیسان بار برگشتی هم برای شرکت باربری و هم برای راننده و صاحب بار مناسب می باشد چرا که با قیمت پایین تر نسبت به باربری دربستی، همان خدمات را نیز دریافت می کنند.

شرکت باربری دی برای انجام خدمات باربری به صورت دربستی و برگشتی آماده خدمات رسانی به تمامی مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی دی بار در شهر خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *