جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری گنبدعلوی و هودیان و چگرد سیستان و بلوچستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری گنبدعلوی هودیان

 

باربری و ارائه خدمات باربری گنبدعلوی و هودیان و چگرد توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود. شما می توانید برای درخواست خدمات باربری با شماره 09154949436 در تماس باشید و از خدمات شرکت باربری دی در استان سیستان و بلوچستان به صورت ویژه بهره مند شوید.

گنبد علوی روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان دلگان می باشد و هودیان مرکز دهستان و روستایی از بخش مرکزی شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان می باشد. روستای چگرد نیز از توابع بخش زابل شهرستان مهرستان می باشد.

باربری گنبدعلوی و هودیان و چگرد به تهران

ارائه و باربری گنبدعلوی، هودیان و چگرد تا تهران را می توان از سه مسیر انجام داد. این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول شامل 1378 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از گنبدعلوی شروع و پس از عبور از شهرهای بم، رفسنجان، یزد، اصفهان،کاشان و قم به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم شامل 1660کیلومتر است که حدود 18 ساعت و 15 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت زاهدان به سمت نهبندار، طبس، انارک و زواره عبور می کند و مانند مسیر اول به سمت کاشان، قم و تهران حرکت می کند.
  • مسیر سوم نیز شامل 1670 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 18 ساعت و 20 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از سمت زاهدان به سمت بیرجند، سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند که در آخر به تهران ختم می شود.

رانندگان دی بار با توجه به شرایط آب و هوایی و ترافیک جاده ها یک مسیر را برای تسریع در زمینه باربری انتخاب می کنند. همچنین از چادر برزنتی جهت آسیب نرسیدن به بار در زمان بارندگی برف و باران استفاده می کنند.

مقالات بیشتر: باربری نصرت آباد و کهورک سیستان و بلوچستان

نیسان بار هودیان و گنبدعلوی

برای ارسال بار تا وزن 2 تن و 200 می توانید از نیسان بار جهت بارگیری و باربری استفاده نمائید. شما می توانید در هر کجای ایران با نمایندگی دی بار تماس بگیرید تا بار شما با کمترین تعرفه باربری به صورت کاملا مطمئن و سریع جابجا شود.

معمولا اشخاص و یا شرکت هایی که روزانه نیاز به ماشین های باربری دارند، به دنبال قیمت و تعرفه های پایین تری هستند. شما می توانید با استعلام قیمت از تعرفه های پایین این شرکت مطلع شوید و از خدمات ویژه دی بار بهره مند شوید.

گاهی اوقات ممکن است باربری و حمل بار از گنبدعلوی، هودیان به تهران به صورت رفت و برگشتی انجام شود. به این صورت که بار از مبدأ گنبدعلوی، هودیان به تهران ارسال می شود و پس از تخلیه بار در گنبدعلوی، هودیان بار دیگری از همان مکان یا مکان دیگر مانند باربری از نمایشگاه بین المللی زاهدان به مقصد تهران حرکت می کند.

راننده موظف است در همان روز با شکلی برنامه ریزی شده اقدام به بارگیری بار جدید کند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند.

از مزایای خدمات باربری رفت و برگشتی می توان به قیمت پایین تر آن اشاره کرد. برای اطلاع دقیق تر از تعرفه باربری و انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای دریافت خدمات باربری در هر ساعت از شبانه روز.می توانید با شماره 02188520204 تماس بگیرید. مشاورین و کارشناسان دی بار در دو شیفت کاری آماده خدمت رسانی در زمینه خدمات باربری به شما مردم عزیز کشور می باشند.

برای اطلاع از باربری زاهدان می توانید روی لینک بزنید.

هزینه و مزایای باربری گنبدعلوی و هودیان و چگرد

هزینه باربری نصرت آباد و کهورک نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از نصرت آباد و کهورک به تهران 2.400.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری خود با باربری دی با شماره باربری 09154949436 تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

باربری گنبدعلوی و هودیان و چگرد سیستان و بلوچستان

مقالات بیشتر: باربری میرجاوه، لادیز و ریگ ملک سیستان و بلوچستان

از مزایای باربری نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  2. انجام خدمات باربری انواع کالاها با اوزان و تناژ های مختلف
  3. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  4. در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  5. ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  6. حمل بار به صورت رفت و برگشت
  7. پایین ترین قیمت باربری در تهران
  8. ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  9. بارنامه و بیمه نامه رسمی
  10. تحویل به موقع و سریع بار
  11. تضمین سلامت کالا

پایانه نیسان بار گنبدعلوی، هودیان و چگرد

برای اطلاع از تعرفه باربری شهرستان های گنبدعلوی، هودیان و چگرد و درخواست ارائه خدمات از دی بار می توانید با شماره نامبرده در بالا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

همچنین لازم به ذکر است که باربری دی علاوه بر شهر الیگودرز و استان لرستان در شهر و استان های دیگر کشور دارای 28 نمایندگی رسمی در سراسر کشور می باشد که به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت می باشد.

از دیگر خدماتی که در گنبدعلوی توسط دی بار پوشش داده می شود حمل بار به مشهد می باشد. باربری به مشهد می تواند حمل اثاثیه منزل باشد چرا که بسیاری از مردم استان سیستان و بولچستان به دلایل مختلفی مانند شغل و … محل زندگی و اقامت خود را تغییر می دهند.

قبل از حمل اثاثیه منزل می توانید از باربری دی درخواست نیروی بسته بندی کنید تا در سرعت بخشیدن به کار بسته بندی اصولی لوازم شما را یاری دهند. برای ارسال بارهای خود با باربری دی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *