جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

نرخ کرایه نیسان برگشتی تهران شهرستان 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

نرخ کرایه نیسان برگشتی تهران شهرستان 1402 - دی بار

نرخ کرایه نیسان برگشتی تهران شهرستان 1402 موضوعی است که قرار است در این مقاله مورد بررسی قرار گیرد ولی قبل از آن بهتر است با مفهوم نیسان برگشتی آشنا شویم .

از آنجا که شرکت های باربری خدمات گوناگونی در زمینه باربری ارائه می دهند این خدمت یکی از روش های مقرون به صرفه برای حمل بار برون شهری است و شاید خیلی از افراد از آن اطلاعی نداشته باشند .

با باربری دی بار همراه شوید تا نسبت به نرخ کرایه نیسان برگشتی تهران شهرستان 1402 آگاهی پیدا کنید .

بار برگشتی چیست؟

نیسان برگشتی ، بار برگشتی ، وانت برگشتی و نیسان بار برگشتی همگی یک مفهوم دارند و آن هم یک نوع خدمت باربری است که برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد .

رانندگان بین شهری وقتی بار تحویل گرفته شده را در مقصد تحویل می دهند برای بازگشت به شهر خود ترجیح می دهند باری را حمل کنند تا مجبور به برگشتن با ماشین خالی نباشند زیرا خالی برگشتن ماشین برای راننده صرفه ندارد خصوصا در مسیرهای طولانی که هزینه سوخت بیشتر نیز به راننده تحمیل می شود .

در این گونه مواقع راننده به باربری آن شهر مراجعه نموده و تقاضای بار برگشتی می نماید . بار برگشتی به دلیل اینکه قیمت کرایه کمتری دارد توسط برخی رانندگان قبول نمی شود و راننده ای که برای برگشت به شهر خود عجله دارد نیاز نیست در نوبت و انتظار بماند تا بار تحویلش شود .

می تواند با دریافت بار با هزینه ای کمتر آن را به شهر خود ببرد ولو اینکه کرایه کمتری بگیرد زیرا کرایه کمتر بهتر از کرایه نگرفتن است .

به جرات می توان گفت که کلیه بارهایی که توسط باربری دی بار به شهرهای گوناگون حمل می شود کرایه ای در حدود بار برگشتی دارد و به همین دلیل همیشه مورد استقبال مشتریان زیادی است .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تهران به زنجان را مطالعه کنید.

 

نرخ کرایه نیسان برگشتی تهران به شهرستان 1402 - بار برگشتی چیست

نرخ کرایه نیسان برگشتی تهران شهرستان 1402

رانندگانی که از شهرهای گوناگون بار به شهر تهران حمل می کنند پس از تحویل بار در مقصد با باربری دی بار تماس گرفته و تقاضای بار برگشتی به شهرستان خود می نمایند .

باربری دی بار در 34 شهر کشور که مراکز استان ها هستند نمایندگی فعال دارد و همیشه بار برگشتی دارد تا به رانندگان تحویل بدهد .

نرخ کرایه نیسان برگشتی تهران شهرستان 1402 بستگی به عوامل گوناگونی دارد که شامل موارد زیر است :

  • دوری و نزدیکی مسافت بین مبدا و مقصد
  • نوع بار
  • وزن و حجم بار
  • نوع ماشین باربری

اگر قصد ارسال بار به شهری از شهرهای کشور را دارید می توانید با باربری دی بار تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه در این زمینه کمک بگیرید .

اپراتورهای باربری دی بار بصورت شبانه روزی و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی و پشتیبانی در زمینه باربری می باشند . شما با اعلام نوع بار و شهری که بار قرار است به آنجا ارسال شود می توانید قیمت دقیق را از کارشناسان ما جویا شوید .

مقاله پیشنهادی : پایانه نیسان بار برگشتی کرج

ارسال خرده بار و کنارباری از تهران به شهرستان

اگر قرار است بسته ای یا وسیله ای را از تهران به شهرستان ارسال کنید دیگر نیاز نیست یک ماشین کامل را برای آن کرایه کنید . می توانید بار خود را بصورت کنارباری یا خرده بار ارسال کنید و از خدمات باربری عادی و با همان کیفیت بهره مند شوید .

حتی به درخواست خود شما می توان خرده بار و کنارباری را نیز بیمه نمود که دیگر خیالتان از بابت سالم رسیدن بار به مقصد راحت باشد و اگر آسیبی به بار رسید شرکت بیمه خسارت شما را پرداخت نماید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری تهران به بندرعباس را از دست ندهید.

 

نرخ کرایه نیسان برگشتی تهران به شهرستان 1402 - خرده بار و کنارباری

باربری دی بار ، حرفه ای در حمل بار و اثاثیه

باربری دی بار با در اختیار داشتن ناوگان خودروهای باربری از خاور ، تریلی و کامیون تا نیسان بار و وانت بار و 34 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور و بهره گیری از پرسنل متعهد و با وجدان همواره در صدر شرکت های باربری بوده و همواره قیمت منصفانه و پشتیبانی 24 ساعته را در راس امور خود قرار داده است .

اگر در تهران ساکن هستید و یا در هر شهر دیگری از کشور هستید برای ارسال بار خود با قیمت بار برگشتی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *