جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری زرآباد و کلات و لاش سیستان و بلوچستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری زرآباد و کلات

 

باربری و ارائه خدمات باربری زرآباد و کلات و لاش از استان سیستان و بلوچستان توسط باربری دی به صورت شبانه روزی با کمترین تعرفه باربری انجام می شود.

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری بصورت شبانه روزی با شماره 09154949436 تماس بگیرید و از خدمات شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید. شهرستان زرآباد یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان است و کلات روستایی در دهستان زرآباد می باشد.

باربری زرآباد و کلات به تهران

خدمات باربری زرآباد و کلات به تهران از یک مسیر انجام می شود. این مسیر از زرآباد شروع می شود و بعد از بندرعباس به سمت سیرجان، یزد، کاشان و قم به سمت تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان باربری از زرآباد و کلات به تهران را با کمترین هزینه باربری و به سرعت جابجا و حمل می کنند. همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به بار در اثر بارش باران و گرد و خاک استفاده می کنند.

برای کسب اطلاعات دقیق تر از تعرفه باربری خود، ارائه خدمات باربری و … با مشاورین دی بار با شماره 09154949436 تماس بگیرید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی دفتر سیستان و بلوچستان می توانید با دفتر مرکزی در تهران با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

تمامی خدمات باربری از جمله حمل بار اثاثیه منزل، حمل بار صنعتی، حمل بار از نمایشگاه بین المللی زاهدان، حمل خوراک دام و طیور و… توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

مقالات بیشتر: باربری گنبدعلوی | هودیان و چگرد سیستان و بلوچستان

حمل اثاثیه منزل از زرآباد

حمل اثاثیه منزل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر فرد در اسباب‌کشی است. در گذشته که خانه‌ های آپارتمانی کم‌تر بودند، اسباب‌کشی کار ساده‌تری بود.

خانواده‌ ها می‌ توانستند به تنهایی اثاثیه منزلشان را بسته‌بندی کنند و با کرایه نیسان بار یا خاورهای شخصی، اثاثیه را به جای دیگری می‌بردند. اما امروزه وسایل منزل تنوع بیشتری پیدا کرده‌ اند و سنگین‌ تر شده‌اند. همچنین معمولا خانه‌ ها آپارتمانی هستند و اجازه استفاده از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل وجود ندارد.

باربری زرآباد و کلات و لاش سیستان و بلوچستان

برای اسباب کشی امکانات زیر لازم است:

  1. بسته‌بندی صحیح: بسته‌ بندی صحیح یکی از مهم‌ ترین فاکتور هایی است که باعث سالم ماندن اثاثیه منزل هنگام جابجایی می‌شود.
  2. ماشین مناسب: شما باید با توجه به حجم اثاثیه منزل بهترین ماشین را انتخاب کنید. هرگز بخاطر هزینه کمتر ماشین‌هایی با ظرفیت نامناسب را انتخاب نکنید.
  3. کارگران حرفه‌ ای: کارگرانی که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند، باید تخصص لازم در این زمینه را داشته باشند. به همین دلیل لازم است پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که کارگران مورد نظر شما تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

شما می توانید برای انجام امور حمل اثاثیه منزل از 0 تا 100 با دی بار تماس بگیرید و با کمک از پرسنل بسته بندی تمامی خدمات باربری را به صورت مطمئن و کاملا اصولی انجام دهید. با دی بار باربری مطمئن و سریع را تجربه کنید.

مزایا و هزینه باربری زرآباد و کلات و لاش

  1. انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  2. تضمین سلامت کالا
  3. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  4. تحویل به موقع و سریع بار
  5. در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  6. بارنامه و بیمه نامه رسمی
  7. ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  8. حمل بار به صورت رفت و برگشت
  9. پایین ترین قیمت باربری در تهران
  10. ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  11. انجام خدمات باربری انواع کالاها با اوزان و تناژ های مختلف

تعرفه و هزینه باربری زرآباد نسبت به دیگر شرکت های باربری و دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از زرآباد به تهران حدود 3.700.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

برای اطلاع از تعرفه باربری زرآباد می توانید با کارشناسان دی بار با شماره 09154949436 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای ارتباط با پایانه باربری تهران با شماره 02155537323 ارتباط برقرار کنید.

مقالات بیشتر: باربری نصرت آباد و کهورک سیستان و بلوچستان

نیسان بار زرآباد

خدمات نیسان بار شامل بارهایی می شود که تا 2 تن و 200 وزن دارند مثل حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم صنعتی و غیره که وزن آنها کمتر از 2 تن باشد ولی بارهایی که حجم زیاد دارند حتی اگر زیر 2 تن باشند را باید با خاور حمل کرد.

چرا که اگر بار شما حجیم باشد و در نیسان بارگیری کنید پلیس راه بار شما را توقیف می کند. بهتر است برای اطمینان از بارگیری و باربری از ماشین های مخصوص و متناسب با بار خود استفاده نمائید.

خدمات نیسان بار برگشتی نیز از خدمات دیگر شرکت باربری دی می باشد. معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند.

رانندگان با این روش و دریافت هزینه کم می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود برود. این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد.

نیسان بار برگشتی زرآباد یک مزیت فوق العاده برای رانندگان، صاحبان بار و حتی شرکت باربری می باشد. معمولا رانندگان پس از تخلیه بار علاقه مند هستند برای رفتن به سمت خانه خود یک بار با هزینه کمتر را حمل کنند.

برای مثال فرض کنید یک بار از تهران به مقصد نمایشگاه بین المللی زاهدان بارگیری شده است. پس از تخلیه بار در زاهدان ممکن است راننده قصد رفتن به خانه خود را داشته باشد. در این هنگام علاقه مند می باشد یک بار با هزینه کم به شهر خود حمل کند.

شرکت باربری دی برای انجام خدمات باربری به صورت دربستی و برگشتی آماده خدمات رسانی به تمامی مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی دی بار در شهر خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *