جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

وانت بار اهواز به شهرستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

وانت بار اهواز به شهرستان - دی بار

وانت بارها از جمله وسایل نقلیه بسیار مناسب برای جابجایی و حمل بار در حجم پایین هستند. وانت بارها در ایران شامل وانت پیکان، وانت مزدا، وانت نیسان و آریسان می باشد. حمل بار بین شهری در بخش سبک بار بوسیله وانت بارها انجام می شود. شرکت باربری دی ارائه خدمات وانت بار اهواز به شهرستان را علاوه بر خدمات باربری به شهرهای دیگر انجام می دهد.

شهر اهواز یکی از شهرهای مهم، پرجمعیت و صنعتی کشور است که تبادلات زیادی از نظر محصولات و تولیدات با شهرهای دیگر دارد. نمایندگی شرکت دی بار در شهر اهواز کلیه خدمات باربری وانت بار را از این شهر و شهرهای اطراف را به هر کجای ایران انجام می دهد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا از دیگر خدمات این شرکت مطلع شوید.

بیمه نامه باربری چیست و شامل چه مواردی می شود؟

حمل اثاثیه و بار همیشه با خطراتی همراه است که اگر آنها را نادیده بگیریم سهل انگاری کرده ایم. خطراتی نظیر تصادف، آتش سوزی، دزدی، خیس شدن یا ضربه دیدن بار، پرتاب شدن وسایل به بیرون و … بار را تهدید می کنند.

یک باربری مطمئن و معتبر سعی می کند مشتریان خود را تشویق به بیمه کردن بار کند زیرا این به نفع خود مشتریان است تا با خیالی راحت بار خود را ارسال کرده و در صورت بروز حوادث گفته شده بتوانند خسارت وارده را از طریق شرکت بیمه دریافت نمایند.

وانت بار اهواز به شهرستان

شهر اهواز مرکز استان خوزستان و از نظر وسعت و جمعیت از شهرهای مهم کشورمان است. این شهر مراودات زیادی با شهرهای دیگر دارد. علاوه بر ارسال محصولات و تولیدات بسیاری از افراد برای حمل اثاثیه منزل از این شهر به شهرهای دیگر هم از وانت بار یا نیسان بار استفاده می کنند زیرا از نظر قیمت بسیار مناسب تر از کرایه باربری با کامیونت و خاور است.

البته به شرط اینکه حجم بار ارسالی با حجم ماشین مطابقت داشته باشد. برای ارسال بار، خرده بار و کنارباری از اهواز به شهرستان های دیگر می توانید از خدمات وانت بار اهواز به شهرستان شرکت دی بار استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری تهران به اهواز را از دست ندهید.

مزایای حمل بار با شرکت دی بار

  • کارشناسان خوش اخلاق و با صبر و حوصله برای پاسخگویی به مشتریان و ثبت و صدور بارنامه و بیمه نامه
  • دارا بودن انواع ماشین های باربری از سبک بار نظیر وانت بار و نیسان بار تا ماشین های سنگین مانند کامیون، کامیونت و خاور.
  • ارائه خدمات باربری در سراسر کشور با داشتن 28 نمایندگی فعال در شهرهای گوناگون
  • باربری درون شهری و برون شهری
  • استفاده از کارگران ماهر و کاربلد برای بارگیری و تخلیه بار
  • قابلیت اعزام کارگر بسته بندی جهت کمک به بسته بندی لوازم اسباب کشی
  • صدور بیمه نامه و بارنامه رسمی و دولتی برای هر بار ارسالی
  • حمل تخصصی لوازم و وسایل بزرگ و حساس مانند یخچال سایدبای ساید و لوازم آنتیک و لوکس

ارائه خدمات باربری حرفه ای در شرکت دی بار

شرکت دی بار نزدیک به سه دهه سابقه درخشان در زمینه باربری خصوصا باربری وانت بار و نیسان بار دارد و با 28 نمایندگی خود در سرتاسر ایران آماده ارائه خدمات باربری به هموطنان عزیز می باشد.

اپراتورهای شرکت دی بار در کلیه شعب در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش باربری مشتریان محترم می باشند. کافیست با شماره های شرکت باربری دی تماس بگیرید و خودروی باربری خود را انتخاب کرده و باقی کارها را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *