جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری لار استان فارس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری لار-استان-فارس-حمل-و-نقل-دی-بار

باربری لار در استان فارس تمام خدمات امور باربری را تحت نظارت شرکت باربری دی بار انجام می دهد.

لار، مرکز شهرستان لارستان است که در استان فارس واقع شده است. این شهرستان دارای 62 هزار جمعیت است که از این لحاظ یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های جنوبی محسوب می شود.

لار، به علت نوع معماری به شهر بدون کوچه معروف است و از لحاظ تاریخی قدمت دیرینه دارد. همچنین وجود آثار تاریخی باعث حضور گردشگران بسیار در این شهرستان می شود.

این شهرستان از لحاظ آب و هوا، جزو مناطق گرم و خشک است. به این صورت که دارای تابستان های بسیار گرم و زمستان های معتدل است.

به علت شرایط آب و هوایی، کشاورزی و دامپروری در این منطقه بسیار اندک است، بنابراین بازرگانی و صنعت از کسب و کارهای اصلی ساکنان این شهرستان است.

پیشنهاد ویژه دی بار: مشاهده لیست نمایندگی های دی بار

لار، دارای چند شهرک صنعتی به نام های لار، حسن لری و پشته سنگر است که موجب اشتغال زایی بیشتر ساکنان آن و پیشرفت این شهرستان شده است.

نیاز به باربری برای حمل و نقل محصولات صنعتی و بازرگانی در شهرستان لار یکی از مواردی است که به آن توجه ویژه شود. باربری لار، یکی از باربرهای این منطقه است که تمام خدمات امور باربری را به صورت درون شهری و بین شهری انجام می دهد.

بنابراین کافی است که با یک تماس، به سامانه دی بار اعلام بار کنید تا از خدمات ویژه آن بهره مند شوید. همچنین در سریع ترین زمان ممکن یا در زمانی که نیاز شماست، متقاضی حمل بار خود برای رسیدن به مقصد باشید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری شیراز به تهران پیشنهاد می شود.

 

خدمات باربری لار

خدمات باربری لار

باربری لار، به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری به تمام مشتریان است. در این باربری تمام امور باربری با کیفیت و قیمت مناسب انجام می شود.

برخی از خدمات این باربری عبارت است از:

  • حمل اثاثیه منزل، اداره و کارخانه (اسباب کشی با بالاترین کیفیت و دقت لازم و حمل وسایل سنگین مانند یخچال ساید بای ساید، گاوصندوق، پیانو و…)
  • بسته بندی وسایل با پیشرفت ترین روش (بسته بندی ایمن توسط نیروی با تجربه و ماهر)
  • حمل خرده بار (با کیفیت و قیمت مناسب)
  • حمل محصولات صنعتی و تولیدی (باربری برای کارخانه ها و شهرک های صنعتی)
  • حمل بارهای سبک بار به صورت دریست بین شهری و داخل شهری تا ظرفیت 600 کیلوگرم
  • حمل بارهای سبک بار با حجم بالا و ظرفیت 2 تن به صورت بین شهری و درون شهری

در باربری لار تحت نظارت سامانه دی بار، برای تمام امور باربری بارنامه دولتی صادر می شود. همچنین با توجه به تقاضای مشتری، برای جبران خسارت در صورت بروز آسیب، بیمه نامه صادر خواهد شد.

باربری لار در شهرک صنعتی

با توجه به وجود شهرک های صنعتی لار، حسن لری و پشته سنگر در این شهرستان، تمام امور باربری آنها توسط باربری لار انجام می شود.

محصولات صنعتی و تولیدی شهرستان لار به تهران و سایر شهرهای برزگ ایران مانند شیراز، اصفهان و تبریز فرستاده می شود که این کار نیاز به یک باربری معتبر و مطمئن دارد.

باربری دی بار، با داشتن تعداد بالایی رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر، یکی از بهترین باربری هایی است که می توان از آن برای انجام امور باربری در شهرک های صنعتی استفاده کرد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری شهرک صنعتی اهواز پیشنهاد می شود.

 

باربری لار در شهرک صنعتی

دی بار، ارائه کننده انواع خدمات باربری تهران به شهرستان

دی بار، دارای 28 نماینده در سراسر کشور است که با سابقه طولانی در امور باربری جزو بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل سبک بار در ایران محسوب می شود. همچنین این باربری با پوشش سراسری به صورت شبانه روزی توانایی حمل محموله های سبک و سنگین بین شهری و درون شهری را دارا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *