جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری نصرت آباد و کهورک سیستان و بلوچستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری نصرت آباد کهورک و تل سیاه

 

نصرت آباد شهری از بخش زاهدان می باشد که در استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته است و کهورک نیز روستایی در نزدیکی شهرستان نصرت آباد می باشد. ارائه خدمات باربری نصرت آباد و کهورک توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

برای انجام امور باربری نصرت آباد و کهورک می توانید با دی بار با شماره 09154949436 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

باربری کهورک و نصرت آباد به تهران

ارائه و حمل بار از کهورک و نصرت آباد تا تهران را می توان از سه مسیر انجام داد. این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول شامل 1378 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از نصرت آباد شروع و پس از عبور از شهرهای بم، رفسنجان، یزد، اصفهان،کاشان و قم به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم نیز شامل 1660کیلومتر است که حدود 18 ساعت و 15 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت زاهدان به سمت نهبندار، طبس، انارک و زواره عبور می کند و مانند مسیر اول به سمت کاشان، قم و تهران حرکت می کند.
  • مسیر سوم نیز شامل 1670 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 18 ساعت و 20 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از سمت زاهدان به سمت بیرجند، سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند که در آخر به تهران ختم می شود.

رانندگان دی بار با توجه به شرایط آب و هوایی و ترافیک جاده ها یک مسیر را برای تسریع در زمینه باربری انتخاب می کنند. همچنین از چادر برزنتی جهت آسیب نرسیدن به بار در زمان بارندگی برف و باران استفاده می کنند.

مقالات بیشتر: باربری نوک آباد و کلنگور سیستان و بلوچستان

حمل بار از کهورک و نصرت آباد

کسانی که دارای کارخانجات در شهر نصرت آباد هستند برای ارسال محصولات خود به دیگر شهرهای کشور نیاز به ماشین های مخصوص باربری دارند.

برای مثال کارخانه لوازم صنعتی نمی تواند فقط در سطح شهر خود محصولاتش را به فروش برساند زیرا با این کار سود لازم را بدست نمی آورد. برای همین محصولات خود را به دیگر کلان شهرهای کشور مانند یزد ، مشهد ، تهران و … ارسال می کند.

برای ارسال محصولات صنعتی و سایر محصولات نیاز به ماشین های مخصوص میباشد که محصول در طی مسافت های طولانی آسیب نبیند. همچنین دیگر محصولات برای باربری نیاز به ماشین های خاص خود دارند.

حمل اثاثیه منزل نصرت آباد و کهورک

دلایل گوناگونی وجود دارد که باعث می شود مردم از یک شهر به شهر دیگر نقل مکان کنند. همچنین مردم نصرت آباد برای زندگی کردن ممکن است به یکی از استان های کشور مانند استان تهران ، قزوین و … مهاجرت کنند.

اولین و مهم ترین موضوع در زمینه اسباب کشی نحوه درست جمع کردن لوازم منزل می باشد. باربری دی با اعزام کارگر بسته بندی کار شما را در هنگام بسته بندی بسیار راحت کرده است. همچنین با کمک آنها در جمع کردن اثاثیه بسیار کمتر خسته می شوید.

حمل بار از کهورک و نصرت آباد کسانی که دارای کارخانجات در شهر نصرت آباد هستند برای ارسال محصولات خود به دیگر شهرهای کشور نیاز به ماشین های مخصوص باربری دارند. برای مثال کارخانه لوازم صنعتی فقط نمی تواند در سطح شهر محصولات خود را به فروش برساند زیرا با این کار سوددهی لازم را دریافت نمی کند. برای همین محصولات خود را به دیگر کلان شهرهای کشور مانند یزد ، مشهد ، تهران و … ارسال می کند. برای ارسال محصولات صنعتی و … نیاز به ماشین های مخصوص میباشد که طی مسافت های طولانی آسیب نبینند. همچنین دیگر محصولات برای باربری نیاز به ماشین های خاص خود دارند.

مقالات بیشتر: باربری میرجاوه | لادیز و ریگ ملک سیستان و بلوچستان

هزینه باربری نصرت آباد و کهورک

هزینه باربری نصرت آباد و کهورک نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از نصرت آباد و کهورک به تهران 2.400.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری خود با باربری دی با شماره باربری 09154949436 تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

مقالات بیشتر: باربری زابل و بنجار سیستان و بلوچستان

مزایا و خدمات باربری کهورک و نصرت آباد

  1. انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  2. انجام خدمات باربری انواع کالاها با اوزان و تناژ های مختلف
  3. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  4. در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  5. ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  6. حمل بار به صورت رفت و برگشت
  7. پایین ترین قیمت باربری در تهران
  8. ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  9. بارنامه و بیمه نامه رسمی
  10. تحویل به موقع و سریع بار
  11. تضمین سلامت کالا

نیسان بار نصرت آباد

برای ارسال بار تا 2 تن می توانید از خودروی باری نیسان جهت حمل بار خود استفاده نمائید. ما از هر کجای ایران در کمترین زمان ممکن بار شما را به سرعت و کاملا مطمئن حمل می نمائیم. اگر از جمله افرادی هستید که بخشی از بیزینس شما به باربری احتیاج دارد می توانید با ما همراه باشید.

گاهی اوقات ممکن است باربری و حمل بار از نصرت آباد به تهران به صورت رفت و برگشتی انجام شود. به این صورت که بار از مبدأ نصرت آباد به تهران ارسال می شود و پس از تخلیه بار در نصرت آباد بار دیگری از همان مکان یا مکان دیگر مانند باربری از نمایشگاه بین المللی زاهدان به مقصد تهران حرکت می کند.

راننده موظف است در همان روز با شکلی برنامه ریزی شده اقدام به بارگیری بار جدید کند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند.

از مزایای خدمات باربری رفت و برگشتی می توان به قیمت پایین تر آن اشاره کرد. برای اطلاع دقیق تر از تعرفه باربری و انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای دریافت خدمات باربری.در هر ساعت از شبانه روز.می توانید با شماره 02188520204 تماس بگیرید. مشاورین و کارشناسان دی در دو شیفت کاری آماده خدمت.رسانی در زمینه خدمات باربری به شما مردم عزیز کشور می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *